< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

ovaj blog pišem da bi s vama podjelila pustolovine iz hogwatrsa










Linkovi

Tko god mi bude komentirao ide u linkove

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Ovo je moj fotoalbum
christyfoto.blog.hr


Lizzy
Melody
Ruth
Enika
Kiny
Marco
Norah
Elbereth
Jamesie-pooh
Lucas
Chris
CN
Lola

LIKOVI

Image Hosted by ImageShack.us

Cristina McKey
To sam ja.Posvojena sam.Moji roditelji su sada bezjaci, a do svoje 15. godine imala sam privatne učitelje koji su me učili magiji.Sada moram ići u Hogwarts zbog polaganja ispita-5. godina.Gryfindorka sam.Moji roditelji su jako bogati (u bezjačkom svijetu), ali zato u čarobnjačkom svijetu nemam ni galeona.Prijatelji me zovu Christy.Imam vranu po imenu Corky.Nekim čudom sam upala u metlobojsku ekipu kao lovac.Obožavam tenis iako neme ga baš priliku igrati u Hogwartsu.Posebno sam nadarena za proricanje.


Image Hosted by ImageShack.us

Lana Sharp
Ona je moja najfrendica.Upoznale smo se u vlaku i zaljubljena je u Harry Pottera.Rawinclaw je.Ona ima mačku Corneliu koja baš ne voli gospu Noris.Ona je čistokrvnog podrjetla, a roditelji su joj bili smrtonoše.Sada su u Askabanu.Nju i njezinog brata odgojila je njezina teta koja je isto tako bila smrtonoša, ali je uspjela izbjeći zatvor.


Image Hosted by ImageShack.us

Melissa Pauliny
Ona je talianka.Ona je isto u Rawenclawu, a upoznala sam je isto kada i Lanu.Obožava plesati.Mamajoj je vještica, a tata bezjak.Izvrsna je u preobrazbi i čarolijama.Ima tri sove:Ginu, Veru, Paola(zove se Paolo)

Image Hosted by ImageShack.us

Amanda Harrison
Rawenclaw šesta godina.Jako dobr cura, ima jako zanimljiv životopis, proputovala je cijeli svijet.

Image Hosted by ImageShack.us

Roary Lincon
Zapravo nisam upoznala curu jako dobro.Peta godina, Slytherin.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Enika Griffyndor
Ide u Griffyndor, naravno.Peta godina.Jako draga cura.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Liz Daniels
Hufflepuff, peta godina.Jako je dobra u obrani više nego itko(čak i od Harrya i Harmione).Jako živahna, i brbljava.

Image Hosted by ImageShack.us

Lolitta Chikage
Ide u Nazako školu za ninđe u Japanu.Jako dobra frendica i jako dobro se tuče(znam iz iskustva).Jedina osoba u cijeloj školi koja zna igrati tenis.Sa njom ću proživjeti brojne pustolovine i kazne.

Image Hosted by ImageShack.us

Marco Riddle
Ide u Slytherin, peta godina.Sin lorda Voldemorta.Malo mračan i nerazgovara puno(pitam se zašto).Ponekad mi se čini kao da mi je neprijatelj, a ponekad kao najbolji prijatelj.

Image Hosted by ImageShack.us

Natalie Senseily
Peta godina, Slytherin.Jako ottvorena osoba.Odmah ti kaže što misli, bez dlake na jeziku.Nebi joj se htjlea zamjeriti.Ali ok je i prijateljica od povjerenja.

Image Hosted by ImageShack.us

Kinssay Chang
Griffyndor, peta godina.Jako posebna osoba i ima najbolje savjete.Samo ih se sama ne pridržava.Ima nekih problema sa Marcom(ja kažem da se zaljubila),ali ona kaže da nije.Mislim da svi znamo tko je upravu.

Image Hosted by ImageShack.us

David Sanders
Šesta godina, Rawenclaw.Jako je zgodan i jako mi se sviđa.Još ga nisam upoznala, ali ja se nadam, jer nada umire zadnja.

Image Hosted by ImageShack.us

Luna Lovegood
Četvrta godina, Griffyndor.Cura je jako zabavna, ali vjeruje u svašta.Svi je zezaju zbog toga.

Aovo je stara družina pa ne trebaju posebno objašnjenje:

Image Hosted by ImageShack.us
Harry Potter

Image Hosted by ImageShack.us
Ron Weasly

Image Hosted by ImageShack.us
Hermiona Granger

četvrtak, 14.12.2006.

