siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

Ovaj blog bi trebao biti odraz mene i mojih razmisljanja..mojih snova i mojih mastanja...

Ona lezi,
dok sumrak oko nje stvara
vrtloge od zvijezda zamucjenih,
ona sasvim mirno spava
na krevetu od krvavih ruza....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Biscani.net
Dernek.ba dobra stranica

Nesto o meni !!!

Nesto o meni !!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

HMM zovem se Elma i imam 20 godina ...rodjena 13.08.88 godine u Bihacu (za one koji ne znaju, grad u BiH)...trenutno zivim u Sarajevu..... po horoskopu lav i imam dosta osobina tog znaka...volim da sam u pravu cak i kad nisam ne volim reci da nisam..tesko priznajem poraz... tvrdoglava sam...ambiciozna...ne ljutim se lako..ali kad se naljutim onda se tesko smirim...bojim se neuspjeha....jako osjecajna osoba...koja je puno patila.. nekad sam bila osoba koja lako zaplace najcesce zbog nekih gluposti...sad me jako tesko natjerati da zaplacem ocvrsnula :P ...cijenim iskrenost..prijatelji su mi jako jako bitni...i sretna sam sto mogu reci da imam prave prijatelje koje volim najvise na svijetu i eto tako...momka(decka) kako god hocete nemam ...obozavam muziku i slusam sve....ama bas sve..nemam neki odredjeni pravac..smatram da se ne treba ogranicavati ni u cemu..treba biti otvoren prema novim stvarima zbog toga slusam sve ...vazno je samo da mi se tekst ili ritam svidja....najdraza boja mi je zelena...student sam...studiram gradjevinu(konstrukcije) u Sarajevu...volim crtati..siti...volim svoje cimerke.....volim jos svasta nesto... i tako kad se sjetim jos neceg napisacu



Samo nadu nikad ne gubi
i patnjama nemoj da se trujes,
sve ce biti onako kako ti zelis
kada to najmanje ocekujes...




U zivotu zelim samo,
da nikada ne volim izgubljeno,
i da nikada ne izgubim voljeno...


SVASTA NESTO !!!

CURE KOJE VOLIM NAJVISE NA SVIJETU!!!

Adnana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Hm evo prva na redu...cura o kojoj bi mogla pisati danima...Adnana...lutka moja...rodjena 11.03.1989. godine...e sad treba sastaviti nesto o njoj kratko..e ovako ma to je kucka jedna koju ja puno puno lolim :D :D :D...cura koja mi puno znaci i koju previse cijenim sto ne mogu reci
za puno ljudi...bila je uz mene u mnogim situacijama..prijateljica koju treba traziti...pravi je mali narcis hehe ogledalo i digitalni su joj najbolji prijatelji hehe :P...studira ekonomiju.....s njom se fakat najlakse razumijem mozda jer se znamo jako dugo..i druzimo se jako dugo...isle smo skupa u osn...bile u istoj ekipi..poslije osn ..ekipa se raspala a mi ostale skupa...fakat je volim i sve bi dala za nju...i sad mi jako jako fali

Dijana

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Dijana..ili...Nanna...ja je vise volim zvati Didy..ostalo mi jos kad smo bile male...rodjena 15.06.1989.god...uglavnom znamo se od rodjenja..cijeli zivot smo provele skupa..ovo je pravi mali andjeo koji zna biti vrag kad zatreba ..tj kad se treba stati iza svoje prijateljice..onda se iz krhke plavusice pretvara u pravog malog zlocestog vraga...sve joj diraj ali obitelj i cure ne...i u dobru i i zlu smo bile skupa i nadam se da ce tako i ostati...jedina prava plavusa u nasem drustvu..cura koja je previse sexy..prelijepih plavih ociju i predobrog tijela sta bi vise neko mogao pozeljeti....ljubav moja...koju ja volim puno punoooo..aha zaboravila sam reci da je jako uspjesna sportasica trenira odbojku dugo...manekenka.... trenutno je aktuelna misica USK..studentica druge godine ekonomskog fakulteta....i ide joj...


Ivona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Secer pri kraju...Nonny nasa...plavooka ljepotica...joj sto cura ima lijepe oci nema niko...i jos plave...uh...ne da je nikom...nego nonny je rodjena 13.01.1988.godine...:D ivona je nasa mala bebica..BEBARO....inace ivona je najstarija od nas ali vecina ljudi misli da je najmladja...mala beba koju smo razmazili :P....joj sto se ja i ona znamo zakaciti ne zna niko..ali sto se znamo i pomiriti isto ne zna niko hehe..obicno to zavrsi s suzama i sa moje i sa njene strane..i izvinjavamo se jedna drugoj za sve sto smo uradile od zadnje svadje....takodjer je sportasica isto kao i dijana uspjesna ODBOJKASICA....i ona studira ekonomiju....

Majda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

E ovako...moja Maja...rodjenda 1.10.1988.godine inace smo rodice prijateljice i cimerke...moj mali pjesnik..moja dusa...osoba koja najbolje razumije ono sto mi se trenutno desava...dok su sve moje ostale cure tu da me spuste na zemlju kad pocnem previse sanjariti majda je ta koja ce sanjariti zajedno sa mnom...ja ne mogu vjerovati koliko smo nas dvije razlicite osobe a koliko se dobro razumijemo....mozda zbog toga sto smo toliko stvari istih dozivjele... majda je studentica druge godine fakulteta politickih nauka odsjek zurnalistike znaci buduci novinar...i po meni je ona stvorena za taj posao...nadam se da ce jednog dana izdati knjigu sa svojim pjesmama....

