< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Ime:Andrijana
Nadimak:Andri
Škola i razred:Pavlekica 6a
Godina:12.
Brat/Sestra:dva buraza
Naj frendice:Iva,Josipa,Anja,Petra(Hubakova sestra),Ida,Izabela,Iva,Nana,Lucija,Tea,...
Naj frendovi:Barišić,Rok,Danko,David,Janko,Tomiček
Koju glazbu slušam:sve osim pankera i tako neš slično,a najviše rap
Naj pjevač:Akon,Bob Marley,Eminem
Naj pjevačica:Rihanna,Emilia,Shakira
Naj pjesma:Smack that,Big Big World
Naj glumac:Jim Carrey
Naj glumica:neznam
Naj film:Step up
Obožavam:crnce i rap

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




OVO SU BLOGOVI KOJE BI MOGLI POSJETIT

Vukica
Josipa(6a)
Anja
Nana
Josipa(8c)
Tomislav
Rok

myspace layout

myspace layout

e ovo oboževam ja kad gledam kak on "pleše" crknem od smijeha

Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images

tak vam Rok stalno pije a Vukica je na slici

Friendster images

Friendster images

Michael Jordan,nadam se da znate ko je to.Moj buraz ima majicu,šiltericu,hlače i tenisice sa njegovom markom.Tene su mu iz Amerike,a valjda majica i šilterica isto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesladak je al nisam više u njega,shvatila sam da je preživčan.a jebi ga!!!


PRVI DAN ŠKOLE-Dobar dan tugo!
ŠKOLSKA GODINA-Mogućnost!Ostati živ!
ZBORNICA-Kuća zlih duhova
RAVNATELJ-Vampir noći
PROFESORI-Šišmiši koji piju krv
UČENICI-Ta divnaaaa stvorenja
ZEMLJOPIS-Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI-Moje pjesme,moji snovi
SRZ-Nismo mi anđeli
JEDINICA-Državni neprijatelj no.1
TROJKA-Na zapadu ništa novo
PETICA-Božiji dar
ULAZAK PROFESORA- Alisa u zemlji čudesa
VRIJEME ISPITIVANJA-Tijesna koža
ŠKOLSKO ZVONO- Izbavitelj iz pakla
ODMOR-Uvijetna sloboda
KUĆNI RED-10 Božijih zapovijedi!Pridržavaj ih se!
EKSKURZIJA-Kuda idu divlje svinje
SJEDNICA- Bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE- Sloboda!Ponovno rođeni
LJETNI PRAZNICI- Prohujalo s vihorom
Ovo sam pokupila od Nane valjda se ne ljuti.Al baš je fora!!!

ponedjeljak, 19.02.2007.