PRVI PUT U HOGWARTSU

Bila sam jako uzbuđena.Skinula sam šešir i pojurila prema stolu Gryffindora.Učenici za tim stolom su pljeskali.Noge su mi se tresle.Mislila sam da ću se srušiti ako ne sjednem.Sjela sam kraj dva dečka riđe kose.Bili su blizanci.Nervozno sam im se nasmješila, a jedan od njih me lupio po leđima-"Bok, ja sam Fred, a ovo je George!Ti si sada naša, ha?Dumbledore nam je rekao da si..."Čarobnjak sa dugom djelom bradom se ustao, Fred je prestao govoriti, a čarobnjak je počeo-"Pa kada smo i to obavili imam još jednu važnu vijest.Vi znate da je jako važno održavati dobre odnose sa drugim školama, posebno nakon onih događaja protekle godine.Zato sam odlčio da ćemo ove godine ugostiti 8 mladih učenika iz Akademije Nazako.To je akademija za ninđe u Japanu.Postoji samo jedna takva akademija u svjetu i mi smo poćašćeni što su oni odabrali baš nas.Učenici će prisustvovati svim predavanjima sa učencima 5. godine.Želim da budete ljubazni prema njima.Sa njima će doći i neki njihovi profesori koji će odabrati 3 učenika iz naše škole da pođu u ljetni ninđa kamp sljedeće godine.Zato se potrudite.Njihove spavaonice će se nalaziti u napuštenom djelu tamnice.Tamo smo im uredili prostorije i dvorane.Želim vam naglasiti da je taj dio zabranjen za učenike Hogwartsa.To znači za vas!".Blago se nasmješio i dodao-"Pa gozba može početi!"Žena do njega se zakašljala.On je ponovno ustao i rekao-"Ah da!Vaša nova profesorica iz obrane od mračnih sila je prof. Dolores Umbrige.Mislim da vam želi nešto reći pa ćete zbog toga malo pričekati sa jelom!"Ponovno je sjeo, a žena je počela-"Pa kako mi je drago da sam ovdije.Vi ste svi tako dobri i pristojni.Već vidim da ćemo se slagati..."-prekinuo ju je George ili je to bio Fred-"Kako lijepo, ali mi hoćemo jesti!".Dvoranom se prolomio smjeh.Profesorica je izgledala kao da ju jeneko opalio mokrom krpom, ali ponovno je počela-"...i jako voljeti.Sada sam ....."Više nisam slušala što je govorila.Udubila sam se u razgovor sa Fredom i Gorgeom koji su mi objasnili kako stoje stvari ovdje i ko je koji profesor.Nakon toga su mi pokušali prodati neke bombone sumljivog izgleda.Čula sam da me neko zove.Okrenula sam se.To je bila Luna.Mahnula mi je.Ja sam joj odgovorila mahanjem.Odjednom na stolu se pojavila hrana!Nisam mogla vjerovati.Zgrabila sam sve što mi je bilo pod rukom.Bila sam jako gladna. I baš kada sam se pripremala napasti tanjur jedna cura me je prekinula-"Hey, radije se čuvaj za glavno jelo.Ovo ti je samo predjelo."Pogledala sam ju upitno, a ona je rekla-"Bok ja sam Leda.Idem na petu godinu sa tobom."Maknula sam ruku sa vilice i pružila joj je-"Oh bok, ja sam..." - "Christina.Znam, Dumbledore nam je rekao."prihvatila je moju ruku."Ovo su Enika i Kinny."-pokazala mi je na dvije cure pored sebe.Tamo su sjedile jedna sitna kineskinja i cura plave kose sa šiškama.!Bok!Vi ste isto peta godina?"-pitala sam ih."Da, sa tobom smo!"-odgovorila mi je Enika.Onda je došlo glavno jelo, pa desert.Cijelu večeru sam provela upoznavajući nove ljude.Bilo je jako zabavno.Onda je kraj nas prošao jedan dečko.Jedan jako zgodan dečko.Kinny nije prestala buljiti u njega, a činilo se da mnoge cure ne mogu skinuti pogled.Počela sam ju zezati-"Opa, Kinny.Ko je Apolon?Ti si fakat opako zatreskana u tog tipa!" - "Daj zaveži!"-prekorila me Leda.Pogledala sam ju upitnim pogledom.Ona mi je odgovorila-"Zove se Marco Riddle.Kužiš?"Zbunjeno sam je pogledala-"To mi zvuči poznato?Ko je to?"Leda me zbunjeno pogledala-"To je sin Znaš već koga!"-šapnula mi je."Koga?(trebalo mi je nekoliko sekunda da shvatim)........A njega!Molim?"-sada sam i ja šaptala."Budi tiho!Ne pričaj o tome.Niti sa njime.Ima on prijatelja, ali ja ih smatram trknutima.Pogotovo ga nespominji pred Harryem.U redu?"-udarila me laktom u rebra."Dobro!Tako glupa nisam.A kako to da je on ovdje.Što ne bi trebao biti u Askabanu ili tako nešto?"-pitala sam je."Pa zapravo, on nije ništa napravio.Ali čula sam da ga ovi iz ministarstva žele izbaciti iz Hogwartsa!"-odgovorila mi je Enika.U tom trenutku vrata velike dvotane su se otvorila, a unutra je ušao zadihan mršavi čovjek.Imao je čudan izraz na licu i nervozno je povikao-"Stigli su!!!"



Komentari (23) | print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.