More...Novalja na Pagu (10.7-18.7.)


U ponedjeljak 9.7. ja se još nisam ni spremila. Išli smo na Pag u Novalju. Popodne oko četiri ja otišla na bazene da mi Ana napravi raps. Imala sam mengu pa se nisam mogla kupati. Mogla sam, da koristim tampone. Uglavnom. Raps je žuto narančasti. Stavit ću vam sliku. Htjela sam neki ljubičasto zeleni ali nije bilo takvih boja. Onda smo Ana i ja kartale u paru kemsa protiv Vide i Kordovana. Tak sam se htjela kupati…agh!!! Otišla sam oko šest jer sam se morala spremiti za more. Ja ne volim to spremanje, najrađe bi otišla bez ičega. Mi se dogovorili da ćemo ići oko tri- četiri. I ja se digla u dva i svi ostali. I onda mi to sve spakovali i krenuli oko pola četiri. Bilo je tako jebeno zima. Prvo ja slušala mp3 i gledala u mrak do jutra. Onda sam zaspala i smrzla se tamo kod Like jer je vjetar puhao ko poludio. I onda smo sišli sa autoceste na magistralu kod Senja. Tamo malo stali kod mora i skoro nas je vjetar otpuhao. I onda smo došli do Prizne i na trajekt. Na mali trajekt. Ja misla da to stane po pet šest auta a ono jedno dvadeset auta izlazi…i izlazi… pa nikad kraja. I mi zasjeli. Trebalo nam je 15 minuta do Paga. Bio tamo neki zgodan dečko na trajektu. Malo je pankerski izgledao. Imao je malo frčkavu kosu. Prezgodan je. Kad gledaš Pag s jedne strane-goli otok. Ono ovce jadne mršave kad ništa ni nemaju za čapat. Nikakve trave, sami neki kaktusi. I dok smo mi to našli… eto ti jedanaest sati. Ili dvanaest. Uglavnom,stigli smo oko podne. Apartman nam je kraj nekog kampa "Staško". Ili bolje rečeno NE staško. Smiješno. Naš apartman je izoliran od svih. Blizu je plaže ali je dalje od svih. I još smo sami u apartmanu. Meni je super što ima klimu pa se rashladim. Ima i satelitsku ali ne radi. Ali uglavnom je bitno da je IMA. Velik je apartman, i to dosta. Prvi dan, 10.7. je padala kiša i puhalo je pa nismo išli na plažu. Bilo je hladno. Kasnije su sestra i mama otišle do plaže. Sestra se vratila crvena kao jastog pa smo je mazali jogurtom. Jaukala je cijeli dan. Navečer smo išli prošetati. Izgledalo je da sam ja jedini punker/roker/metalac dok nisam vidla neku dvojicu isto metalci. Svi kafići šminkeraji a bome i skoro svi šminkeri. Na njih 20 jedan ili eventualno dvoje metalci. Ja pričam sa Petrom na mobitel a sestra cijelo vrijeme upada a nisam ni mogla pričat kako spada kad su starci bili kraj mene. Ja sestri rekla da po mom dečko mora imat dugačku kosu i biti metalac. I sad našli neka dvojica metalaca s dugačkom kosom a sestra se dere- gle, Petra neki metalci-. I sad oni prođu a ona se počne derat- Okrenli su se za tobom!!!Okrenli su se!-. Ja se sam smješkam i pričam sa Petrom. Ja imala prva dva dana mengu pa mi i vrijeme odgovaralo. Ja spavala na nekom kauču koji je tvrd!!! E ko da spavaš na kamenu. Ujutro sam se sva pokočila. Drugi dan (11.7.,srijeda)mi išli na plažu ali u Staru Novalju jer je ona u Novalji užasna. Ova u Staroj ima i plavu zastavu za čistu plažu i ta sranja. Bilo je opet prehladno. Malo je bilo ljudi. Nisam se kupala (što je meni bilo super) pa smo tata i ja otišli na biljar. Pobijedio me. Žeton za biljar je kovanica od jednog eura a za € moraš dati 7 kuna. Biljar je neki mali još je na krivo pa sve kugle idu prema dolje. Treći dan iliti četvrtak 12.7. Otišli na plažu u Staru Novalju. Tamo neki zgodni dečko radi na parkiralištu. Ušli mi u more (nema više menge!) a more zakooon. Dolje pijesak i neke trave ali je more super. Čisto je i toplo. Joj, reko, al ću pocrnt! Ima da se vratim u Požegu kao ciganka crna. Ja na plaži samo-se kupam, gledam jel ima ko zgodan, čitam knjigu, rješavam križaljku, spavam, čitam novine, igram biljar ili jedem. Sad ovaj post pišem na moru, na maminom laptopu. Ne znam šta bi bez njega. Sam bi gledala glupi tv. Četvrti dan ili petak 13.7. Isto sve, isto. Osim što sam upoznala neku curu. Njeni se parkirali pokraj nas. Ona imala majicu od Peppersa i ja njoj rekla da ima zakon majicu i da bi joj je najrađe ukrala. I tak se mi raspričale. Peti dan ili subota 14.7. Sestra ujutro otišla kući s busom. Onaj na parkiralištu je jebozovan u pm. Danas je bio zakon dan. Išli mama, tata i ja igrat biljar. I sad oni tamo na piću a ja čekam da neki dvojica završe. I sad dođe meni jedan dečko- Ajd, oš igrat sa mnom? Ja njega ne mogu sam pobijedit.