10.-25.8.2007.


Kad sam se vratila iz Pule, bila sam par puta na bazenima. Naravno, svaku večer smo izlazili van. U petak navečer mi naručili svako sebi malu pizzu iz Zrinskog. A bila je predobra… u subotu nitko od nas nije išao u grad pa smo tak bzvz sjedili i pričali. U nedjelju navečer Maja i Nikola zaj… Barbaru. Maja ju htjela poljubit u usta, točnije zažvalt a Barbara neće. A Nikola jedva da joj smije dat pusu u obraz. I ja sam se tolko namučila da se Nikola i Barbara zažvale da ništa od toga. Onda Maja izvadla sjajilo pa smo s njom igrali na pusu u usta. Onaj koji zavrti sjajilo i na koga se okrene crni čep mora ga poljubit. I prvo Barbara mora Nikolu, pa Nikola mora mene… na kraju, Maja, koja se najviše htjela žvalt ostala , kak da kažem, ˝švorc˝. Onda smo prestali jer su došli ˝ostali˝. U ponedjeljak ja sebi išla kupit patike za rukomet i kupila sam si plave stabilke u Eurosportu po 327kn uz popust 15% jer moji znaju šefa. Još navečer dobijem mengu. U utorak mi otišli u 15h na trening. E, sve živo me je bolo… pa nisam bila na treningu od prošle godine. Ma mi preskakali neke prepreke, pa sa medicinkama se dobacivali i zglobovi me bole od njih. Aaaa! U srijedu nije bilo treninga jer je bila Velika Gospa. Ujutro mi kod Barbare u pola jedanaest se okupili i u 11 ekipa u kapelicu na misu. Ma sam se prekrstili na početku i na kraju a između smo pričali cijelooo vrijeme. Ja još nazvala Moniku pa pričale, ona isto bila na misi. Vidli smo Grbu (BIVŠU nast. iz kemije), prošla u autu. Nakon mise, otišli mi na licitare i tam išli od jednog do drugog štanda i maltene se sprdali roj kineskoj robi. Dođe meni Barbara – jao Petra de vidi ovu narukvicu, baš je dobra…-a ja – da, raspadne se za tri dana- a onaj što prodaje sam gleda u mene. Onda ja uzela neki pištolj i počela njih okolo ubijat- trrrrrrrrrr!!!!!- a oni svi umiru, ja isto, tek dođe meni prodavač- djevojko, to nije za tvoj uzrast…!-. Ja se sam smijem. Komično. Onda smo svako otišli svojoj kući. Kasnije smo išli na utakmicu u 18h na igralište eminovačko. Vidla sam Damjana tamo. Ostao je komad nad komadima. PREJEBOZOVAN je. Tad je i Marija Balog došla kod Ivone prespavat pa je i ona bila s nama na igralištu. Onda smo se dogovorili da ćemo mi organizirat sebi svoju feštu za Gospu. Pa smo išli po našim kućama svi zajedno molit naše starce da nas puste do 12. Prva na redu je bila Bruna. I ajd nagovorili mi njenu mamu do 12. Pa Maja, i njene nagovorili. PA Barbarine i Lukine. E onda smo otišle nas tri kući pitat svoje i ponijet od kuće nešto za pit i jest. Bruna ponijela kolača i kole. Maja piva i kole i još nekog soka, Luka i Barbara pečenke i ne znam više čega, Nikola vina i vald još nečeg, Ivona i Marija kolača, ja čokolade i keksa…ma bilo je svega. Još ja htjela maznit nešto alkoholno ali mi zaključan podrum. O shit. I ponijela ja svijeće pošto smo mislili slavit na ribnjaku a tamo nema struje. Ja dolazim do Ivone kad Nikola stiže po nas u fići žutom. Bruna sjedi napred, Nikola vozi a Maja i ja nazad. E predobro se vozit u njemu, još kad te Niđo proveze…Na kraju mi slavili kod Nikole u podrumu. I ajd prvo oni večerali pečenke, ja nisam jer baš ne jedem meso. I onda stavili kolače i počeli pit. Ja za početak pivo. A prepametna ja na prazan želudac pila i naravno bolio me trbuh za poludit. Sjela ja van sa Brunom a oni misle da sam se napla pa mi otimaju pivo. Ma vraćajte mi pivkana, sunce vam…i ajd vratli oni. Kasnije mi igrali izazova-istine, vrtli bocu. MOŠ' SI MISLIT ZABAVE! Još ona glupa pitanja postavljaju….da se ubiješ. Bruna i ja smo jedno deset puta išle na wc u kuću a njegova mama spava. Oni navli proklete narodnjake a samo ih troje sluša to. Još kasnije otišla Maja pa ih smo dvoje slušalo. Marija i Luka se cijelo vrijeme mazali u mraku. Tek ono ako im je ponestalo sline došli do nas i nešt popli ili pojeli. Bili su: Nikola, Luka, Maja, Ivona, Marija, neka Ivonina kuma Helena, Bruna i ja. I nije bilo loše. Ali na kraju je tako ispalo. Oni svi bili vani pred podrumom a ja unutra i drmnila četri čaše crnog vina, a Bruna došla i pita gdje je vino (zapravo