Linkovi
URL=http://www.blog.hr]Blog.hr[/URL]
Forum.hr
Monitor.hr
moje najdraže..=)kiss
..LoOkA & MoNyKa..wink
..IvAnA..=)wink
..AnDrEa & BaRbArA & SaNjA..-manekenke..cerek
...3l3n@...wink
...ljubaw moj@...cerekkiss
...slatkyc@..iv@n@...kiss
..@rij@n@ ˛@nđel@...=))..FRENDICE..
..iv@n@ & @n@...OPALJENO DO BOLI...!!kisscerek
LuDaRe...=)smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.usjaa...i martinče..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...sanja i jaaa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..hmm..filiip..=))..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...dado i jaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..hmm...zelić..=)=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...aaa...ke lipo, haa??..mi gleali zalazak sunca..hehe..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...fucks i sanjaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..hehe..jebandžijaaa....loll...

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



Images for your blog

Images for your blog



Bigoo

Bigoo



Blog images

Blog images



blog layouts

blog layouts



Myspace

Myspace

..yeah..!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..manekenke...=))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us..ludare, SANJA & BARBIE..=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us










..oduvijek, uvijek, zauvijek..

utorak, 29.05.2007.

....**kiss me**....naj song...4-eva... =)=)

...heej...i ide mi nekako...u ovom jebenom životu, ljubav mi šteka, šteka i tako samo ide...
odmah da nap.da ne zab...stavila sam dvije svoje najbolje pjesme..pa ih poslušajte..obje mi označavaju neke trenutke u životu...imaju neko značenje, pogotovo druga... ;) ..
...i nije bilo niš zanimlijvo u zadnje vrijeme, osim što sam povrijedila jednu osobu, jer je navodno nešto osjećo prema meni, a nije mi dao to do znanja...drukčije bi bilo...nema veze, vrijeme liječi sve...iako kod mene nije tako...ja njega ne zaboravljam i ne ide...i to je to...šta ja mogu??..ne mogu samo tako sve baciti iza sebe i zaboraviti zauvijek...ne mogu, jednostavno NE MOGU...!!!...nema drgogo razloga, mislim da je sve dovoljno jasno...i u zadnje vrijeme učim ko luda...da završim ovo više...i upišem neku školicu...mislim u jezičnu, htt...tamo di ima jezika, jer to volim i to mi ide....iako sam mislila u pulu...al' mi se neda putovat..itd..



.....još jedan razlog jer nisam baš okej je zato jer se rastavljamo..8 godina mi je tako brzo prošlo..--
....hajooo...kme...a faliti će mi svi redom...zelić, bjondić, romano, sve cure iz mog raza...i svi koji ide ća iz poreča...a kmee...joo.kako jadno......baš ne mogu vjerovat da je KRAJ... da 8.c....više neće postojat, mislim hoće...al ovi nisu ko mi....mi smo jedinstveni raz...a dobro ajde...viđat ćemo se valjda...!!

...ugl...sve je po starom...sve je okej....al me jebe taj KRAJJ..i upisi, joo...dal ću upast..il' neću upast...joooh...svašta!!!..
...ljudi imam 48 bodovaa...ma ajde ben ću nešto upisaat...haha.. ;)


a evo ov0 najbitnije....LJUBAW???...ZAŠTO POSTOJI??..ja ne znam stvarno...kad ionako nemam sreće u ljubavi, jednom mi se posrećilo...i tako bi htjela vratiti ta dva mjeseca s njim, ta dva predivna mjeseca...naljepša dva mjeseca u mojem životu... =(=(=(...joo...cijelo vrijeme sebe zavaravam, njega sve koji me okružuju da mi nije stalo..a je...!!...al'...tu je šta je...život ide dalje....eto i rima... ;)
...ma se to samo meni dešava, da jedan dan misliš da je zaboravljen ne postoji...a onda mi se sve vrati i nijedan mi nije dovoljno dobar, kao što mi je bio on...jednostavan al' ipak kompliciran...
...ne mogu vam opisat kako se osjećam...i šta mislim i šta želim, ima stvari za koje sam 100% sigurna al' ima stvari koje ne znam, ne razumjem koje me bune, koče...i muče...i sve tako u nedogled...
....imam feeling da stojim na mostu ljubavi...i da ne mogu ni pola puta prijeć kako bi došla do njega...ne dolazim do njega, ne mogu...nešto me vraća, most se ruši...jebe me u duši...!!..
...--..eo ukratko...--...to bi bilo to, ostalo je osobno, to držim za sebe, kad ionako nitko nebi imao razumjevanja...

...ajde ljudiii...comm mi....please...puno, puno...volim vaše commente..=)=)..

......hehe....smijeh.....
.......idem dovršiti jebeni referat....headbang...
.........a umorna sam, neam volje, ni snage...ni niš...no..
...--...hugs & kisses...--...wave..

evo pjesme...



i ova mi je posebna...


- 19:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
..eo..po treći put, al' ovo će biti poseban blog..
uglavnom..everything, something about me..!!

AAppealing
NNice
DDelicious
RRevolutionary
EExhausting
AAccurate



..koliko vas je bacilo oko na moj blog...od 27.05.. ;)

Free Web Counter
Get a Free Web Counter
..to je ta mala..=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ime...-AnDrEa, ImAm-15.gOd..yeah--!!
...evo nekih..mana i vrlina, mislim ipak nitko nije savrshen..heh..kažu da sam-tvrdoglava..a mislim ljudi, nisam uzalud rođena 14.04...pa ovnica..hellou..khm..al VaTrEnA..naughty..
..brzo planem i to mi se ne sviđa, kad sam bila u nižim razredima, odma se razljutim i počnem se mlatit i to većinom sa dečkima, bila sam i ostala NaUGhTy...=))...ehehe..wojim papati IcE-cReAm..mmm..NJAMI..i jagode sa šlagom..uuu..i da-da..vegetarijanka sam..ehhh..!!..treniram odbojku već eto dvije godine..da, da..niš od tog, ja zaljubljena u mjuzu..u svakakvu, osim one klasike, na to mogu spavat...sve slušam, sve mi paše i sve pjevam i uz sve bacim ChAgU..HEHEHEE..=))..to je moj sport..jebesh ostalooo...!!!...wolim, ma obožavam se rolati, zajebavati..( To UvIjEk)..izlazit-a dOpIzDiLo mi u zadnje vrijeme..iskrenoo..!!..


...šta ne volim...hm..MESOO...jooo..ma fuuj..!!..svaka čast svima koji ga jedu, a svi ga većinom žderu, ma ja to ne mogu organski podnjet..ma BjEžI..a i jaadne životinjice..kmeee..=((..ne volim kad nekog vidim da nosi pravo krzno..ma joo..!..GaDoSt..!!..ne volim one koji ne vole mene, ne volimj sve što ne volim i što mi nije drago, uglavnom..a ak' ćete detalje..eh..morat ćete se potrudit..ma hehe.=)
..pišite mi na....MSN....
...machkica_777@hotmail.com..pa se čujemoo... ;)