design: Jinxie™
font: DaFont.com
edited by: me!


< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Me, magic, music, friends and my devilish life...







moon phase info


About the fuck


nije ti bitno da znaš koje je moje ime, dovoljno ti je da me zoveš silver, btw nemoj me nikako ni zvati. imam dovoljno godina da dignem ruku visoko i pokažem ti srednji prst. Idem u školu u kojoj ima normalnih ljudi između ostalog propaliteta. Slušam ono šta mi se sluša i oblačim se onako kako mi se oblači, za komentare boli me o==3. Živim za ono što ti vjerovatno ne živiš i vjerovatno nećeš ni shvatiti ako ti to kažem pa se zato neću mučiti. Dovoljno?!

What do I listen to

-30 seconds to Mars
-Apocalyptica
-Billy Talent
-Blink 182
-Bullet for my valentine
-Evanescence
-Gorillaz
-Green Day
-Guns n' Roses
-H.I.M
-Irina & Storm
-Korn
-Lamb Of God (proud to be their street team member)
-Linkin Park
-Marilyn Manson
-Metallica
-My chemical romance
-Nickelblack
-Nightwish
-Nirvana
-Panic at the disco
-Pantera
-Plavi Orkestar
-Opeth
-Rammstein
-Sepultura
-Slayer
-Soilwork
-Sonata Arctica
-Tifa
-Within Temptation
-Van Gogh
-Zabranjeno Pušenje

[23.08.09. Dosta toga se promijenilo no ostavit cu ovo sto pise kao uspomenu na moje trenutke bijega od samoce]

Other Stuff

The Reason this blog is still here

Demonica
TheDevilHerself


Od 23.04.2006. g. ima vas:
Free Web Counter

hit Counter

Sitnice

Duhovitost je drskost koja je stekla obrazovanje...

Šta radi Smrt dok ti spavaš? Budna je i čeka te... a kada joj postane dosadno krene da te budi...

Silence is the most powerful scream...

Ako boga ne mozemo vidjeti i ako ne mozemo shvatiti zasto se skriva, to je mozda jednostavno zato jer ne postoji...

Kad bi trokutovi pravili boga, dali bi mu tri strane... Charles de Montesquieu

Mislio sam da sam lud sve dok me glasovi u glavi nisu uvjerili u suprotno...

ponedjeljak, 10.09.2007.

Pocetak pakla ovaj skole

Da bas kao sto i u naslovu pise... "Skola je pocela" odzvanja glas Dupovca do male uplasene djevojcice vriste i stari dobri mesa svira orgulje.... ha ha ha ha... Prva sedmica skole je zevrsena. Eh ovako: na kraju 2. sam upisao smijer Multimedije btw idem u graficku... Rastao sam se od stare raje i sve su nas podijelili u smjerove. Drustvo na novom smijeru je ok ima nekih stvarno cool i otkacenih osoba a i onih koji su davno ispali iz fazona, ali tko vam je to. Spremam se za skolu, ne ucim kai i obicno iako nas profesori forsiraju na to govoreci kako se "prvi macici u vodu bacaju" lol... Ono s starcima jos nije razrijeseno grrr... sad jos hocu i pirs! Dobro ste culi, zelim pirsing na obrvu, ali znate sta stara kaze na to... Tako ja po 100. put krenem temu o tome sto mi zabranjuju kosture i co. i pokazem staroj clanak iz brava o novom trendu: Emo stilu, kostursi detalji su nezaobilazni i ona nije mogla da vjeruje... i kaze ona "Ti ces da budes normalan", a ja kazem "Ne, ja cu da budem u trendu"... A non stop mi je nabijala na nos kako su momci u trendu sa kosuljama i ROZA majcama... JUK! FUJ! cekaj mama pa ja nisam gej! I tako ta sranja...

Ja se vec spremam da sutra keca popusim iz bosanskog... grrr.
eh ovako ce vam izgledati moja situejsn:
Image Hosted by ImageShack.us


Toliko za sada...

Cujemo se drugi put...

P.S. Broj sam 13 u dnevniku (imeniku) Pa sad se vi zapitajte...

- 01:00 - K (4) ~ P ~ Pocetak pakla ovaj skole ~ Y/N


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.