Ines

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ines...ja je zovem Suncica...ostali Ina...rodjena 13.02.1990.godine...Ina od ove skolske godine zivi sa mnom i majdom...studira turizam i hotelijerstvo...suncica je jedna mala dobra slatka curica koja se uvijek sa svima slaze :P..mislim da je nikad u zivotu nisam cula da se proderala zagalamila ili takvo nesto...mirna je ...mislim da je pomalo cak i stidljiva...za razliku od mene i majde koje pricamo....za 5 ljudi...osoba s kojom mozete o svemu pricati i sve joj reci i biti sigurni da ce to ostati izmedju vas i da ce vam uvijek pomoci na najbolji moguci nacin....

Ajsa

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Mawa Ajsa ... rodjena 27.3.1991.godine .... najmladja i najsladja .... moja mala lopuza koju ja jako jako volim.... i koja nema pojma koliko mi je draga...e ona je jedina od mojih cura za koju ne znam koliko se znamo... ustvari se nikad nismo ni upoznale jednostavno smo se pocele druziti.... hm ja i ajsa smo se najvise zblizile tokom ljeta pogotovo na moru ...ajsa je iskrena osjecajna dobar prijatelj ...zgodna lijepa jako jako sexy ...i ima pirs na jeziku ....HOT... i definitivno najljepsi osmjeh :P.... jedina je od nas koja je jos uvijek u srednjoj skoli... takodjer je odbojkasica.....

CITATI!!


**You may only be a person in this world, but for someone, you are
the world.

**Biti zaljubljen ne znači nužno i voljeti. Biti zaljubljen je
određeno stanje; voljeti je čin. Stanje podnosimo, za čin
se odlučujemo.

**Upravo zato što je tako topao, osmijeh je ljepši od bilo kojeg
cvijeta na svijetu

**No person deserves your tears, and who deserves them won`t
make you cry

**Ljubav je staklo koje se lomi ako ga čovjek primi suviše
nesigurno ili suviše čvrsto

**Ljubav je vatra, da. Ali nikad ne znate hoće li vam zagrijati srce
ili zapaliti kuću.

**Ljubav je slijepa i zbog toga joj je tako izoštreno čulo dodira

**Pametni ljudi dopuštaju svojoj djeci da ponekad i pogriješe.

**Mudar čovjek s podjednakom mirnoćom prima pohvale i podnosi
uvrede

**Ništa na svijetu ne čini tako sretnim kao sanjarenje.

**Najsretniji je onaj čovjek koji je učinio sretnima najviše
drugih ljudi

**Drži sreću kao pticu: što nježnije i lakše! Bude li se osjećala
slobodnom, ostat će ti rado u ruci.

**Čudno je to kako je malo potrebno da budemo sretni, i još je
čudnije kako nam baš to malo nedostaje.

SMS PORUKE!!


*Trenutak je dovoljan da se upozna, trenutak je dovoljan da se zavoli, ali samo trenutak moze da razori sve ono sto je trenutak uspio da stvori...*

*Kad izgubis vjeru u ljepsu buducnost, u ljubav, i kad posljednja nada uvene u tebi, kad zamrzis sve, sjeti se da cu ja uvijek biti uz tebe...*

*Kad se probudis sutra i otvoris oci, puszi nek ljubav tvoje srce vodi, jer kad dan osvane i obasja planetu znaj da te volim najvise na svijetu...*

*Kad bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo 100% posebna, boja:vesela, tip:jedinstvena, cijena:neprocijenjiva i na kraju MADE IN MY HEART...*

*Jedne tihe noci Kada cujes zvuke zvona Ti ces tada reci: "Umrla je ona" I kada svi sa groba odu Ti se tiho pomoli, Jer znaj tu lezi srce Koje te jos uvjek voli!!!! *


MALENA

Zbog njene kose plave
i ociju boje neba
svi su je zvali malena
svi osim njega
I dok je sjedila
u zadnjim redovima kina
svi je gledali
svi osim njega
I dok sada mrtva
spava iza brijega
svi su je zaboravili
svi osim njega

EEmotional
LLovable
MModern
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

MY MSN
angel_of_death97@hotmail.com

Od 1.1.2008. godine pa do danas...ovoliko vas je bilo...
free web counter

free web counter


BLOGOVI KOJE CITAM I KOJI MENE CITAJU

mare cura koja ima ogroman dar za fotografiju
brinetica cura koja me cita imam osjecaj fakat redovno

petak, 27.01.2006.

:))

prvo isprika sto me nije bilo....nisam se mogla sjetiti passworda .... c c c blago meni....i tako kako ste mi vi sta raditi jeli vam hladno....

e nisam nis pisala od utorka...u utorak navece sam zadnji put bila vani..i nije bas bilo nes...izaslo nas puno...jeste da smo se fakat smijali...i sve...ali opet gdje god odemo nema mjesta..na kraju zavrsili u pivnici...oko 9 svi se skoro raspali ostalo nas 5..i ja i 2 frenda na kraju otisli nes papati...i bili negdje do 10 i kuci dosadno.....onog svog skoro i ne vidjam...vidjela ga 2 puta od petka i to na 15 minuta a bas sam ga se zazeljela...ma u ned cemo vani SAMI....

opet sam bolesna...ali kuzim da je to od stresa...starci su mi juce ujutro otputovali u dubrovnik i bice tri dana a ja sam sama s sestrama koje imaju po 11 godina blizanke su i uzasne su...tako da polako gubim zivce....joj nisam mislila da cu ovo ikad reci ali jedva cekam da mi starci dodju i da pocne skola...eto ne da mi se vise pisati kiss svima...

Image hosted by slibe.com - Click to enlarge



Give me a whisper (5) | print | #

<< Arhiva >>