Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

Design:Cow
Slika: Deviantart

...::::KAŽU DA SVAKA OSOBA IMA SVOJU PODVOJENU LIČNOST:)::::.....

...::::MOJ BLOG...neću reći najbolji..neću reći najgori..reći ću da možda i nađete šta tu zanimljivo,mislim koliko može biti zanimljiv život nekog drugoga,neke nepoznate osobe,hmmm kad malo bolje promislim,ljepo je upoznavati druge ljude,,pa eto ljudi upoznajmo se,hehehe i...pa,,,svratite i komentiraje...LOVE YA

...:::::Bilo je to jednom kada sam odlučila preslušati stare kazete svoga čike..i pronađem tu par njih,koje on stvarno voli a to je od Balaševića..i bilo je to samo tako kako su dani prolazili ja sam se zaljubila u njega..točnije u njegove balade,(da ne bude malo freeky)...pa et.::::::Osim što nemam nikada pametnog posla..pišem rado dnevnik...slušam glazbu..ugl. ne volim narodnjake..a sada..Moje ime je Kristina,,,Balić,,Ugl. me zovu KikA.....al i Kikara (Moja blesava Mirna)..kiki..ili..kako-god..godine prolaze a ja sam sve starija....živim u Vukovaru..UČENIČKOM DOMU-Alkatraz,he...inače sam iz Bošnjaka i iako živim u domu..TRENUTNO...nemam baš tako zanimljiv život...sex droga i alkohol...da da,,,laze..bojim se da je samo alkohol u pitanju..jbg...šta da vam kažem,,mislim da će te sami skužiti s kim imate posla,,a do tada..čitajte moj blog..NARAVNO..ako vam se da..pa ne bih vas više zamarala i bla bla bla,,,sve će te sami skužiti..VOLIM VASnesigurna,ali ne uvjek...JA..KISS:::....

...:::e da i ja stvarno...

Ne volim januar

Ne volim januar ni bele zimske vragove.
U svakom snegu vidim iste tragove,
tragove malih stopa, broj trideset i ko zna,
kako polako odlaze.

Više ne prolazim ulicom Dositejevom
i nemam pojma kad neko pita gde je to.
Tih dvesta šest koraka dužinom tog sokaka
nikad ja nisam brojao.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Bila je noć, jedna mrkla, kao ova večeras, u ulici Dositejevoj, u Novom Sadu, na Dunavu...
Ja sam dolazio sa jednog mesta gde su svi bili rumeni kao kuvano vino koje su pili i gde su svi mirisali na karanfilić i pevali "Roždestvo tvoje" i još neke druge pesme kojih se ne sećam baš.
Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće broj 7A. Tišina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet krila nekih pravih noćnih ptica.
Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je čujem kako diše, kako diše u snu...


ali jako jako volim balaševića...uživajte....


...:::::MOJ MSN..JE..

Angel_K.B@hotmail.com
....ako me trebate tu me možete dobiti...naravno..kiss
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Naopaka bajka

U suterenu tunel ka nebesima...
Na tankoj gazi jutro mračan goblen tka...
Sumorna lica, nasamo sa gresima...
U hodniku bez povratka...

U crni grm se moja ptica zaplela...
Zaneta titrajima zvezde danice...
I kasni dah dok hladni čelik skalpela klizi niz nit brojanice...

Postoji plan da je anđeli ukradu...
Il bar na čas... Da je vrate među njih...
Jer nekad Nebo pravi veliku baladu...
I traži rimu za glavni stih...

Na grad juriša nežna bela legija...
Januar prostire svoj prefinjeni sag...
U tajnom dosluhu smo prvi sneg i ja...
Da zima pričeka njen trag...

Ne vrede priče koje znam...
Laže za oči pospane...
Izmišljam bajku... Čudnu naopaku uspavanku...
Da od nje budna ostane...

Postoji put koji namernike bira...
Tajnovit drum... Uvek najboljima sklon...
Jer nekad Nebo samo crne dirke svira...
I traži notu za taj ton...

Negde sad dečak jedan zbunjeno na mostu stoji
jer tek sluti da postojiš...
Negde u tebi čeka okovana neka pesma
koju niko živ još ne zna...
U tebi lanac zvecka tajnim alkama...
Bićeš ti majka majkama...

Postoji plan da te anđeli ukradu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šta će meni moja dica reć'
Šta će meni moja dica reć'
Kad sidnem pored njih na rub od postelje
Šta će kad ih staviš među nas
Da nam budu taoci od ovog ludila
Šta bi anđeli s nama ljudima

Imaš čime da me mrviš
Imaš čime da me satjeraš u kut
Nit 'te volim, niti mrzim,
Ja te samo jasno vidim ovaj put
Ja te samo jasno vidim ovaj put
pred mojon dicon

I onda kad ih pustiš do mene
Imam čudan osjećaj, ko`da ih posuđujem...
Znaju dica sve što triba znat,
Znaju ništa ne vidit,
znaju ništa ne pitat,
Znaju anđeli s nama ljudima
S nama ludima...:::...

