html> Prvi post... Treći put! - We are what we don't see missed everything daydreaming - Blog.hr

We are what we don't see missed everything daydreaming

Prvi post... Treći put!

Da,da, ovo mi je treći blog! Radi se o tome da je prvi bia - hm,nezanimljiv, drugi je netko sabotira (Angie,očita si! ha-ha), i evo me... Treća sreća je valjda najveća! Uglavnom, da sad počnem. Imam puno tema za filozofirat o njima, ali kako dugo nisam ništa napisala, a u međuvremenu se puuuuno toga dogodilo, mislim da moram napravit neki kratki pregled... Prvo i osnovno, Marty je daaavnog 8.2. bia 17. rođendan! Sve sam joj ja tada uredno čestitala i sve ostalo, ali eto, kad joj nije dovoljna čestitka u 00.01h! he-he! Drugo, proslavile smo ga u Albatrosa (ah,taj Albi!) i bilo je, ma feno-me-nalno! Dalje- špalir II. jezične na kojem sam bila priji. U povodu toga sam na bivšem blogu u postu 'Ta divna splitska noć' tila napisat 10 modnih zapovijedi, koje se odnose na modni kriminal koji ja ni slučajno ne smim ponovit slijedeće godine! Neke od najvažnijih The zapovijedi su: Ništa šareno! Ništa što vijori i leprša naokolo! Ne crnu haljinu! (mala crna haljinica je drugo) Nikakve frizure a la Marija Antoaneta & co. Manje je više! i tako dalje,i tako dalje... Plus, što se ne smim 'gobat' i što moram usavršit hodanje na visokim potpeticama! (ili to možda i ne?) Dalje, ta je noć stvarno bila diiiiiiiiiivnaa, jer... zapravo, neću ovdi o tome! :) Nadalje, ma u biti, da ja to malo skratim, puno je toga bilo, ne da mi se toliko pisat... Nego,prekjučer sam bila dežurna i samo sam jedan mali milijunček puta sišla gore-dolje skalama škole ko feder na razvlačenje, ali mi u biti i nije bilo tako loše. dapače,super! i, jučer sam rješavala neki test na internetu da vidim koja mi zanimanja leže (iako to i nije baš najtočnije i najsigurnije), ali prema tome leže mi zanimanja kao što su: glumci,režiseri i producenti; teta u vrtiću; novinar; diplomat; kustos u muzeju. eto... A jučer na pjevnoj probi su mi (nije da se hvalim, ali OPET) rekli da imam prelip glas! To bi bilo to za početak, idem sad nazvat Peju da vidim jesu li prošli na Lidranu ili nisu pa se zato ne javljaju! Love, kiss Peji, Marty, Anđeli, Raci..., pa i Antoniji koja ima upalu grla i Sonji Opakoj! hear ya
  • 01.03.2007. ,10:36 || komentari (0) || isprintaj || ^
  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.