LINK | LINK |
GAY IT´S NOT OK!!!!!!!!!!!!! - JEBEMO LJUDE U MOZAK IZ ZAJEBANCIJE - Blog.hr

30.08.2006., srijeda

GAY IT´S NOT OK!!!!!!!!!!!!!

Gledam sve ove jadnike što podržavaju pedere i pomišljam........Zar su i oni postali bolesni?
Tolko o umiranju u Africi od AIDS-a. Tolko o sidi koja je neizlječiva bolest.
Tu neki pederčići prave svoje blogove i seru naokolo, a nemaju muda u javnosti pred svojim frendovima reći da su pederčine. Ako se tolko vole pederisat, koji kurac onda ne odu u zatvor i ne ponesu si 100 litara tekućeg sapuna. To bi im bio raj, nek tamo ostanu doživotno.
Kako neki tupani ne mogu shvatiti da muškarac i žena jedino mogu stvoriti dijete. Koji će im onda kurac to? Šta će im homoseksualnost ili takva neka sranja!!!!
Za kraj:

AKO PODRŽAVATE PEDERE, ONDA I PODRŽAVATE ŠIRENJE SIDE!!!!!!! HVALA ŠTO STE BUDALE I PODRŽAVATE IH!!!!!!!!!!!!!!
- 07:42 - ISERI SE (<666>) - TROŠI Spermu - SpermaLink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

uuu lega vid kolko je sati:



OVO JE ISTINArolleyes
"Sometimes I feel
Like I don't have a partner
Sometimes I feel
Like my only friend
Is the city I live in
The city of angels
Lonely as I am
Together we cry....

I don't ever want to feel
Like I did that day
Take me to the place I love
Take me all the way.."



Podržite nas u svojim erotskim mislima :D

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com



Jebemti Isusovu modu!!!!

Svijete, popuši kurac ako gledaš modu i slušaš sranja!!!!!!!





KOLKO VAS SE ČUDI OVOM BLOGU!!
Counters
Get a Counters

__________________________
naš banner, yeah:


eo i kod od ovog našeg bannera, bili bismo zahvalni kad biste ga stavili na Vaš blog, dakle:


O NAMA:

FUCKINHO
- živim na Zemlji
- rođen sam u 20. st.
- jedem, pijem, dišem
- prstenjačim se
- slušam glazbu
- hodam sa Djevicom Marijom
- uzor: Moj čača
- nosim grudnjak broj 3
- nosim poderane usrane gaće
- smrdi mi iz usta
- Omiljena izrečica: Moja sučut
- Omiljena psovka : Jebo te ..........
- idem u školu
- igram se
- režem vene kad čujem cajke
- jedem i pušim travu
- guzim ti mamu!!!!!!

CURKE i DEČI!!!!
AJ POGODITE KOJEG SAM SPOLA???
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

__________________________


Bolnički Karton:
Ime: Dusevni Bolesnik
Msn: roker007@net.hr
Čet Nick: Dusevni_Bolesnik, a koji drugi bi bio?
Opis Bolesnika: ljepi crnodlaki četveronožac, sa velikim crvenim...hmm, nazovimo ga jezik :D
Sluša: oca, majku, braču, sestre i rodbinu...al sam kad je pijan
Nesluša: sve ostalo
Voli:tebe ne
Nevoli: ovaj blog
Utvrđene Bolesti: moždana retsardacija, gliste jebačice u području pazuha, očni obrnitis, usni te nižni smrad,
Dijagnoza: černobilsko zračenje dva puta na dan po sat vremena

slika govori 1000 rječi, mislim da to tak ide, ma jebe mi se, ugl. evo vam moja slikica:


šta se smiješ, ljepši sam od tebe!!!!!

__________________________

Čoeče, zakon pjesme!
RHCP - Adrsajd
Ramons - Pet Semetary
Ramštajn - Te Kjero Puta
Ramštajn - Fojer Froj
Sepultura - Ruts Blady Ruts
Sepultura - Rifjus Risist
RHCP -Mi and may frends
Blek Sabat - Paranojd
Metalika - So wat
Metalika - Daj, daj maj darling
Slipknot - Wejt end Blid
Ajron Mejden - Truper
Murderdols - ded in holivud
HIM - đojn me
HIM - rajt hir in may arms
Rob zombie - Dragula
Soulfly - flyhajgh
sex pistols - lajar
Merlin Menson - Swit drims
Merlin menson - nobodis
Anal Mandica - vile žvalo
Anal Mandica - glupača
Opća opasnost - doktore
Anal mandica - jebo te BOg!
System of a gore - sugar!
System of a dolje - toksisiti

- to slušajte i bićete zakon ko mi!!!!!!!!

__________________________

Jebena slika ......mater joj jebem!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Paris Hilton je drolja- i čuvar ju za sisu vata.........ko da ima šta?