Just ME and MY life !!

utorak, 11.04.2006.

Heeeeej hevo hmene!

Eto ljudovi moji kood mene nema ništ posebno eto sad sam se vratila iz škole mi imamo dan škole pa sam ja išla na neko natjecanje iz lkovnog i bilo je onak............nesviđa mi se baš ono šta sam nacrtala jer ja bilo određeno šta trebamoo crtat pa nisam baš bila inspirirana pogotovo jer su nam puštali neke shitove za meditaciju..........me ludi su oni.............eto bila je i moja jukica ona je crtala na svoj način nekako iz kosa (ona je uvijek svoja i to mi se jako sviđa kod nje.......nekopira druge) i baš je fora ispalo......................Eto danas još jednom moram u školu nešt kao dežurat zaa neke radove (tak mi kovačićka rekla) od pet do pol osam!...........odapet ću!!!...............ma dobro je eto sutra je ona jebena priredba za te dane škole i moram bit u zboru..........doće i Teolina pa ćemo poslje priredbe ić vanka!!!!...............Ma dobro je ljudi moji sve u svemu bit će dobro jer nam dolazi napokon zasluženi odmor!!!............Pusa mojim ljudima i svima onima kojima onima kojima : Teolini,Ivani,Dori,Ani,Dei,Didi, i Sanji!
I da posjetite ovaj blog obavezno Zove se vječne pivopije!! Eto tako vidimo se ; čujemo ; se ; čitamo se!!!!!
KKoobb!!

11.04.2006. u 11:33 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

%0