derala se) a fala Bogu došao Nikola i reko da ga je on popio. I onda smo malo plesali pa su se Nido i Barby napaljivali…i tak. Ja uglavnom ležala mrtva vani. Onda ja uzela tanjur sa kolačima i pojela par kolača i krenla kući ka je Nikola nazdravljo svim lijepim curama koje ne znaju šta rade. Naderali su se svi pomalo osim Luke, Marije i Helene. Stigla ja kuć oko 23 i 20. Tak negdje. Samo malo sam se tresla. Četvrtak. Ne znam, trening. Petak. Ne znam, trening. Subota. Išla ja u grad! Ne mo'š vjerovat! Ajd u pola devet ja kod Luke i Barbare, njihovi će vozit. S nama išli –Luka (ne mo'š vjerovat), Nikola, Maja, Barbara i ja. Bruna nije smjela ići iako smo njenu mamu nagovarali da ide. Nažalost, ništa… I ajd prvo mi u Grec po alco a Grec ne radi. Pa otišli Luka i Nikola kupili dve kole od 1l i neka dva vina po 15kn, još Barbari Baruna ili nečeg takog. I mi otišli na Starić ko neki alkoholičari. Još prije meni braco Tomislav pošalje poruku da dođem na Starić da će on tamo piti. Ne biti već piti. I ajd društvo iz sela počelo pit. Ja ruknila 2 bambija i jedno pivo. Onda otišla kod brace ruknila 2 bambija i 1 čisto bijelo vino. I onda još malo Dalmatina pa kad smo nazdravljali još jedan bambi. Malo se ja naderala. I ajd ja zvala Petru da dođe po mene. I onda nas dve otišle u Harlekin na terasu. A tamo Adžaga i Jura Kordovan i ekipa. Ja malo naderana, tek tolko da sam mogla još stajat. I onda ušle unutra tamo bila Izabela i co. i onaj Luka iz gimze. Uglavnom, pola njih sam znala tamo. I onda me Petra odvela kod njih. Oni sjedli tamo kod Alpine. Luka, Sarah, Maja, Nikola i malo pomalo dolazili svi. A Barbara na piću sa Krešom Heinom, Dadom i vald Škuljem. Šta ja znam… I mene poteralo pišat i mene Sarah odvela u Best u wc. Tam jedino mogu samo na wc. Ništ drugo. Ma Best bio pun. Onda smo sjedli ispred Besta i gledali ljude kako ulaze i izlaze. Ma ja gledala Bulja. On bio preko puta mene. Kefo se, izgleda da je on bio malo nadrinkan. I et, onda ja pričala sa Lozićem. On htio pričat sa Petrom a ja sam njemu rekla da nema šansssse…. I onda nas je u pola dvanaest ujak odvezao kući i pokušala sam biti normalna kolko sam mogla. Nedjelja. Bili navečer vani i et. Ponedjeljak. Išli smo biciklima na trening u tri. Onda smo išli na bazene Ivona jedna, Ivona druga, Nela, Bruna i ja. Bilo je oblačno i skoro je pala kiša. Onda kad smo se Ivona, Bruna i ja vraćale kući stale smo kod neke žute šljive i najeli se sam tak. Utorak. Bili na treningu. Kasnije smo išli na bazene. Bili- Nela, Bruna, Ivona E., Berta, Bešlić, Matić, Raić, Koppi, Tuna, Brane, Katarić i ja. Sami rukometaši. Voda je bila prehladna. Koppiu se opet digo. Sam od sebe. Ivona se zanima za Braneta. A svi već znaju pa mi svejedno. Onda predvečer mi svi tamo na bazenima kod stola za stolni tenis se skupli i pričali. Ma bilo je super. Navečer išli van i nas deset pričalo na mobitel. Spojli smo se u konferencijski poziv. Košto je netko reko –konferencija za novinare-. Bili su- Vulić, Marija Balog, Ivona, Eugen, Sarah, Balog, Barabara Šostar (nju smo zajebavali), Bešlić, Petra i ja. E mi rekli Šostarki- ti bi se dobro uklopila u zatvor jer izgledaš ko rešetka, ti si ograničena… na 25 kila, mogli bi učit anatomiju kostura na tebi, bojim te se zagrlit jer bi se nabola na kost itd… ta cura nema anoreksiju ali izgleda ko anoreksičarka. Ma bilo mi ju zanimljivo zezat a kasnije mi je bilo žao nje. Srijeda. Ujutro otišli na trening. Pa nakon treninga na bazene. Bazeni zatvoreni. Pa smo otišli kod Ane Musil. Pa nas je njen brat odvezao u pet na trening. Imali smo trening do pola šest i onda su seniorke imale utakmicu u 18h pa smo ih ostale gledat. Od dečkiju bili jedino Bešla, Brane, Katarić i još neko ak se ne varam, samo ne znam tko. Nakon utakmice nevrijeme. Grmi, sijeva na sve strane. Pada kiša ko poludla…Onda mi otišli kući. Ja došla a tekoma (a to neka penjačica koja se ovila oko onog rine gdje ide kiša na stupu na našoj kući) se odlomila i pokidala rinu. Rina strši s krova. Tek ja dođem do terase a vrata razbijena. A mi to sve uređujemo pa kupili novu kuhinju. I sad ovi dovezli