< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

.............................

O meni:

Ime: Žaklina
Prezime: KAJ VAS BRIGA!!!
Datum rođenja: 10.12.1995.

VOLIM:
-.......
-druženje s frendicama
-msn
-ovaj blog
- Britney Spears
-slušanje muzike
-svoj razred
-shooping

I VOLIM JOŠ PUUUNOO TOGA..............

NE VOLIM:
-naravno, ne volim školu, bolje rečeno najradije bih ju zapalila!!!
-neke umišljene cure iz razreda koje su glupe i prave se ko da su u centru svijeta
-riječ 'UČI' - to me tako živcira kad mi mama govori

I NE VOLIM JOŠ PUUUNOO TOGA.................

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics





Linkovi


















Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis



EvO pAr SlIkIcA: :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us













































Created by Crazyprofile.com



Created by Crazyprofile.com



crazyprofile.com



Created by Crazyprofile.com














Koja grupa ti je najbolja?
Pussycat Dolls
Us5
Black Eyed Peas
Colonia
Hladno pivo
Tokio Hotel
Sugababes
Monrose
Magazin
Ostalo
Get CodeView Result

















tužna sam, jer volim te, a ti mene ne... cry
tužna sam jer trebam te, a ti mene ne... cry
tužna sam jer želim te, a ti mene ne... cry

umirem jer prevario si me... cry

voljeo si me, a rekao "NE"...
trebao si me, a rekao "NE"...
želio si me, a rekao "NE"...
cry

uvjek sam te voljella...
uvjek sam te željella...
a sada kad mogu te imati,
zapravo te neželim...
jer bi mi tada sve želje
bille ispunjene

cerek

Kad te se sjetim,
tužna sam,
kad te vidim,
tužna sam,
kad čujem tvoje ime,
tužna sam ...

Kad sam sama,
plačem jer nedostaješ mi,
kad sam tužna,
plačem jer nisi uz mene ...

Kad uglledam tebe,
vidim samo tebe,
kad razmišljam o tebi,
isključim se iz stvarnog svijeta ...

Kad vollim, volim tebe,
trebam,
trebam samo tebe,
žellim,
žellim samo tebe,
pllačem,
pllačem samo zbog tebe,
tugujem,
tugujem samo zbog tebe,
sanjam,
sanjam samo tebe,
živim,
živim samo zbog tebe,
volim,
volim ... vollim . ...
(pogodi kog' ...(?))

...umirem...

samo zbog tebe,
jer te tollko vollim,
a ti MRZIŠ ME ...

srijeda, 31.12.2008.

HEYYYY! EVO MENE!!!!

U ovom sam vam postu samo htjela napisati par sadržaja filmova, jer će ionako par dana poslije NOVE GODINE izaći novi post!

PREŽIVJETI BOŽIĆ

Približava se još jedan Božić i usamljeni Drew ne želi ga ponovno provesti sam. Odluči se prisjetiti djetinjstva i božićnog slavlja u krugu obitelji, ali ubrzo naiđe na prepreku - u kući u kojoj je stanovao kao dječak ne pronađe svoje roditelje, već obitelj Valcos. Pošto ni sada ne želi odustati od tradicionalne blagdanske proslave, Drew odluči za Božić unajmiti obitelj Valcos i za tu im mogućnost ponudi pravo malo bogatstvo, kojem oni ne uspiju odoljeti. Baš kad se Valcosi počnu pitati je li obećani novac vrijedan toga da im iritantni gost blagdane pretvori u noćnu moru, kući stiže njihova kći Alicia, koja nema namjeru "posvojiti" novog brata...

Božićna komedija "Preživjeti Božić" nasmijava nas prikazivanjem obiteljske nesvrsishodnosti i podsjeća na to kako postoje i oni koji su za blagdane usamljeni. Postava glumaca zaista je impresivna - Ben Affleck glumi usamljenog momka, a društvo mu prave Christina Applegate, James Gandolfini, Catherine O'Hara i Bill Macy.

