sve je otišlo u honduras....

četvrtak, 09.03.2006.

đole je zakon


....
curi jutros od 4-5
rešilo nebo da potopi svet
nad gradom danima vise iste kulise
poliva kiša, ma to joj je zanat
ma sve mi je ravno ko severni banat, manje više
i sa kišom i bez kiše
vreme se vuče ko teretni voz
gde li večeras da pomolim nos
(nemrem se sjetit texta =) )
prolazi vereme, al to mu je manir
(ni tu) =)
o daj okreni taj ringišpil u mojoj glavi
to ne zna nitko samo ti
bez tebe drveni konjići tužno stoje
dođi iz plave boce se pojavi bar jednu želju ispuni
i dodaj ovom svetu malo boje, o čudo moje

slatko... =)

a zante li priču o vasi ladačkom....?
e, neki drugi put...
spava mi se...
laka noć :o)

- 22:57 - Komentari (1) - Isprintaj - #
kakve to pjesme stavljaš na internet! Shame on you! SAd je Seve aktualna a ne to! Ev ja ti pišem sa informatike... ful mi je dosadno i jedva čekam da idemo na kafu večeras... ovaj stalno neš brije i jako mi je dosadno... Ida me malo čudno gleda al nije bed... pol razreda spava.. ev upravo sam saznala da čudno jedem... jako ti je dobar blogić.. čak 6 posjetitelja... stavi neš aktualno... il nemoj niš stavit.. piši o sebi i bit ćeš popularnija od Lane Pavić i njenog kozmodiska... ak imaš neki filmić slobodno objaviš.. ja bum ga prva pogledala... tvoja vjerna obožavateljica!...ona je malo nastrana (by ida) (leptirica 24.02.2006. 17:51)
- 16:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>