Just ME and MY life !!

srijeda, 29.03.2006.

Svašta nešta i ništa.........

Ma eto ljudi jučer u školi mi je bilo odlično sve do četvrtog sata jer sam dobila iz kemije iz višeminutnog komad pa tak da mi je to malo promijenilo raspoloženje no nakon škole imala sam likovnu radionicu udruge "Marko Svrtan" na kojoj su me oraspoložile SAnja Dorica i Ivana.....a šta ste mislili ko bi drugi......................
Ma eto meni se još uvijek neda napisat one oglase a i nemam baš puno vremena, i e da Ivana sam da ti kažem da mi je jako drago što si mi se povjerila jer ja ti znam čuvat tajne............
E to ljudovi i ljudice kak bi teolina rekla punovam pusa šaljem i puno pozzZZzzdrava!!!!!!!!
smokinsmokincoolcool
coolcoolsmokinsmokin
smokinsmokincoolcool
coolcoolsmokinsmokin

KOb!!

29.03.2006. u 08:18 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

%0