< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


wHaTeVeR

...Malo o našem blogu...

ImageChef.com - Create custom images





Mi smo dvije najbolje frendice, uvijek spremne slušat, davat savjete, neprestano blebetat (nemojte ovo krivo shvatit, mi blebećemo o intelektualnim temama )... Ugl. svi koji trebat savjet, nekog da vas posluša, pišite ovdije- BLOGIĆ JE OTVOREN 24 SATA! Pusa!


AvatarMagic.com





AvatarMagic.com



AvatarMagic.com





AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


MySpace

MySpace




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


Pa evo vam malo o nama:
Imena vam na početku nećemo reći, pa nas zovite umjetničkim (da baš) imenima...
Nelchy o Sweety : Ona vam je najbolja osoba na ovom planetu, uvijek spremna slušati, daje najbolje savjete, a da stvar bude bolja, da ste u najvećoj depri uspjela bi vas nasmijati, jer je ona naprosto presmiješna... Ma ona je moja mala slatkica! A i dečki misle tako... Sweety ne voli bahate dečke, a mrzi umišljene i prepotentne cure.
Što se tiče muzike, sluša strano i cajke!

Nelchy ima kovrčavu kosu, smeđe oči i oblači se...hmmm...šminkerski... Ali ako netko ima problem, spremna ga je poslušat, i dat će mu savjet.
Sluša strano, najviše hip-hop, pop i r'n'b.
Sila kojom djeluje na tlo : 52 kg

Sweety ima ravnu kosu, i tamno smeđe oči... Ma ona vam je je-be-na!!! Ona je najbolja frendica koju netko može imati!
A njezin stil oblačenja... opasna šminkerica, al ono, baš je sweet!
Sluša strano i malo cajke, Bolesnu braću, Nered...
Sila kojom djeluje na tlo: također 52 kg

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Obavezno posjetiterolleyeswinksmijeh

4 chicks thumbupsmijehyesthumbup
......just click..... karolinathumbupcerekkiss
one bad girlnaughtythumbupsmijehcerek
M@t€@-t€@-j€dn0$t@wn0 j@!! cereksmijehkissthumbup
...::dea::...smijehwinkthumbup

ponedjeljak, 09.04.2007.

Tko čeka taj i dočeka!!!!!!!

Dakle evo i mene voljeni mojiwavepartycereksmijeh!!!!!!!!!!!
znam,znam,jedva ste me dočekali,priznajtenaughtynut,a šta ćete,tak vam je to!!!,tko čeka taj i DOČEKA,tako je,yescerekyescerek,stara narodna!!!!nego svi ste već čuli da sam skoro SLOMILAludheadbangsmijehnos,ali Bogu hvala nisam,to je pravo ČUDO!!!!!!!da ste vi to vidli,ajme tj.čuli kak sam opalila!!!nutgreedylud al sva sreća da se nije niš vidlo, sam je malčice natekocerekrofl!!!!!!al eto i to prošlo!!!!!!!
E DA!!!!!!!!prekjučer sam našla haljinu za krizmu!!!!JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!,ajme prekrasna je,da ju vidite!!!!!!!dakle da vam ju malo dočaram:
Bijele je boje,bez rukava,uopće nema naramenice,do koljena je tj.
taman pokrije koljeno,po sebi ima ko neke cvijetove od konca i
malo rupica,i ispod ima tilcerekcerekcerekcerek!!!!!!!!
Prekrasna je,neg još moram kupit štiklice i bolero,bolero sam već našla al ću još pogledat kakvih ima, a vjerojatno ću kupiti taj!!!!!!!!!!eto dragi moji,to bi bilo to za sad od mene za vas!!!!wavekisswavekiss cerekKisscerek

cerekSweetycerek


Evo novog postasmijehyesnutyes!! Prije svega htjela bih se zahvaliti:

karolini cerekkiss
&
one bad girlnaughtycerek

jer su se potrudile i ostavile nam puuuuuuno komentarichakisscerekthumbup!!!! Hvala!!!
Znači što ima novog...? Hm... Pa kupila sam haljinu za krizmusmijeh ( nekakve zlatne boje, do koljena, ima trakicu s kojom se veže oko struka pa onda dolje lijepo pada...). I kupila sam cipelesmijehyescerekkisswinknutzujorolleyes ( peta ima 7 i pol cm ). Sweety trenutno nije niš našla ali ide sutra u grad s mamom pa će valjda naćsmijehsmijehwinkrolleyesyes!!!!
E da, molila bih vas sve koji ovo čitate ako znate ikog s Pantovčaka pitajte ga zna li Arijanu Mandić!! Ide 8.raz (bar tako ona kaže ) pa mi javite!!! Sweety je imala jednu provaluroflroflroflroflrofl, ali budući da je vezano za pantomimurofl, neću to moć napisat!!!!
Bili smo danas Sweety, njezina sestra i ja na Jarunu, išle smo se rolatyessmijehrolleyes... Ja sam se rolala pretežito iz razloga da se vratim u kondiciju. Sad me boli glavazujonuteekheadbang ali sve je ok! Sweety je prisegnula da će nadogradit post, stoga Sweety, na posao!!!
A do svečanog otvorenja drugog dijela posta, komentirajte!!!
P.U.$.Akisscerekkisscerek
Nelchyludheadbang



| yOu aRe rEaLly pReTtY (225) | tHaNkS...sO yOu aGrEe | yOu tHiNk yOu'rE rEaLlY pRetTy? |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.