Ovaj tjedan mi je zakonthumbup.U ponedjeljak mi imali četiri sata, i naravno,mi iskoristili priliku i otišli u Harlekin(Woofy, Dimy, Smoky).Mi idemo i sretnemo Ivanacerek. On ide u škooooolu....Ma kud ćeš u školulud... I mi sjele i naručile pićeparty. Ja po običaju Cedevitu od limuna(al' nije bilo od limuna pa mi je dao od grejpa).I onda smo igrali malo biljar sa Bešlom i Vukyem. I nemoš vjerovat....! Adžagacerek se vratio nazad i sjeo s nama za stolcerek. Malo smo pričali i onda je Lora otišla vidjeti osobu a nas tri smo ostale. Pa je otišao Ivan i onda i mi svi. U utorak nismo imali kemijusmijehyesrofl!!!!!!!!!!!Jeeeeeeeeeeroflthumbupcool! Koje olakšanje...ahparty. Mislim da ni nije bilo ništa zanimljivo. I trebala ići još na vjeronauk ali nisam išla, morala sam učit fizikuheadbang.Srijeda-pisali fiziku.I ja izašla sa tjelesnog ali nisam išla na bus.Išli mi u Harlekincerek.Niam vidla Ivana.Bila Monika, Petra, Gotal, Lora i Filip. I onda smo tražli Filipu curu ali je on ili previše izbirljivnut ili neće reći s kime bi htio biti.Uglavnom.Bilo je malo dosadnozijev.Došla sam kući i najela se knedlinjamithumbup.Četvrtak-ja trebala ići kod zubaramouthwash. I Petra i Gotal htjeli pobjeći. I Petra i ja rekle Dominku da moramo ići zajedno kod zubarke da moramo doći prije jedannut(moš' mislit).Ona i ja se pokupile u pola sata i otišle. Onda smo otišle brzo do Harlekina da ako je Ivan tamo da ne bi otišao.Nije bio tamono.Petra i ja sjedile i došao Martin do nas da odemo kupit kavu. Petra neće, pa ja otišla, ali je i ona išla samnom kao pratnja.Kad sam silazila sa sjedala srušim Petrinu cedevitu i prolijem je po sebi i po podu i po stolu.I ajd, stigle mi u Presu i pita mene ova na blagajni- Iz kojeg te birca šalju ili za koji to birc kupuješ?-, nešt me od toga pitala ali ne znam šta. I donela ja Martinu kavu i onda mi platio Sedvituthumbup.Došao Filip kasnije i stavi on torbu u ono mokro gdje sam prolila sedevitu.Onda je uzeo torbu i obrisao je od mene.Haharofl.Kasnije je došla i Woofy. Pa smo Petra i ja otišle u knjižnicu i vratile se nazad.Woofy i Smoky su još ostale a ja sam otišla kod zubarkemouthwash.Ja došla a ono tamo Dimyn boyček.Ja još krenula ranije kod zubarke reko-sigurno je gužva i onda ću još biti kod nje 10 min. pa ću zakasnit na bus.-.Ma nisam bila ni pet minuta kod nje.To je bio samo pregled.Onda sam čekala pola sata na busnoj. Ucrvala sam senutpuknucu.Petak-zakon.Nismo imali povijest pa nam prvi sat trebala doći Grbićka na zamjenunamcor.I nema nje 15 minuta.I ne možeš vjerovati!Cijeli razred se složio i pobjegaoroflthumbup.Ono, na školsko dvorište.I Lora i ja krenule u Rock (gdje je bila Smoky) a Pavićka viče za nama da se vratimo da moramo ići kod Grbićke.Neki otišli dolje kod nje a mi ostali gore. I dođe Stapić-Rekla je Grbićka da ko zadnji dođe pitaeek-.Kad smo mi poletli!!!TrrrrrrrrrrrrrrrrrrrK!Ne znate vi kako je to kad Grbićka pita.Ona nema milostimad.Ajd fala Bogu pa nismo pisali test.Drugi sat mi na zamjeni imali Voju, ovog iz fizike. Ja cijelo vrijeme slušala mp3 i 100% sam sigurna da me je vidio i to 1 000 000 puta. I nije mi ništa rekaorofl.Ja dam Dinku mp3 i Vojo ga vidi i uzme mu mp3.A meni nije ništa rekao a njemu sad uzme mp3.Treći sat imali vjeronauk.Ona nas vodila u sv.Lovru i u park.A to je sve na putu Harlekina. I oni idu a nas tri zadnje za njima. I mi uvatle priliku i pobjegleroflcooldeadsmokinsmijeh.Došle mi u Harlekin i sjele u špilju.Kasnije došli Toma, Gotal i Pavićka.Onda su došli Enga i neki plavi dečko(što mi je isti Fare, prabivši od moje sestre) pitati oćmo' igrat' biljar s njima. Petra, Lora i ja otišle kod biljara a ovih troje ostalo u špilji.Petra i Lora igrale s njima dvojicom a ja sam samo gledala.Nisam imala volje.Kasnije sam nešto malo igrala i onda smo otišli.Ovih troje su nam rekli kako je ova iz vjeronauka skužilaeek kako smo pobjegli ali samo Tomu, Loru i Pavićku.Mene(nadam se) nije.Onda smo išli od zlatarne do zlatarne (tj.Lora je išla) pitat jel se može neka narukvica(ovo sam prvo napisala narukcica ali sam ispravila) od čelika skratit.Ali ništa.Ne može, a baš je narukvica prelijepa.I vratli se na predosadni englishzijev i eto.Dogovorili smo se za majice.Bit će crvene.Naprijed neka slika onako -škola i neke gluposti, a iza neka pjesma iako bi ja više htjela samo tu rečenicu stavit.Iza će mi pisati Petra.Oni meni prvo htjeli staviti Šima!Ma daj bježte, ko muško.Onda sam navečer do dvanaest pričala s Woofyblabla na mobitel.Ja imam aktiviran onaj tulum pa onda.Danas(subota) gluuuupa.Ujutro u devet imala vjeronaukheadbang.Kasnije smo sestra i ja otišle u grad na kavu.Mislim, ona je naručila kavu a ja vruću čokoladuparty.Onda sam cijeli dan čistila kućudead.Istuširala se oprala kosu i sad sam na internetu.Sutra u crkvu.Joooooj.Ne mogu se ja naspavati do 10 sati.I pozdravljam moje male- Woofykiss, Dimykiss & Smokykiss! Suck my kisskiss!!!