-, jbmti bio je prezgodan taj dečko. Ja naravno pristala- Ajd!-. Hvala Bogu na biljaru i onom ko ga je izumio. I nas dvoje izgubili i sad ja idem igrat sa mamom i tatom. I prve dvije ja odigrala s njima dvojima i treću igrali njih dvoje sami. A ta dvojica još bila tamo. I kad su mama i tata počeli igrat ja kažem- Jao, što se meni sad kupa!-. Kaže meni jedan od njih – Ajd ideš se s nama kupat-. Ja opet pristala. I mi otišli u vodu. Jedan se zove Frano, drugi Marko. Frano je zgodan Marko nije. Taj Frano nije ni premršav ni predebel. Taman je. Ima malo sala po trbuščiću ali ja to obožavam. Bolje to nego da je premršav pa kad se grlim s njim da se nabodem se na kost. Dečki završili pri srednje. Mi se gnjurli u vodi skakali, mislim da sam se nagutala vode ko nikad u životu. Rigalo mi se od tog slanog mora. A more je toliko slano da i da hoćeš ne možeš potonit. I tak skoro cijeli dan smo bili zajedno. Ili u moru ili na biljaru. Onda sam ja išla nazad u apartman. Šesti dan ili nedjelja 15.7. Opet ja bila s F i M. I et tako. Sedmi dan ili ponedjeljak 16.7. Ništa posebno. Izvještaj zgodnih – Frano, onaj na parkiralištu, neki dečko do mene parkiran (zgodan ali mutav ili lijep i glup, a Bože moj, ne može imat i ovce i novce), crnac do mene (oženjen, ima djecu), tamo drugi crnac (nema djece), isto neki (bijelac) do mene ( oženjen, ima djecu ali je prejebozovan), neki ispred mene (dečko guta dvije knjige u danu!, intelektualac, barem mi se tako čini, izgleda da taj ima i ovce i novce), tamo jedan u birtiji i tak. A jesam perverzna… gledam oženjene, odječene (koji imaju djecu)…i kršim (koju) 9. ili 10. Božju zapovijed – ne poželi tuđeg ženidbenog druga! A to sam prekršila pet milijardi puta kao i ono – ne poželi tuđe (ženidbene- skoro sam to napisala) stvari. I prekršila sam – Poštuj oca i majku da dugo živiš i dobro ti bude na zemlji. Ako ih ne poštuješ ubit će te i nećeš dugo živjet i neće ti biti predobro na zemlji kad ni nećeš biti na zemlji. I drugu kršim- Ne izusti imena Gospodina Boga svoga uzalud. A ne reci lažna svjedočanstva… ne postoji taj broj kojim bi izrazila koliko puta sam to pekršila. Ne ubij! Nisam ubila čovjeka ali ove bube i sl. ubijam. Sjećam se da sam vola gušit mačke od svoje bjesnoće. I nisam pogriješila. Trebala sam onu ugušit… Zato se vratio njen/a unuk/a da mi se osveti i prenio mi one kuge. Čukce nisam ubijala ali mačke da. I kokoš od komšince sam zaklala motikom prebacila joj je u njenu bašću. Sva sam bila divlja. Uglavnom. Utorak 17.7. , osmi dan. Ujutro oko šest ili pet, brat zove tatu. Ja još spavam ali čujem razgovor. Kao da sam znala da je netko umro. Moj dida Mate ili ,kako ga uglavnom zovu, Mato umro. Bio mi je zakon dida i bio je stvarno lud. Sjećam se kako je jednom pričao kako je jeo kolače s gljivama a zapravo su to bile banane. I sve nas je zvao –milo-. Umro je noćas. Sve je to zbog ovih paklenih vrućina. Bio je srčani bolesnik. Kad mu je pozlilo zvali su hitnu ali hitna nije bila baš brza pa su ga sami vozili. Umro je u autu, negdje kraj Eminovačke šume. Sutra idemo nazad kući jer moramo na sahranu. I da sam tek jedan dan tu išla bi odmah makar mi cijeli odmor propao zbog sahrane. I nije mi žao što idemo. Jedva čekam da stignemo kući. Ujutro smo otišli na plažu. Okupala se ja jednom i bila sa Franom, Marka nije bilo. Igrali smo biljar koliko smo imali novaca. Euro za eurom… Opet mi se pojavila ona prokleta alergija na sunce i cijeli mi dekolte pocrvenio. Kad su Frano i Marko išli kući ovaj mulac mi samo dao pusu. Fuck… a bolje išta nego ništa. Kad smo mi stigli nazad u apartman spremili se i na spavanje. 18.7. Ne sjećam se u koliko smo ujutro krenuli. Bila sam tak sretna kad sam stigla kući. I ajd otišli mi na sahranu oko 16h. Bilo je užasno vruće i svi su plakali itd. Zato ja ne volim sahrane. I bili su oni što sviraju trubu neka dva. Jedan je iz WC1-a. Ja sam cijelo vrijeme bila sa Tomislavom pošto su ostali ili plakali ili držali nekog dok plače da se ne sruši. Nakon sahrane išli smo na karmine. Ne mogu reći da je na karminama bilo super, veselo… Bilo je dobro. 19.7. sam otišla na bazene i tak. 20.7. isto bila na bazenima i vidla sam tamo Krešu i Tomija…itd. Onda sam išla u Pulu a to čitajte u sljedećem postu.


