Just ME and MY life !!

subota, 29.04.2006.

Evo i mene .. .. . . . . ... . . .

. . . . mah. . .. . .evo i mene moji najdraži molim vas oprostite što nisam održala obećaje al stvarno nisam htjela uludo potrošit onak ljep dan pa sam išla van . . ... . dead. . ... .ali eto neću vam ništ obećavat ali eto .. . . .. . . . eto tako bile su take okolnosto i eto to . .. . . . ma aj valjda ćete mi oprostit . .. .smijeh. . . . .želim samo još mojo Ivanici poručit da će već nać načina da priča s onom osobom kak treba jer ono ipak je prisiljena .::::. .. .:::. . . ma eto moji najdraži blogeri budite pozdravljeni (a pogotovo ona stara ekipa koju jako volim) i još Mirnu moju legicu s informatike njen blog je ludara14 pa posjetite i komentišite cura je odlična ... . .cerek . . .posdraf . . .lud . . .kisach__:_:_:_:__wave_::: =0)

29.04.2006. u 08:59 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

%0