ULOGE

Ben Affleck, Christina Applegate, James Gandolfini, Catherine O'Hara, Bill Macy, Josh Zuckerman, Jennifer Morrison, Udo Kier

TIŠINA, SMIJEMO SE

U kasnim sedamdesetim prošlog stoljeća Mel Funn je filmaš koji se pritisnut problemima okrenuo alkoholu. Očajnog Funna od potpune propasti spašavaju prijatelji Marty Eggs (Marty Feldman) i Dom Bell (Dom DeLuise) i uvjeravaju ga da se okrene poslu koji najbolje zna. Melu sine briljantna ideja da snimi nijemi film te se uz pomoć vjernih prijatelja obraća Sidu Caesaru. Sid je šef studija koji se nalazi u velikim problemima te mu prijeti preuzimanje od strane filmskog konglomerata. Mel nastoji okupiti velike zvijezde ne bi li tako povećao šanse za uspjeh na kino blagajnama i oživio karijeru.

Jedino je inovator komedije poput Mela Brooksa imao hrabrosti 1976. snimiti nijemi film i nema sumnje da su ga producenti isprva dočekali u nevjerici, kao i njegov lik u filmu kad je izložio takvu, naizgled, sumanutu ideju. Glazba uspješno zamjenjuje dijaloge (u kombinaciji s međunatpisima), zaokružujući dojam te otkačene parodije u kojoj je Brooks proveo pravu paradu zvijezda: Paula Newmana, Lizu Minelli, Jamesa Caana i tadašnjeg seks-simbola Burta Reynoldsa, kojega pamtimo po urnebesnoj sceni pod tušem.

ULOGE

Mel Brooks, Marty Feldman, Dom DeLuise, Sid Caesar, Harold Gould, Ron Carey, Bernadette Peters

MONKEYBONE

Monkeybone je svojevrstan rođak Burtonova "Bubimira": neobično biće koje živi u svijetu na međi stvarnosti i fantazije, koje danonoćno mašta o velikom prelasku u stvarnost - naravno, po cijenu stvoriteljeva života. A njegov kreator je uspješni crtač stripova Stu (Brendan Fraser), koji nakon prometne nezgode padne u komu i ostavi iza sebe nesretnu djevojku Julie (Bridget Fonda). Julie je uvjerena kako je Stu zapravo svjestan, ali zaglavljen u nekoj vrsti noćne more iz koje se ne može probuditi. Doista, Stu se nalazi u polusvijetu zvanom "Downtown", mjestu lokacijski vrlo blizu pakla, u kojem je jedino poznato lice upravo Monkeybone. Nesvjestan izdaje koja ga čeka, crtač pokušava, zajedno sa svojom kreacijom, vratiti se stvarnom svijetu prije nego što ga skinu s uređaja za održavanje života. No, prava iznenađenja tek počinju...

Henry Selick izgradio je reputaciju inventivnim križanjem žanrova i formi; kao i u prethodniku, "Noćna mora prije Božića", i ovaj put je riječ o nezaboravnoj avanturi u kojoj je animacija neizostavan dio doživljaja. Brendan Fraser izvrsno se snašao u glavnoj ulozi, pokazavši kako je podjednako kvalitetan u visokobudžetnim romantičnim komedijama, ali i manje poznatim, pomalo eksperimentalnim naslovima.

ULOGE

Brendan Fraser, Bridget Fonda, Chris Kattan, Giancarlo Esposito, Rose McGowan, Dave Foley, Whoopi Goldberg, Megan Mullally, John Turturro (glas)

TO BI BILO TO ZA DANAS!!! U KOMENTARIMA MI MOŽETE OSTAVIT NEKI NASLOV FILMA ZA KOJI MOGU NAPISATI SADRŽAJ, AKO ŽELITE!


- 07:56 - Komentari (20) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.