WICKED GAME

ponedjeljak, 27.12.2004.

Dan prije Božića svi su bili u nekoj strci,a ja san skoro završila u "Vrapću",jer me izludila kupnja darova...cilo popodne san trčala s braton po dučanima i došlo mi je da pošaljen sve kvragu..miljun ljudi oko mene,vrzmaju se s velikin kutijama i guraju se..Al dobro i to je prošlo,staroj smo kupili L'Oreal paket,a prijateljicama neke gluposti,stari ja reka da neće ništa(Bog ga blagoslovija)...Božićno juto..otvaranje darova,sve je bilo ok,kad ono stara alergična na L'Orealove kreme,za popizdit!
Otišla san na misu(iden 2 puta godišnje) smrzla se ka tuka i još san pokisla...Navečer na Oliverov koncert u Auroru..bilo je presavršeno,ako izuzmemo moje čizme s visokim potpeticama zbog kojih su me stopala nepodnošljivo bolila...sljedeći put iden bosa....
Sve u svemu,Božić je bija savršen,jer provela san ga sa svojima,pa za sve ostalo nema veze... :)

- 18:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • The world was on fire,no-one could
    save me but you
    It's strange what desire will make foolish people do
    I'd never dream that I'd need somebody like you
    And I'd never dream that I'd need somebody
    like you
    No I don't wanna fall in love
    This world is always gonna breake your heart
    No I don't wanna fall in love
    ...with you...

Linkovi

  • AKO
    ISPRUŽENA
    RUKA
    OSTANE
    DUŽE
    U
    VAŠOJ
    RUCI,
    ONDA
    VAM
    TAJ
    POKLANJA
    SVOJU
    SUDBINU,
    ZNAČI
    DA
    VAS
    TREBA
    S
    OBZIROM
    JER
    NEMA
    DOVOLJNO
    SNAGE
    DA
    SAM
    DONESE
    ODLUKU...