19.08.2007. u 22:40 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



JA


Ime:Petra
Razred:završila ja 8., sad u 1.ekonomske
Slušam: H.I.M, Red Hot Chili Peppers,The Clash, Disturbed, Guano Apes,Linkin Park, Evanescence, Within Temptation, System Of A Down, Korn,Gunse,Ramones,Led Zeppelin,Fall Out Boy....i mnogi drugi
I to vam je dosta...

Moji linkovi:
Lorrrrrin blog :)
Dark Thoughts-cura piše zanimljive postove,voli HIM :)
Yoyin blog-her blog of shits :)
Marijin blog-cura nadarena skroooz za pisanje :)
Bad Girl-mala Avril :)
himovka666-cura ima super blog :)
jedna mala pankerca :) voli clashe
šta bleiš?!pogledaj blog :)
Jedan dečko PREDOBRO crta
stranica od Stressa
stranica od HIM-a
stranica od Peppersa
peticija za Peperone-POTPIŠITE!
stranica Grey's Anatomy
RHCP cro fan klub
kikapixie
RHCP - italija (ima dobrih slika)
misspeppers
neke zakon gluparije
ZAKON blog ,PodRoom
jahu
JuTub


Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us

..........

Slikceee


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
ja nemam ništa protiv gayeva i baš bi vola ići na gay pride parade

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Green Glitter Hemp Leaf Glitters

Green Glitter Hemp Leaf Glitters



image hosting file hosted images

image hosting file



Image hosting codes

Image hosting



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Image hosting codes

Image hosting



Nodding Jay & Silent Bob Images

Nodding Jay & Silent Bob Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Dance Clip Images

Dance Clip Images



MySpace images

MySpace



Chris Farley Stripper Dancing Clip Images

Chris Farley Stripper Dancing Clip Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PUNK JE GLAZBA IZGUBLJENE DUŠE...

METAL JE GLAZBA RANJENIH ŽIVOTA...

ROCK JE GLAZBA USAMLJENIH SRCA...

DARKERI SU LJUDI KOJI SHVAĆAJU
ŽIVOT KAKAV JE I NOSE CRNO KAO
DOKAZ SVOJE BOLI!!!