< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Ime:Andrijana
Nadimak:Andri
Škola i razred:Pavlekica 6a
Godina:12.
Brat/Sestra:dva buraza
Naj frendice:Iva,Josipa,Anja,Petra(Hubakova sestra),Ida,Izabela,Iva,Nana,Lucija,Tea,...
Naj frendovi:Barišić,Rok,Danko,David,Janko,Tomiček
Koju glazbu slušam:sve osim pankera i tako neš slično,a najviše rap
Naj pjevač:Akon,Bob Marley,Eminem
Naj pjevačica:Rihanna,Emilia,Shakira
Naj pjesma:Smack that,Big Big World
Naj glumac:Jim Carrey
Naj glumica:neznam
Naj film:Step up
Obožavam:crnce i rap

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




OVO SU BLOGOVI KOJE BI MOGLI POSJETIT

Vukica
Josipa(6a)
Anja
Nana
Josipa(8c)
Tomislav
Rok

myspace layout

myspace layout

e ovo oboževam ja kad gledam kak on "pleše" crknem od smijeha

Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images

tak vam Rok stalno pije a Vukica je na slici

Friendster images

Friendster images

Michael Jordan,nadam se da znate ko je to.Moj buraz ima majicu,šiltericu,hlače i tenisice sa njegovom markom.Tene su mu iz Amerike,a valjda majica i šilterica isto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesladak je al nisam više u njega,shvatila sam da je preživčan.a jebi ga!!!


PRVI DAN ŠKOLE-Dobar dan tugo!
ŠKOLSKA GODINA-Mogućnost!Ostati živ!
ZBORNICA-Kuća zlih duhova
RAVNATELJ-Vampir noći
PROFESORI-Šišmiši koji piju krv
UČENICI-Ta divnaaaa stvorenja
ZEMLJOPIS-Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI-Moje pjesme,moji snovi
SRZ-Nismo mi anđeli
JEDINICA-Državni neprijatelj no.1
TROJKA-Na zapadu ništa novo
PETICA-Božiji dar
ULAZAK PROFESORA- Alisa u zemlji čudesa
VRIJEME ISPITIVANJA-Tijesna koža
ŠKOLSKO ZVONO- Izbavitelj iz pakla
ODMOR-Uvijetna sloboda
KUĆNI RED-10 Božijih zapovijedi!Pridržavaj ih se!
EKSKURZIJA-Kuda idu divlje svinje
SJEDNICA- Bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE- Sloboda!Ponovno rođeni
LJETNI PRAZNICI- Prohujalo s vihorom
Ovo sam pokupila od Nane valjda se ne ljuti.Al baš je fora!!!

četvrtak, 15.02.2007.

BEKAČI SU IDIOTI NA KVADRAT

Ja ne mogu vjerovat kak neko može bit tak glupnamcor.Ali bekači ne bekačice,osim Markovićke.Razmaženo derištezaliven.Uglavnom danas u pol 5(trebali smo imat do pol šest školu al je ova iz geografije bolesnathumbup)smo Anja(cerekjako zaljubljena cura),Rok(njamion je uvjek gladan),Iva(roflona bi se najrađe zadavila pošto joj je dečko slomio nogu),Mona(headbangona zasad nema dečka pa muči Baru,a zacopana je u P********),Josipa(kissma ona je jednostavno suuuuuper cura),Tomislav(winkjako smiješan tip),Lucia(blablata ne prestaje brbljat,a zacopana je u Baru),Bara(smijehnajbolji frend poznajem ga 11 godina jer smo išli zajedno u vrtić) i ja(ludA ja sam jednostavno ja)(bio je i Pučić al samo pol sata)igrali smo nogometyes i zajebavali senaughty.Poslje 45 min su došli bekači i počeli zajebavatblabla.Potjerali smo ih al su ostali pokraj nogometnog igrališta i zajebavali.Mi smo popizdili i htjeli ih prebitheadbang.Al smo se suzdržalinono.Poslje se Tomislav poskliznuo i pao(prije tog je i Anja a poslje i ja)a oni su se počeli smijatsmijehsmijeh.Onda smo fakat popizdili,a da ste vidjeli Tomislava,tip je poludiolud.Onda smo ih htjeli prebitheadbangburninmadpuknucu.Al nismo dogovorili smo se da će sutra poslje škole bit šoranaughty,ak se bekači pojave.A neče garant,boje nas sewink.Tam smo se sat vremena svađali a tam i taj neki mali Lovro se bahati,jebote ima metar i žiletsmijeh.A skup snjim jedan Mario i neki štreber kojeg prebijem malim prstomsmijehsmijeh.Ma uglavnom.E da tam su u 6i15 bili Šuica,Mai i još neki kojem neznam ime.Uglavnom mene Mai pogleda i onak mi kaže "Vladićka",ja ga pogledam i pitam "kaje"on niš a ja opet"kajee"a on samo "ništa,ništa"lud.To mi je već drugi put napravioburninmad.E al su prije toga svi otišli doma osim Vukice,Roka,Bare i mene i bekačinut.I onda smo išli doma a ja i Vukica ful nabrijanethumbupcool.I idemo nas dvije kao malom Lovri opalit šamar al nam Rok i Bara nisu dali rekli su da ćemo sutra,ak oni dođuthumbupwink.To je to za danas,i ak sutra bude šore onda napišem post.Ajde kissam vas sve.Kissy,kisskisskiss!!!Ciaowave!



| komentari (54) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.