12.-17.6.2007.


E znate ko čita moj blog? Mislim čitao je(dok nisam promjenila adresu)- Gocin tata. Ja ne znam kako je on našao moj blog. Vald kad je Andro čitao pa ostao negdje u arhivi.Utorak 12.6. Ne znam. Znam da smo imali kemiju. Srijeda. Ne znam. Četvrtak. Ja išla ujutro kod babe. Bila sam tamo na pola sata. Otišla do dm-a, kupila si nešto za lakše češljanje, vosak za depilaciju i korektor. Potrošila 70kn. Onda sam otišla do Petre. Ona se tek probudila. Onda smo se spremile i otišle do Harlekina. Petra i ja sjedimo na onim klupama a Grubišić sjedi do nas sa moje strane. I pita on mene: E, jel se i ti isto zoveš Petra?, ja kažem da. Kaže on meni: Jel se ti zanimaš za mog frenda Adžagu?, ja kažem hmm, da. Kaže on meni: Oš da ti sredim?, kažem ja ne hvala, ma ne treba. Kaže on meni: Sama ćeš?, ja kažem da. Kaže on meni: svaka čast i tad je razgovor završio. I nakon par minuta dođe Ivan. I skužla sam ja kako je njemu Grubišić rekao: E ova cura se zanima za tebe. Ili tako nešto slično jer sam čula kako je Ivan rekao –Znam. I onda su otišli sjesti negdje sa strane tako da mi je pogled bio loš. Bile smo i sa Vedranom. I otišle mi u kazalište na probu za dan škole. Počela padati kiša i Petra i ja sjele na kišu a ovi nama govorili kako smo lude i gledali su u nas kao da smo prolupale. Bilo je tako sexy…hahahahahah. Ja i ona mokre skroooz. I onda smo ušli unutra. Prvo su oni imali probu zbora. Onda smo Petra, Vinko, Filip Njavro i ja sjeli skroz iza. Nama Filip svirao na gitari. Akustičnoj. Mi tiho pjevali ali nekad smo se znali zanesti pa smo pjevali glasno a oni svi se okreću iza i gledaju u nas. Kako mali Filip dobro svira pjesmu od Prljavaca Moj bijeli labude. Ta je pjesma meni pretužna. I onda sam ja svoje probala i otišla natrag u školu. White Stormi (Vinko, Dinko i Kordovan) su imali probu a Petra im je pjevala pa je i ona išla s njima. Mene baš zanimalo pa otišla i ja s njima njih slušati. Nešt i ja bezveze pjevala i tak. Bilo je zakon. Vinko i ja samo došli na hrvatski pisati test iz tehničkog koji nismo dobili. Onda smo dudili i rješavali vježbenicu. Pa smo se vratili nazad na probu. Sati su bili skraćeni. Mislim da smo onda otišli do Harlekina i otišli do Rocka i naručili Pizzu. Pa sam zvala svoje da dođu po mene. Nitko nije došao pa sam otišla kod babe. Onda sam pokupila knjigu iz engleskog jer sam imala usmeni otišla u kazalište. Tamo je bila svečana dodjela nagrada. I nakon toga Petra i ja otrčale do Rocka na 15 minuta. Vratile se nazad i ona nastupala 1. sa zborom a ja sam bila iza pozornice. Oni završili i mi ostale gledati iza pozornice i onda su nas isterali. Ja tamo bila sa malim Njavrom i Šajnovićem oni svirali na gitari. I onda sam gledala iz publike. I onda je došao red na mene. Usrala sam se. Fala Bogu pa je bilo u kazalištu pa opet nisam mogla vidjeti od onih reflektora što ti blješte u oči. Imala sam malu grešku u izgovoru ali je bilo dobro. Ja gotova a oni moji plješću, deru se…jeeeeee! Ja završila i odmah u publiku odmah kod pozornice. Ja kleknula na koljena i izvadila tekst od pjesme Sanjao sam moju ružicu jer je to Vinko morao pjevati a nije znao riječi baš napamet. Kako je bio prvi na onim karaokama morao je opet pjevati na danu škole. I ja njemu govorim a gradonačelnik i ravnatelj gledaju u mene. Briga me. On završio i ja trk na usmeni. Nisam ništa učila. I ona mene nešto pita one Endangered Species i ja to nisam znala i onda mi dala da izaberem nešto i ja izabrala Special Powers. I dala mi dva! U jeee, u jeee! Ja odgovarala i Petra mene čekala vani. Berta išao s nama. Doduše, on je išao kući a nas dvije u Harlekin. I malo mi bile sa Dinom i onda ja poslala tati poruku da dođe po mene ispred Praktikuma. Ja si mislim, pa reko treba njemu 10 minuta do Požege. ALI problem je bio u tome što je on već bio u Požegi. Ja još trčim da stignem a on mene čeka. U pm. Ja ušla u auto a on mene pita- kud se ti šetaš po gradu?. Ja njemu rekla da sam bila u Hralekinu a on meni drš. Šamar. U pm. Imam čvorugu na glavi od toga dršna. I on došao kući i izbrijo me. Šta ja imam radit tamo tako kasno itd. se dero. Psovo mi i rekao mi- Neću više da vidim da se družiš s tom Petrom!.- Heeeeeeej! Samo malo. Sve mi možeš zabranit, ali da se družim s nekim to neee! Neće on meni određivati s kim da se družim a s kim ne. I uglavnom. I ajd. Ni zadnji ni prvi puta da me izbrijo. Naviknula sam se. I sutra ujutro mene brat odvezao u školu jer su bila ona natjecanja itd. Ja otišla do Vinka jer su oni imali nastup taj dan pa su još se dogovarali. I ja sam bila Petrin šalabahter za Atwu i Dani California. I tako. Oni to namrdavali i namrdavali… Prvo su nastupali ovi mlađi ali smo čekali sat vremena Njavru da se vrati od zubara. I dobio on aparatić za zube. U njihovom bendu svirali su – Bumba na bubnjevima, mali Luka na klavijaturama (ako se ne varam) i Šajnović i Njavro na el. gitarama. Uglavnom su pjevali pjesme od Prljavaca. I onda su išli White Stormi. Odsvirali su Troopera pa je onda Petra pjevala Atwu. Bilo je presmiješna Atwa. Ono Tadijal se dere ANYMORE!!! a mi se kidamo od smijeha. Onda su išli pjevati Dani California i onda mi je Vinko rekao da idem pjevati skupa sa Petrom Dani. Jao koma. Bilo je dobro u početku samo što smo nekada krenuli ranije nekada kasnili. Tako kad smo trebali otpjevati – Who knew the other side of you…-zakasnile smo i počele pjevati –other side of you…-. Jao koma. Onda nisu dečki ni završili pjesmu do kraja pa smo svi samo zastali ono… Tko ne zna pjesmu ne bi skužio greške ali ko je zna… Skužio bi da je bilo grešaka sam tak. A mislim…to nam je bio prvi puta pa… Ovi su tamo igrali protiv nastavnika nogomet i umirali smo kad samo vidli Dominka. Bože moj! Ove cure su igrale odbojku i vald su pobijedile. Za ostale sportske rezultate ne znam. Tata mi rekao da se ne smijem mrdnit iz dvorišta. I ajd ja njega nazvala i došao on po mene i tak. Cijeli dan crkavala. U subotu ne znam šta je bilo. Mislim da nije bilo ništa spešl. Onda u nedjelju…spavala sam do 12. I onda sam nešto učila pa sam išla spavati i tak. Mojim curama puse… suck my kiss


