siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (14)
Veljača 2007 (10)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

O MENI

Ime:Andrijana
Nadimak:Andri
Škola i razred:Pavlekica 6a
Godina:12.
Brat/Sestra:dva buraza
Naj frendice:Iva,Josipa,Anja,Petra(Hubakova sestra),Ida,Izabela,Iva,Nana,Lucija,Tea,...
Naj frendovi:Barišić,Rok,Danko,David,Janko,Tomiček
Koju glazbu slušam:sve osim pankera i tako neš slično,a najviše rap
Naj pjevač:Akon,Bob Marley,Eminem
Naj pjevačica:Rihanna,Emilia,Shakira
Naj pjesma:Smack that,Big Big World
Naj glumac:Jim Carrey
Naj glumica:neznam
Naj film:Step up
Obožavam:crnce i rap

Free Site Counters
Get a Free Site Counters




OVO SU BLOGOVI KOJE BI MOGLI POSJETIT

Vukica
Josipa(6a)
Anja
Nana
Josipa(8c)
Tomislav
Rok

myspace layout

myspace layout

e ovo oboževam ja kad gledam kak on "pleše" crknem od smijeha

Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster




Friendster images

Friendster images

tak vam Rok stalno pije a Vukica je na slici

Friendster images

Friendster images

Michael Jordan,nadam se da znate ko je to.Moj buraz ima majicu,šiltericu,hlače i tenisice sa njegovom markom.Tene su mu iz Amerike,a valjda majica i šilterica isto.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlargesladak je al nisam više u njega,shvatila sam da je preživčan.a jebi ga!!!


PRVI DAN ŠKOLE-Dobar dan tugo!
ŠKOLSKA GODINA-Mogućnost!Ostati živ!
ZBORNICA-Kuća zlih duhova
RAVNATELJ-Vampir noći
PROFESORI-Šišmiši koji piju krv
UČENICI-Ta divnaaaa stvorenja
ZEMLJOPIS-Put oko svijeta za 480 dana
GLAZBENI-Moje pjesme,moji snovi
SRZ-Nismo mi anđeli
JEDINICA-Državni neprijatelj no.1
TROJKA-Na zapadu ništa novo
PETICA-Božiji dar
ULAZAK PROFESORA- Alisa u zemlji čudesa
VRIJEME ISPITIVANJA-Tijesna koža
ŠKOLSKO ZVONO- Izbavitelj iz pakla
ODMOR-Uvijetna sloboda
KUĆNI RED-10 Božijih zapovijedi!Pridržavaj ih se!
EKSKURZIJA-Kuda idu divlje svinje
SJEDNICA- Bal vampira
KRAJ ŠKOLSKE GODINE- Sloboda!Ponovno rođeni
LJETNI PRAZNICI- Prohujalo s vihorom
Ovo sam pokupila od Nane valjda se ne ljuti.Al baš je fora!!!

subota, 27.01.2007.

DA VAS MALO POUČIM

Kad te dečko napuca kažeš mu:
Otišo si,pa nek si,
Da si barem bio sexy!
Jest da ti je svaka dala,
E al ja sam te zajebala.
Baš je dobro sad bez tebe,
I na kraju ko te jebe!!!smijeh

Za upucavanje:
Samo dečki s otvorenim umom dobiju mudrost,
samo dečki s dobrim srcem dobiju ljubav,
samo dečki s puno para dobiju moć,
samo dečki s dobrom guzom dobiju poruku od mene!!!cerek

Volim te kao što Dior voli modu,
kao što riba voli vodu.
Kao što medo voli med,
kao što pingvin voli led.
Ja nisam anđeo iz raja,
ali te ipak volim bez kraja!!!kiss

Ti si sunce što me budi,
ti si moja nada za ovaj život ludi,
ti si jedino do čega mi je stalo,
da te imam cijeli život bilo bi mi malo!!!nut

Ovo je sve smislila Gečićka osim ovog ti si sunce...to je iz OK-a.

I za zajebanciju:
Živi brzo,umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad
Puši travu,kupaj se
u pivi
Imaj na umu
Jednom se živi!!!smokin

Muškarci su snaga,
Muškarci su moć,
Muškarci su samo
za jednu noć
Za jednu noć i ništa
više,
Mi smo GADURE al
nas je više!!!party

Srušit čemo školu taj
luđački dom
učiteljsko viječe
plakat će za njom
Štreberi će nositi
cvijeće na grob,a ja
ću vikati:NISAM VIŠE
ROB!!!namcor

I kad želiš nekom prijetit samo mu kažeš:
I Have PMS
And A Gun...
Did You Have Something
To Say!lud



| komentari (66) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.