12.05.2007. u 20:30 | K | 16 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



JA


Ime:Petra
Razred:završila ja 8., sad u 1.ekonomske
Slušam: H.I.M, Red Hot Chili Peppers,The Clash, Disturbed, Guano Apes,Linkin Park, Evanescence, Within Temptation, System Of A Down, Korn,Gunse,Ramones,Led Zeppelin,Fall Out Boy....i mnogi drugi
I to vam je dosta...

Moji linkovi:
Lorrrrrin blog :)
Dark Thoughts-cura piše zanimljive postove,voli HIM :)
Yoyin blog-her blog of shits :)
Marijin blog-cura nadarena skroooz za pisanje :)
Bad Girl-mala Avril :)
himovka666-cura ima super blog :)
jedna mala pankerca :) voli clashe
šta bleiš?!pogledaj blog :)
Jedan dečko PREDOBRO crta
stranica od Stressa
stranica od HIM-a
stranica od Peppersa
peticija za Peperone-POTPIŠITE!
stranica Grey's Anatomy
RHCP cro fan klub
kikapixie
RHCP - italija (ima dobrih slika)
misspeppers
neke zakon gluparije
ZAKON blog ,PodRoom
jahu
JuTub


Counter
Counter

Image Hosted by ImageShack.us

..........

Slikceee


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image hosting

Image hosting



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



Friendster

Friendster



blog layouts

blog layouts



image hosting for myspace

image hosting for myspace



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Blog images

Blog images



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



Blog images

Blog images



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06
ja nemam ništa protiv gayeva i baš bi vola ići na gay pride parade

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-06

Green Glitter Hemp Leaf Glitters

Green Glitter Hemp Leaf Glitters



image hosting file hosted images

image hosting file



Image hosting codes

Image hosting



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Horror Gif Images

Horror Gif Images



Image hosting codes

Image hosting



Nodding Jay & Silent Bob Images

Nodding Jay & Silent Bob Images



Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Dance Clip Images

Dance Clip Images



MySpace images

MySpace



Chris Farley Stripper Dancing Clip Images

Chris Farley Stripper Dancing Clip Images



image hosting file hosted images

image hosting file



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Funny Clip Images

Funny Clip Images



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

PUNK JE GLAZBA IZGUBLJENE DUŠE...

METAL JE GLAZBA RANJENIH ŽIVOTA...

ROCK JE GLAZBA USAMLJENIH SRCA...

DARKERI SU LJUDI KOJI SHVAĆAJU
ŽIVOT KAKAV JE I NOSE CRNO KAO
DOKAZ SVOJE BOLI!!!