U SUBOTU KOD TEE NA ROČKASU I KOD HUBAKA DOMA

U subotu mi je bio jedan od boljih danathumbup.U 4 sata sam išla kod Tee na rođendanuparty.I napočetku je bilo suuper al se Gečićka odma počela bahatitnamcor.Sve je bilo OK dok se ljudovi nisu dogovorili da igramo skrivača.I neki nisu htjeli igratno.Mislim igrali smo 5min i to je to.Problem je bio to kaj je Gečićka rekla da neće igrat jer njih pol kao ne igralud.Ma glupa je!!!I onda ona predloži da igramo "boce istine" i svi pristanemo.Al bitno da je ona to predložila,ona se počela zajebavat sa Rokom i Barišićemburninmad.A i Vukica skup snjimapuknucu.I onda ja Vukicu smirim i kažem da će se Tea rasplakat i te gluposti.A ona mi počne tam neš srat.Ja nju oču ušutkat i stavim joj ruku na usta al je slučajno lupim sa prstima po faciwink.Bilo joj se crveno,nema vezeeeeeesmijeh!!!I zaustavim Gečićku i to joj sve kažem.A ona počne ogovarat Vukicu kao kak ona svaki rođendan pokvari i da se na svakom rođendanu ponaša ko da je njennamcor.Ja sam onak okrečem očima i kažem da,da,a u sebi mislim joj kujo glupa ti svaki rođendan pokvariš jer se ponašaš ko da je tvoj.Onda smo ušli unutra ,a ja Barišiću neš pričamblabla.Ona se odma umješa i počne se bahatit.Ja joj ljepo u facu kažem da kaj je umišljena,a ona meni kao neš počne srat i kaže pa i ti si pa se ja ne bunimlud.Ja sam popizdilaburninmadburninmad.Kažem joj da je glupa jer ogovara Vukicu a to je sve ona napravila.Dođe ona da nije ogovarala Vukicu,a ja samo ne uopče!!!I onda smo se posvađale.HVALAAAA BOGUthumbupwink!!!!!!!Kažemo Vukica,Ida i ja da kao idemo malo van na zrak.Njih su dvije igrale odbojku a ja kažem Vukici da mi da mobitel da nazovem Hubakacool.I ona mi ga je dala.Pričam ja s Hubakom o nekim stvarima,nisu za blog,i pitam ja njega di on živi.On mi kaže a ja onak jel ti imaš bijelu kučunaughty.A Vukica meni joj pa sve su kuče skoro bijeleyes.Pa sam pitala jel ima sivu garažu.On kaže da imathumbup.Dođemo nas tri da ćemo doć do njega.Al iz zajebancijesmijeh.Kak smo mi otišli do nekog igrališta Tea nas je tražila.Poslje smo išli u kuču i oni su pričali strašne priče.namcorUgasili su svijetlo i pričali.Vukica,Ida i ja nismo htjele.Pošto smo se smijali upalile su svijetlo i rekle da prestanemozaliven.A Gečićka tam ogovara mene i Vukicublabla.Ona nezna ogovarat.Ona se digne i govori Barišiću na glas i još gleda u nas dvije.Ono neznam da mene ogovaraš.To je UMOBOLNO DJETEludlud!!!Onda smo nas tri pitale jel smijemo van al da se Tea ne ljuti.Ona je rekla da možemoyes.Dobro da smo uzele sve stvari jer smo se dogovorile da idemo kod Hubaka.Nazvale smo ga a on dođe da do njega ima 10min.Ima vraga hodali smo više od pol satabang.A Vukica i ja svakih 5min govorimo evo tu smo još malo da,da sječam se togazujo!!!Nema veze bilo je zabavno hodat a i isplatilo se.Došle smo do njega i bile ispred kuče oko 20min.Onda nas je njegova stara zvala da dođemo unutra i da imamo prazan boravak.A mi se usrale.A sram nas jesmijeh!!!Nakraju je došla njegova sestra Petra po nas pa smo morali unutra.I da moram spomenut da imaju preslatkog psa,tj kuju LARU i voli se mazitwinkcerek.Uglavnom kad smo ušli unutra Ida,Vukica i ja onak u šokueek.A ko da vi nebiste bili jebote kuča im je preljepathumbup.Fenomenalna jenaughtynaughty!!!Boravak im je krasno uređen.I još ogromna plazmaeek.Mene je glava boljela sve dok doma nisam popila tabletuzaliven.Bili smo kod njih od 8 do pol 10.Zajebavali smo se cijelo vrijemesmijeh.Fakat je bilo suuuuuuuuuper!!!I drago mi je kaj smo Hubak i ja sad OK frendovismijeh.E a sestra mu je zakon.Ma legenda bralethumbupthumbup!!!Ona SE DRUŽILA sa mojim burazom nažalost više ne.Ma duga priča a i nebiste shvatilino.Bila sam rekla kak njima bogatašima starci sve dopuštaju.A ona je rekla da se to tak sam čini.Jer prvo se treba zazlužit to kaj očešyes.Nije da ti sad pljesneš i dobiš šta hočeš.Njih dvoje su mi baš suuuuuper!!!A i na to kaj je rekla ja sam nadodala da tak i treba a ne razmazit djecu ko Gečićkunamcor.Njoj stari dođe iz Kine ona ga zagrli i pita jesi mi šta kupiolud.Uglavnom kod njih mi je bilo suuuper!!!Poslje smo još Petra i ja nazdravile Jegerom za novo prijateljstvoparty.Meni je to finonjami.Ništ došao je Vukicin stari po nas i išle smo doma.E da Vukica i Ida mene u autu pitaju jesam se ja zacopala u Hubakacerek.Ja sam rekla da nisam.Al je sladak.I puno mu bolje stoji ova frizura kad se ošišo neg prijewink.I on kad se smije ima one rupice na obrazu.Meni je to slatko kod svakog dečkacerek.A i Vukicin stari se zeza snama.Tip je zakon,meni su inače Vukicini starci fora pogotovo stari.Pitam ja njega u auto kao kak moj buraz vozi po njemu.A on meni odgovori nikak nedam ja da on vozi po meni kaj si normalna nedaj Božesmijehsmijeh.Ma tip je zakonthumbup.Ništa odoh ja sad.Ciao ljudiwave kissam vas svekiss.

P.S.makar nam je Tea oprostila htjela bi se i prek bloga ispričat kaj smo onak otišle sa rođendanazaliven.E da Petra htjela sam ja to i u subotu i jučer napisat al nisam imala vremena.Kaj misliš da nebi o nečem tako dobrom pisalasmijeh.Ajde ciao ljudi!!!mahwave



| komentari (40) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.