21.06.2007. u 22:51 | K | 4 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



JA


Ime:Petra
Razred:završila ja 8., sad u 1.ekonomske
Slušam: H.I.M, Red Hot Chili Peppers,The Clash, Disturbed, Guano Apes,Linkin Park, Evanescence, Within Temptation, System Of A Down, Korn,Gunse,Ramones,Led Zeppelin,Fall Out Boy....i mnogi drugi
I to vam je dosta...

Moji linkovi:
Lorrrrrin blog :)
Dark Thoughts-cura piše zanimljive postove,voli HIM :)
Yoyin blog-her blog of shits :)
Marijin blog-cura nadarena skroooz za pisanje :)
Bad Girl-mala Avril :)
himovka666-cura ima super blog :)
jedna mala pankerca :) voli clashe
šta bleiš?!pogledaj blog :)
Jedan dečko PREDOBRO crta
stranica od Stressa
stranica od HIM-a
stranica od Peppersa
peticija za Peperone-POTPIŠITE!
stranica Grey's Anatomy
RHCP cro fan klub
kikapixie
RHCP - italija (ima dobrih slika)
misspeppers
neke zakon gluparije
ZAKON blog ,PodRoom
jahu
JuTub


Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us

..........

Slikceee


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
ja nemam ništa protiv gayeva i baš bi vola ići na gay pride parade

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Green Glitter Hemp Leaf Glitters

Green Glitter Hemp Leaf Glitters



image hosting file hosted images

image hosting file



Image hosting codes

Image hosting



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Image hosting codes

Image hosting



Nodding Jay & Silent Bob Images

Nodding Jay & Silent Bob Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Dance Clip Images

Dance Clip Images



MySpace images

MySpace



Chris Farley Stripper Dancing Clip Images

Chris Farley Stripper Dancing Clip Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PUNK JE GLAZBA IZGUBLJENE DUŠE...

METAL JE GLAZBA RANJENIH ŽIVOTA...

ROCK JE GLAZBA USAMLJENIH SRCA...

DARKERI SU LJUDI KOJI SHVAĆAJU
ŽIVOT KAKAV JE I NOSE CRNO KAO
DOKAZ SVOJE BOLI!!!