ponedjeljak, 24.10.2005.

nema naslova.... ili... sjebano do jaja

necu nista pisat sta je danas bilo, a nije trebalo bit, jer ne zelim da vi ili neko to čita, ali...ako danas ne budem bas raspolozena, nemojte zamjerit... :(

danas sam si rekla, i obečala si, da ako neka proba zbarit drazena, zivot ce joj prestat bit drag, i pozeljet ce da se nije rodila... nikom ne prijetim, samo napominjem, da slučajno nekoj ne bi neka glupa ideja sinula... :)
da... uglavnom, danas je u razredu bilo problema, ko i svaki dan, i nista me nije tolko pogodilo ko to sta će russ (mališa) dobit ukor... a ne, taj dečko je super, on nesmije dobit ukor... ne, on to nije zasluzio, tj. je zasluzio je, ali naprimjer ima ljudi koji su taj jebeni ukor zasluzili puno vise nego malishe, on je fakat dobar, bar prema curama, i mozda je zajeban, ali bas je dobar lik... ima svoje zute minute, ali zabavan je... uzasno je smjesan, i ponekad fakat djetinjast... ali... meni je super kad se zajebavamo, pa on uzme amyin zubni konac, i izvuče van 20 metara pa si sa svih 20 metara čisti zube, ili odgovara kemičarki, ili kuri fizičara, ma najbolji je kad odgovara... stalno priča, ali kad ga profa prozove on zanjemi... strasno... ali opet, ma zakon je kad kaze: "jedna jedinica vise-manje, tako i tako znam da nijednu necu ispravit!" znam da je glupo, ali on se vec na početku pomirio s tim da ce past razred, da ce mu stari dat par firmi u nasljede i da ce mu pucat kurac ak nes propadne jer ce uvjek imat love, vozit skupe aute i jebat dobre pi**e...
a dobar je on lik, ako mu ona kuja da ukor, rusija ce joj na vrata pokucat.... hehe

pitala sam starce jel se mogu preselit u skolu "Luka", tamo je puno bolje, profesori su cool, najmanja ocjena je 2, a smijes pit i pusit pod nastavom.. ma to je zivot... :) mislim, ja ne pusim, ali daj zabrij da mogu bocu camparia drzat pod stolom...R A J!!! :D
naravno, stari me osinuo pogledom (NestoSiSkrivila) i reko "ne"... ok, odustala sam...
ma strasno.. .(
i sad, umjesto da učim ja sam na netu, a sutra pita zemljopis, prekosutra pisem matematiku i pita kemiju i povjest, u četvrtak nemam nis vazno, a u petak pisem hrvatski, biologiju... strasno... matematiku nemam pojma, neznam ni sta radimo...

al nea veze...boli me...

i da, jedino danas zanimljivo i zabavno sta sam čula je kad je lik nazvo 101 i reko jel mora od bacit svoju pernatu jaknu zbog ove ptičje gripe... i narano(neznam ko) mu je odgovorio pa naravno da morate ako je u kurcu... hehe, da još samo fali da jakna dobije ptičju gripu... strasno...
=)
¸danas mi je bas sjeban dan, osim sta mi je drazen pozelio brzu smrt(hvala drazen), neznam...sve je sjebano... :'(

javim se još navečer... ak ce bit sta zanimljivo...

<< Arhiva >>

Copyright © Shaun White Fan Club :) - Design touch by: Tri mudraca


Komentari On/Off

  listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


$NaslovBoxa$>
Zovem se Tamina. Imam 14 godina, zhivim u Zagrebu. Obozhavam sunce, more, bmx, ali i snijeg, zajebanciju, ponekad i alkohol, obozhavam ziku... sve radim uz mjuzu, od tushiranja do uchenja, ma sve!
Predsjedinca sam udruge oFce, i imamo chak 3 člana... :)
Slusham Punk, Ska, rap, ponekad chak i pop... i naravno Ajs Nigrutin! ;)
Volim svashta...
k!$$,
T.

Linkovi:
Dropbike.com
da klaonitza forum
Letva.net
Bmx.hr
Bicikl.hr
chiara art forum
Budalizacija.net

...blog friends...
shadowz- momak s bmx foruma
kaki a.k.a bekflipovac s losim biciklom
(D)irka
moje suncheko
*anchi*
Tot
black
renatek
infected
helenchi
tomivav-skater, ok lik, s letve..







prije sam bila umishljena, a sada sam savrshena...
Image Hosted by ImageShack.us


$NaslovBoxa$>
naj frendice: amy, maja, nina, viki, anita

naj frendovi: pavle, chuljak, adri

hobi: bmx, crtanje, snimanje...

naj knjiga: sofijin svijet

naj profa: antica/hrvatski

naj profesor: david/likovni

naj komadi: preko puta ovog boxa
ili ti ga pismeno:
shaun white
cisse
chad michael murray
andersen



$NaslovBoxa$>
Image Hosted by ImageShack.us

www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws




JEBENE GRUPE:
Guzhva u 16ercu
Diverzija
Azra
Pips chipsi
Ajs nigrutin
Hladno pivo
Gorillaz
Coohead and Cambria
Nofrx
Green Day
itd....... :)

...::dechko iz snova::...
Image Hosted by ImageShack.us

..::ja iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moj auto iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

..::moja djeca iz snova::..
Image Hosted by ImageShack.us

ZAKLJUČAK:Previshe sanjam...




$NaslovBoxa$>
mmmm,....
shaun white:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Chad M. Murray:
Image Hosted by ImageShack.us

Kenny Anderson:
Image Hosted by ImageShack.us

Cisse:


ko je josh zgodan?
mmm... nashla sam....
Luka
Image Hosted by ImageShack.us

Brad Pitt
Image Hosted by ImageShack.us

Orlando Bloom
Image Hosted by ImageShack.us

Usher
Image Hosted by ImageShack.us