kuhinju i išli namještat pa tata skinuo vrata i stavio na biljarski stol na kojemu je bio još jedan stol. A ta vrata imaju duplo staklo. I vjetar prevrnuo vrata i noga od onog stola što je bio na biljarskom stolu probije staklo od vrata. Pa me navečer zvala Ivona da idem kod nje spavat. Moji mene pustili a jedna od druge nemamo sto metara. I naravno mi opet pričali u konferenciji. Ja gledala krizmu našu. PA sam slagala slagalicu. I onda smo oko tri ujutro otišle spavat jer smo ujutro imale trening. Četvrtak. Ujutro trening. Nakon treninga išle mi kuć. Ja čim sam došla išla spavat. I spavala do tri. Onda se spremila i sad ja trebam ići na trening. Mi se dogovorili da će nas Brunina mama vozit kod Grgića u 20 do 4. Ja kasnim. Ja žurim tek meni mama- de idi na tavan na balkon po onu bakinu piđamu-. Ja njoj kažem da kasnim, da ne stignem (a usput sam i lijena). Ne ona se dere da idem po pidžamu. Ma ja kažem da ću otići tek toliko da je se riješim. Ja ode na trening. Ja se lijepo obukla za trening tek mene mama zove- oćeš da te sad pokupimo ili ćeš da dođemo na trening po tebe i da te nakon treninga isperjam?-. Prvo ja rekla da me nakon treninga pokupi i isperja. A šta ću, navikla sam. A i znala sam da me neće isperjat sam zato što nisam otišla po piđamu. Daj… Onda kad sam čula da će doći po mene na trening ipak sam izabrala da me pokupe prije treninga. A meni baba u bolnici pa oni išli tamo. I ja sad čekam njih tek dođe Pišta (moj trener) i pita me šta ja čekam. Ja njemu objasnila šta se dogodilo a on meni rekao – događa se…-. I ajd ja izula Stabilke i navukla opet japanke da ne izgledam ko da idem na trening u bolnicu jer sam bila u opremi. Ja došla kod babe i tam malo dremnila na fotelji. A s mamom sam se svađala skroz do bolnice. I ajd idemo mi i onda nam ovi kažu da je stari Miloš imao moždani. Onda meni Tomi poslao poruku da dođem na ribnjak. Mislim ribnjak mi pred nosom pa mi nije bio nikakav problem. On i Sale tamo bili. Ja ponijela njima dva piva. I oni tamo na pecanju bili. Sale je samo pecao a Tomi promatrao, kolko sam ja skužla. I Sale maznuo pivkana a Tomi nije smio jer se kladio da cijeli osmi mjesec neće popit nijedno pivo. I tak… onda njih dvojica bili kod nas na deset minuta. Onda sam pitala svoje da idem na devetnice u Pleternicu. Pa na kraju nije bilo mjesta u autu jer je išlo njih sedmero. Pa sam se ja raspizdila, ne sam zbog tog već i zato jer mi mama digla tlak. Ja ostala kod kuće, pričala na mobitel s Ružmanom. Kasnije mi nije bilo žao što nisam išla. Petak. Popodne sam išla na trening i dobla sam bon!!!! Jeeej! Jura (to je trener od dečki) nam vodio trening pa smo crkle. Ali Jura je zakon. Kasnije mi čekali dečke jer su i oni rekli da će ići. Pa smo otišli na bazene a veliki bio prazan pa smo se kupali u malom, a u malom voda do koljena. Bili smo- Nela, Bruna, Ivona, Bešla, Berta, Matić, Tuna, Karlo Grgurić i ja. Prvo smo igrali picigin. Onda smo igrali nekog dobacivanja na 15, šta ja znam. Onda smo krenuli igrat odbojku pa su ovi morali vratit loptu. Onda smo išli igrat rukomet s nekom malom loptom. Nas tri s Bertom na njih trojicu. A Matić i Ivona na golu. Onda smo se opet išli kupat pa se sušli i svatko svojoj kući. Navečer sam nas sve spojila u konferencijski- Brane, Bešla, Ivona, Bruna i ja. Onda smo maknili Ivonu pa smo zvali Nelu. Pa malo Ivonu, pa malo Nelu. Onda ne Nelu već Koppia. Kasnije je Nela zvala Koppia. Pa je Brane prekino itd. Ivona i ja pravile krug i bio mrak ništa se nije vidjelo. I Ivona nije vidla kud ide i zabije se u pijesak. Točnije ruknila je u pijesak. Kako sam se ja smijala…e to je bilo nevjerojatno. Sad isto se smijem kad se sjetim tog. Onda oni svi prekinli. Oko 2 ujutro mene Alen zvao pa smo pričali. Onda ja pisala post ovaj i išla spavat oko 4 ujutro. Krešo Kliček ruknio razred. Baš mi ga žao. A dečko je predobar. Da je barem netko drugi umjesto njega ruknio. Subota. Digla se u pola jedan jer je bio ručak. Inače bi ja duže spavala. Onda sam crnčila po kući. Spremala malo i tak. I sad mi dolazi Ivona na spavanje. I et. Ajd, laku noć. Pozdrav svima!!! :) wave


