subota, 24.12.2005.

badnjak...

zbrka u kuchi... ja za kompom, mama chita... jura nesh jebe po tavanu...
kao i svake godine ja i jura kitimo bakin bor! al taj bor je visok dva metra i mi smo pretproshle godine razvili strategiju i plan napada na to chudovishte od drva. postavimo ga u ono... da stoji... ok, to rade deda i jura, onda sljedi provjera jel rade lampice(koje nikada ne rade, jer ih nema, al deda i baka to ne kuzhe, bar ne bez naochala), onda se te lampice stave na jednu granu, a da, vazhno je napomentu da kitimo samo prednju stranu bora, zadnja koja gleda kroz prozor je potpuno nevazhna jer to vide samo prolaznici..
i tako smo ja i jura imali kitchenje bora na nash barokni nachin, jer tu je bilo od poklona, jabuka(plastichnih), krushka(plastichnih), zlatnih traka, crvanih, plavih, ljubichastih poklonchica... ma svega... kitcheraj do jaja... al najbolje je bilo kaj je deda svake godine kupovo neko sugavo drvo s tri grane. tako je proshle godine donio neshto shta se nije nalo jesu dvije grane ili drvo..

a sad su moji odlkuchili uzet sve u svoje ruke...

tata je otisho i kupio drvce S GRANAMA, s puno grana, mama je kupila samo crvene i srebrne kuglice i mashne, a stare su ukrase stavili na kraj sobe. u kutiji... ja i jura smo dobili otkaz, dosli smo kad je bor bio postavljen, lampice pravilno rasporedjene po granama, sjeli smo za stol i gledali, a onda se jura ustao i reko
"ali mi mozhemo ukrasit ono shta oni nemogu jer nemaju s chim!"
pogledali smo se, otishli po kutiju i zaletili se ko che prvi doch do ogromnog raspela u sobi! brzo izvadili plave trake, one super lampice (od kojih 2/200 rade)... starci su nas gledali ko da smo ludi, a to kichenje je bilo brzo gotovo i sjeli smo opet i gledali kako ove godine bor izgleda... savrsheno... iako je nash bio svijetski... jebaga...
oni su ga kitili vech sat vremena, a ja i jura bi istresli kutiju na bor pa shta di ostane... izletila sam van, i brzo pozvala juru, doshao je s kutijom!
"nedate nam da kitimo unutra kitit chemo vani!"
pobacali smo sve s vanjske strane kuche po bakinim ruzhama, chempresu, nechemu, ma sve je bilo onako svijetski... barokni stil jure i mene...onako kako to treba bit i kako je...

vratili smo se u kuchu i shvatili da je savrshen bor gotov... argh! al bash je bio savrshen... umjesto malo na ljevu ili malo na desnu stranu, bio je postavljen ravno, umjesto samo s jedne strane, bio je nakitchen sa svih strana, umjesto sa svim moguchim bojama, bio je samo u srebrnoj i crvenoj... straci nisu znali za nashu podvalu. osjednom se na nashim licima pojavio smjesak... nije bilo dobro, kako bi stari reko prvi znak uzbune ako smo oboje tako nasmijani. kada su izashli bio je lom... htjeli su nas zadavit... a mi smo se valjali po podu od smijeha... :)

i lampice smo stavili, ali ih nismo ushtekali, ma sve je bilo kako treba biti... ;)

i da, kupila sam dokeyu 512mb sd... i amyci nesh jako cute.....
pusam vas sve..
sretni vam praznici, i blagoslovljen bozhich...!!!

pusa...
t.

<< Arhiva >>

Copyright © Shaun White Fan Club :) - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


$NaslovBoxa$>
Zovem se Tamina. Imam 14 godina, zhivim u Zagrebu. Obozhavam sunce, more, bmx, ali i snijeg, zajebanciju, ponekad i alkohol, obozhavam ziku... sve radim uz mjuzu, od tushiranja do uchenja, ma sve!
Predsjedinca sam udruge oFce, i imamo chak 3 člana... :)
Slusham Punk, Ska, rap, ponekad chak i pop... i naravno Ajs Nigrutin! ;)
Volim svashta...
k!$$,
T.

Linkovi:
Dropbike.com
da klaonitza forum
Letva.net
Bmx.hr
Bicikl.hr
chiara art forum
Budalizacija.net

...blog friends...
shadowz- momak s bmx foruma
kaki a.k.a bekflipovac s losim biciklom
(D)irka
moje suncheko
*anchi*
Tot
black
renatek
infected
helenchi
tomivav-skater, ok lik, s letve..







prije sam bila umishljena, a sada sam savrshena...
Image Hosted by ImageShack.us


$NaslovBoxa$>
naj frendice: amy, maja, nina, viki, anita

naj frendovi: pavle, chuljak, adri

hobi: bmx, crtanje, snimanje...

naj knjiga: sofijin svijet

naj profa: antica/hrvatski

naj profesor: david/likovni

naj komadi: preko puta ovog boxa
ili ti ga pismeno:
shaun white
cisse
chad michael murray
andersen



$NaslovBoxa$>
Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




JEBENE GRUPE:
Guzhva u 16ercu
Diverzija
Azra
Pips chipsi
Ajs nigrutin
Hladno pivo
Gorillaz
Coohead and Cambria
Nofrx
Green Day
itd....... :)

...::dechko iz snova::...
Image Hosted by ImageShack.us

..::ja iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moj auto iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moja djeca iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

ZAKLJUČAK:Previshe sanjam...




$NaslovBoxa$>
mmmm,....
shaun white:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Chad M. Murray:
Image Hosted by ImageShack.us

Kenny Anderson:
Image Hosted by ImageShack.us

Cisse:


ko je josh zgodan?
mmm... nashla sam....
Luka
Image Hosted by ImageShack.us

Brad Pitt
Image Hosted by ImageShack.us

Orlando Bloom
Image Hosted by ImageShack.us

Usher
Image Hosted by ImageShack.us