..::::ONI SU BITAN DIO MOG ŽIVOTA::::...

AJMO EKIPO:::::::::.....

...:::::oni su moja generacija... moj novi početak.. moja nova ljubav..moj predivni razred..


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...:::::oni su posebni,u svakom smislu te riječi.. jako dragi.... zajebanti..neki nedavno stečeni,neke znam cijeli život...spremni uvjek za akciju i prvu pomoć i neku novu foru....sve naj o njima...bekrie moje.. cmokaaaa njima..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

....::::::EO NEKAJ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

....
Dino Merlin:Ja Potpuno Trijezan Umirem

Šta sve o tebi sirota moja nisu pričali
To više ne bi ni pas s maslom mog'o pojesti
Bilesi da si nakon svega
U naše snove dovela njega
Bilesi da ti se baš dopada način na koji propadam

Šta sve o tebi sirota moja i sad govore
To više nije ni stvar jala ni ljubomore
To je nešto više od toga
Nekome lijek a nekom droga
Ja znam, ima tu malo istine a malo sudbine

A ne misli da pijem
Ja to ne smijem
Ja potpuno trijezan umirem

A ne misli da pijem
Ja to ne smijem
Ja potpuno svijestan umirem



oNI....oni su naravno nešto najvrijednije nešto što bi svaki čovjek trebao imati....oni su moja podrška moja zabava moje pijanstvo moj dobar saavjet moja zafrkancija...oni su...on su moji prijatelji.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
oprostite ako sam koga zaboravila...



...::::EO MOJA PJESMA...
JA SAM JU NAPISALA.......
..:::

I eo opet suza u ovom polu mraku...
šetam,hodam..pokušavam razbistriti glavu na svježem zraku..
idu jedna za drugom,bez prestanka...
Hoću pobjeći od njih...baš mi treba stanka...od života..
od vas,od nas..od mene..i mene same...
Sve ste vi fine...ali kurve..drage moje dame..
Ubit će me jednom rječju ova sloga...
Tko će koga ako ne svoj svoga..
Ulizice..GLUMCI I GLUMICE ŽIVOTA...
Jebla vas lažna divota...
Zbog vas sam tako nisko pala...
PRIJATELJI...krivite me i oprostite..
droga me obuzela...
nisam znala...VAS SAM izdala...

petak, 26.12.2008.

...MJESEČINA K0 DUKAT ŽUT TI D0V0LJN0 MLADA JA D0V0LJN0 LUD....

Image Hosted by ImageShack.us
:::::hmmm da jel vam se d0g0dil0 ikada da pričati sami sa s0b0m ali u tišini???...i t0 0nak d0sta dug0... da e0 meni se baš nedavn0 d0g0dil0...i m0ram, reći da je t0 jedan veliki shit...da... m0žda sam stvaraš sliku 0 sebi..naravn0 ak0 razmišljaš 0 sebi i sv0jim p0stupcima...
i da shit je zb0g t0ga št0 zamrziš sve 0k0 sebe i sebe čak...e0 naprimjer...meni je na razmišljanje d0šla ta tema ka0 ljubav- dečki neznam...al d0šla sam d0 zaključka...sebi sam0ga....k0ji mi se čini jak0 sličan meni..da ja sam 0s0ba k0ja je sama sebi d0v0ljna...sebična...ne mislim št0 se tiče 0pćenit0 stvari..neg0 čist0 t0g pitanja ljubavi..zašt0 ne vjerujem u t0???jedn0m mi je frend rek0 da ja neam p0jma al znaš zašt0 jer sam sama sebi d0v0ljna ne puštam nik0ga sebi u glavu i srce držim distancu sa svima...živciraju me: česti zagrljaji...izljevi neki....kad ti nek0 staln0 g0v0ri da te v0li..da si mu ti sve...t0 čest0 ide na živce... ne v0lim ni kada mi se nek0 jak0 čest0 javlja i g0v0ri svaki sv0j p0kret i kak0 se pr0ve0 sin0ć...t0 mi čist0 ide na živce...sve mi ide na živce...riječ LJUBAV...ide na živce...0nak0 0naj smješak d0k ti nek0 g0v0ri da te v0li...i t0 0nak ne pušta te na miru..zašt0? zb0g te pr0klete ljubavi.... da znam p0ludila sam...al skr0z...baš zb0g te glup0sti...zašt0 nekada te jedn0stavn0 ne puste na miru i svi shvate da je sve igra....0digraj sv0ju igru i umri u miru.... ljubav m0žda nazivaju 0sjećajem drag0sti....al da budem iskrena pretjeruju s tim glup0stima....hhmmm...valjda zat0 sve ide na živce.... da znam zvučim jak0 mrz0v0ljn0... nisam takva...
hmm bar mislim,,,.....al et neznam šta me tjeral0 da 0v0 napišem al et...valda t0 neće nik0 pr0čitat..heee.



| Komentari (3) | Print | * |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.