25.08.2007. u 20:45 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



JA


Ime:Petra
Razred:završila ja 8., sad u 1.ekonomske
Slušam: H.I.M, Red Hot Chili Peppers,The Clash, Disturbed, Guano Apes,Linkin Park, Evanescence, Within Temptation, System Of A Down, Korn,Gunse,Ramones,Led Zeppelin,Fall Out Boy....i mnogi drugi
I to vam je dosta...

Moji linkovi:
Lorrrrrin blog :)
Dark Thoughts-cura piše zanimljive postove,voli HIM :)
Yoyin blog-her blog of shits :)
Marijin blog-cura nadarena skroooz za pisanje :)
Bad Girl-mala Avril :)
himovka666-cura ima super blog :)
jedna mala pankerca :) voli clashe
šta bleiš?!pogledaj blog :)
Jedan dečko PREDOBRO crta
stranica od Stressa
stranica od HIM-a
stranica od Peppersa
peticija za Peperone-POTPIŠITE!
stranica Grey's Anatomy
RHCP cro fan klub
kikapixie
RHCP - italija (ima dobrih slika)
misspeppers
neke zakon gluparije
ZAKON blog ,PodRoom
jahu
JuTub


Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us

..........

Slikceee


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
ja nemam ništa protiv gayeva i baš bi vola ići na gay pride parade

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Green Glitter Hemp Leaf Glitters

Green Glitter Hemp Leaf Glitters



image hosting file hosted images

image hosting file



Image hosting codes

Image hosting



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Image hosting codes

Image hosting



Nodding Jay & Silent Bob Images

Nodding Jay & Silent Bob Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Dance Clip Images

Dance Clip Images



MySpace images

MySpace



Chris Farley Stripper Dancing Clip Images

Chris Farley Stripper Dancing Clip Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PUNK JE GLAZBA IZGUBLJENE DUŠE...

METAL JE GLAZBA RANJENIH ŽIVOTA...

ROCK JE GLAZBA USAMLJENIH SRCA...

DARKERI SU LJUDI KOJI SHVAĆAJU
ŽIVOT KAKAV JE I NOSE CRNO KAO
DOKAZ SVOJE BOLI!!!