ponedjeljak, 23.04.2018.

Atena

Dogovor je pao da idemo u Atenu...Nasli smo se u Zagrebu jer nam je bus kretao od tamo...Dosli smo dan ranije tako da malo odmorimo prije puta...Polazak je bio u nedjelju kasno navecer...Obicno zajedno kasnimo, ali ovog puta smo stigli jos i ranije...Vozili smo se cijelu noc i kroz jutro smo prvo dosli u Skopje..Prvo smo isli u razgled grada pa potom u hotel...Nakon sto smo malo odmorili opet smo otisli do centra...Mogu rec da me ugodno iznenadio grad...Fontane su predivne i posebno navecer kad sve svijetli u bojama...

Rano smo isli lec jer smo bili premoreni, a i ujutro smo se morali ranije dignit...Na putu za Atenu smo obisli Meteore...To me mjesto posebno odusevilo...Bili smo i u posjet jednom samostanu na vrhu tih stijena...Nakon tog smo isli vidjet kako se rade ikone...Usput smo negdje na autocesti vecerali...Necu zaboravit tvoj izraz lica za ono sta si narucija, a nisi zna sta je tocno :D...Inace hrana u Grckoj mi je bila super...Kasno navecer smo stigli u Atenu...Sutra ujutro smo isli na Peleponez...Prvo smo obisli Epidaurus pa potom Mikenu i kasnije gradic Nafplion...Kazaliste u Epidauru mi je bilo super za vidit...U povratku smo stali kod Korintskog kanala...Zanimljivo to izgleda...Taman smo potrefili kad je brod prolazio...Kad smo stigli navecer u Atenu isli smo malo dir do trga Monastiraki i usput nesto kupit za jest...Nocu je lip pogled na Akropolu jer je cijela osvjetljena...Krcato ljudi je bilo na ulici ko da je dan...Ajme kad se sitin onog s narukvicama hahahaha :D...Iduci dan smo isli pjeske po centru...Obisli smo sve glavne trgove, bili smo u cetvrti Plaka gdje ima krcato trgovina...Prosli smo Nacionalnim vrtovima i vidili stari stadion te Hadrijanov luk i Zeusov hram...Popeli smo se i na Akropolu odakle je predivan pogled na cijelu Atenu...Bili smo malo i u shoping hehe...Taj dan smo prosli preko 20 km...Iduci dan smo isli u Delfe pa potom u Solun...Navecer smo isli malo u obilazak Soluna...Skroz je drukciji od Atene...Dosta je mirniji grad...Ujutro smo setali uz njihovu rivu i oko 3 popodne smo kretali natrag za Zagreb...Sve u svemu bilo mi je predivno bas...Zaj mi je eto sta nismo vidjeli otoke, ali bit ce valjda i prilike za to...Ipak ne mozes u Grcku doc samo jedanput jer se ima puno toga za vidjet...Jedva cekan nova zajednicka putovanja :)...I nadan se da se vidimo uskoro :*

- 15:17 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Samo ti sve tajne znas
o meni, moja ljubavi
sve ono sto sam ja
samo ti, ti jedina si sreca
mojoj istini, moja ljubavi...

Tebe je lako voljeti
kao disati zrak
svaki tren sa tobom
je nebeski dar

Tebi je lako pjevati
pogadjati sne
nikom' na svijetu
nije bilo lakse reci, volim te....

Doci cu ti u snovima
kad noc proguta dan
past cu kao kaplja rose
njezno na tvoj dlan....



NEKE IZREKE O LJUBAVI:

Ljubav počinje kada
ništa ne tražimo
zauzvrat...
(Antoine de Sait-Exupery)

Voljeti ne znači
gledati jedno
u drugo, već
gledati zajedno
u istom smjeru...
(Antoine de Sait-Exupery)


Ljubav se ne mjeri po
broju dodira, već po
tome koliko puta se
dvoje uistinu dosegnu...
(Cathy Morancy)

Ljubav ne okreće
svijet, ali baš ona čini
vožnju vrijednu truda...
(Franklin P Jones)


Ljubav je
uglazbljeno
prijateljstvo...
(E. Joseph Cossman)



Kad srce kaze da
ti se samo nasmiješi
i ne brini jer ja
imam ljubav za sve
kad srce kaze da
vjeruj, srce ne grijesi...



Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
jos ti bolje stoje poljupci moji
ma kriv je meni svako
kom smijes se ti, moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
smij se samo, dusu mi grij' zauvijek
i krivi su mi svi, i krivo mi je sve
kad sam bez tebe...



Siguran u to da te volim
sigurna u to
da si stvoren za mene
sigurni u to da smo jedno
i da sve je drugo
manje vrijedno...


U dobru i zlu, u javi i snu
znaj da uvijek bit' cu tu
i kad padne noc, i kad svane dan
tu sam ljubav da ti dam...



Budi moja voda, ja sam sada vatra
izgorjet cu
prolij se po meni, budi sve sta zelim
ja zivjet cu..



Oduzimaš mi dah za tobom ludim
volim svaki tvoj osmijeh dok se budim
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan



Oduzimaš mi dah, ostajem bez rijeci
u krilu tvom nema kraja sreci
volim tvoje usne kad tiho krenu
poljupcima u novi dan..



Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Ti me uzbuđuješ , ti me izluđuješ
Izluđuješ me opasno to više nije normalno...