< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

evo malo linckacha

magdaljena
pa ono ljuda ženska bohte!
ima ona svoje mušice al oke je cuja dobja fjendica nekad pretjera al onjo oke
hehe
hm poznata marchy il bOnbOn girl
super frendica mrzi tokio hotel i voli svog deckica


onda nitihm rihannina fanica
cjupej frendica baš je ono cool cura. best frendica mi je i cjupej je!!!!

marchyna best frendica anjin blog
pa ono super frendica malo ludha al oko kewl je!

hm yelchy
hm voli jednog dečka

ondja mirna
mirnica

carma i sarche

i nichy
nici


onda ima još cura a evo svih cura iz našeg r.
anja
anita
maria pećelka
marija
ana maria
mirna
mara
vale
nici
jele
carmen
sarah
magda
ja (ana)

pa eto 14 cura iz našeg raza!
ana maria ima blog al neznjam kako ide ah niš pozzja

slikice ljubavne naravno možda još neka onako tek.............

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Natasha Bedingfield Lyrics
Soulmate Lyrics

Soulmate.mp3

nedjelja, 09.12.2007.

fali mi pepi!!!!

Ma znam da ću ga sutra vidjet al fali mi užasno idem ja pisat lektiru i umjesto da napišem sretni kraljević napešem sretni pepi! pa to nije normalno ae

maria pećelka će me zaklat!,moram očistit sobu što mi se nimalo ne sviđa!!!
moram hm šta još da soba mora bit detaljno očišćena inaće neću dobit mob.
ma ono mislim joojj!! meni tam neš sikić sheje da ova moa lg chocholate ima senzor topline i kao samo da pobam jednom zatahnut na njega i o će poludit a uopće nije tako on nema nikakav senzor topline!!! mislim možda na neke slike s mog moba al ne tako!hehe

ah opet sam ja sanjala san s pepijem!!!! i to isti onakav samo smo se više zezali!! ja neznam zaš ja sanjam iste nove već zadnja 3 dana! voljela bih da se to dogodi al ipak ono khm........
3 dana sanjam taj isti san i svaki put je sve bolji svaki put njegov poljubac il zagrljaj osjetim stvarnijim sve je to kao stvarno! al zašto je to tako?? samo da te nasili da ga voliš još više il ti govori da će se to stvarno dogodit?? uh koja pitanja!
al mislim oo ja volim njega najviše na svijetu!!!
nikad ga neću prestat voljet baš nikad!!!!!
i tu bi ja kao trebala čitat lektiru a kako ajde molim vas kako da ja čitam lektiru uz ovakva pitanja ili zamisli?! ovaj san mi se preko pet puta danas vrtio po glavi s različitim pitanjima i tako svaki put!?možda sam ovisna?
možda sam bolesna!
ah bye



| Komentari (7 killers) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.