09.10.2006., ponedjeljak

Inside my dreams...

Zivot nebi bio vrijedan zivljenja kada taj rizik nebi preuzimali svaki puta iznova nakon sto nas povrijede.


...Heh nemoj se na to navikavat...i zamjeri mi ako zelis, ja cu te razumjeti.
Znas..... nemozes uvIjek davati samo..
Oprosti mu za to, samo na taj nacin mozes za sebe zadrzati ona ipak kolko tolko pozitivna iskustva sa njime...
Reci oprastam ti za to i pored toga opisi mu kako se osjecas zbog toga...ma nece te to poniziti nikako, dapace to ce tebe postaviti visoko iznad njega, a vjeruj mi ako ga namjeravas otpisati kao prijatelja upravo to ce njega povrijediti najvise.... osim toga mislim da rjetko tko ima priliku bjezati kroz prozor kao ti i to je nesto sto se isplati sacuvati u sjecanju...
Ono sto ja sada shvacam petrice..da sam godine i godine proveo razmisljajuci upravo ovako kako sada ti razmisljas.. zbunjena, nesigurna, u strahu da ces biti totalno sama bez prijatelja...
da budes sebi vjerna, priznaj i svoju pogresku sto si neku osobu krivo procjenila.... znas da za odredjene ljude , odredjene osobnosti i karaktera niti nema druge sudbine u ovakvom svijetu...cim prije saznas dali si ti jedna od takvih osoba, poput mene recimo, i ako jesi cim se prije pomiris sa time tim ce prije tvoj zivot pocet napredovat...trebas naci osobu u slicnoj situaciji kao ti, ali i da ima slicne stavove kao ti...zapamti sreco..ljudi su uvijek prema drugima onakvi poput onih koje najvise preziru..to je neosporiva cinjenica petra,i osim ako se upravo od tih ljudi koje najvise preziremo ne maknemo takvi cemo i postati u potpunosti..odatle dolazi ona s kime si takav si.


...sada poanta svega jest..... ostali nisu vazni vec samo ti!

trust me girl.. niti ostalim ljudima oko tebe nije puno vise stalo do toga nego sto je njemu..

JA ZNAM DA NEMAM VISE PRAVA NA TEBE, ALI IPAK NE MOZES MI UZETI SNOVE. U SNOVIMA TE IMAM SAMO ZA SEBE I NE DAJEM TE NIKOME!
- 13:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Oh my life is changing everyday
Every possible way
Though my dreams,
it’s never quite as it seems
Never quite as it seems

MSN: petra0601@hotmail.com