...chilled blog...

nedjelja, 17.04.2005.

ja happy zbog ovog...

bila sam juce s chillom na kavi, zajebavali se i taq.. kasnije na kvartu..

joooj, bila sam tak fucking happy danas.. bila kod tetke... najela se ko svinjce.. blago receno..dakle.. pizza, lazanje.. i pohano!!! njama... 17 puta sam si grabila svako od tih jela..njam..njam..njam.. poslje doma.. pa na slatkac.. pa onda radila ovo s ovim perveznjacima na msnu...thea, chill...koji kreteni...

dakle.. ak ocete znat kaj, citajte prosli post...

i ja tam kod tetke umirem od dosade i premisljam si da odem kupit pljuge, al bio mi bad jer ih nebi imala di stavit kad dodem doma.. i ipak ja odem.. ak treba bacit cu pol kutije.. bilo mi prejebeno dosadno... i kupujem ja u ducanu pljuge, kad cujem iza sebe poznati glas..
NATALIJA, NEDAJ NJOJ TO.. PREMALA JE ZA PLJUGE..
okrenem se.. podignem glavu sto sam vise mogla jela ta slatka glavica bila je jaaaaaako visoko.. vislji je od mene bar za glavu i pol.. ak nema metar 90 ja sam isus...
dobro sam ga promotrila.. kosa mu je malo narasla.. jos uvijek je onako slatko plava.. siskice su mu pale prek plavih ociju.. bijela majica nakratke rukave, trapke i adidaske.. razjebane do jaja ko moje.. nasmijesio se... predivni zubi.. preslatke rupice... ajmeee, i onda me pitaju zasto sam se palila na njega..
KAJE IVONA, VISE ME NE ZNAS?
znam.. uspijela sam izgovorit..
neuspjesno sam se borila za zrak.. taj mali jebeno oduzima dah.. presladak je i presavrsen...
KAJE, PUSIS?
AHA
PA STO MI SE NISI JAVILA KAD SI DOSLA?
samo sam bacila osmijeh..
KHKH
zakasljala se natalija i vratila me u stvarnost.. dala mi pljuge..
AJ CEKAJ, PA DA POPRICAMO..
neka vedrina oblila mi srce.. taj mali tako je prejebeno dobar... otisli smo na klupice iza zgrade i zapalili...
saznala sam da se upisao u gimnaziju, past ce razred, nema curu.. spalio se drogom i.. da.. al je jos uvijek prejebeno dobar... ajme, koliko ga nisam vidjela..
morala sam krenut..
EJ, MALA, JAVI SE JEDNOM DA NADOKNADIMO PROPUSTENO...
da, rado mali, ali ne mogu.. to sto je bilo.. da.. joooj, mali je sladak.. mali od 2 metra... bila sam prejebeno sretna.. dao mi neke lijepe savjete i tjesio me i prico mi i ja njemu tak neka sranja...
dogovorili se za gens jedan dan.. hehehehe!!! weee... aj, kizz 2 ya all...

- 21:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ovdje cete naci o...

jednostavno:o meni..mom zivotu..ljudima oko mene..i bla,bla,bla....

btw. par stvarcica o meni:
IMAM 14
BLIZANAC SAM (AKO TO UOPCE KOGA ZANIMA)
ŽIVIM U ZAGREBU

volim...

SEBE!!!
PIZZU
LAZANJE
CEVAPE
NUTELLU
DORINU S KEKSIMA
SRETNE LJUDE
MOBITEL
GLAZBU(u svim oblicima..skoro svim..)

ne volim...
LAŽI
BRITTNEY SPEARS
ŽIVCANE LJUDE

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ONI KOJE OSOBNO POZNAJEM...

theica moja.. ...jedna i jedina, moja i ničija više, slatka mala MitZa MatZa.. *beba_moja* ...mogla bi sad jos puno pisat o mojoj najboljoj na svijetu, al to bi bilo previse, pa necu sad.. jednostavno, ona je jedinstvena. obozavam ju...

taya ...moja odrasla prijateljica s akademije.. al to ju nije sprijecilo da me i dalje voli.. hvala ti sto postojis... ok.. ovog bloga vise nema, ali uspomene.. pa cu ostaviti link..

tama ...jos jedna od mojih prijateljica.. koju jako puno volim.. jos bi mogla puno pisati, ali rijecima se ne moze opisati prijateljstvo...

chill .. jedan spaljen lik, koji se btw. zove weed (vid :))) ) i dvaput razmislite prije nego otvorite njegov blog jer je on 2brutal4u2handle.... evo, kod mene si ispred mproa.. happy??

mproject i njegova life story.. BORING, BORING, BORING.. :))

i ostali blogovi koje rado citam...

teengirl - da nebi bilo da nisam za nju nisam napisala.. zadovoljna sad?? :))
feniks - simpa blogic..slatke slikice..
lily - avril girl :)
NaPoLiTaNkIcA je super..
mala.M - meni medu najdrazima.. =)
purple - cura pametno zbori..
6.b - only dead teacher is a good teacher..
seskica - i love that girl..she's so cute..
ana -njena frendica..isto mi je kulj..
stella - najbolji i najsuper najkulj i najsve blog..ma vojim ju..
angie - volim ju citat..
nina - ljubav na prvi poogled..odmah sam znala da ju moram nastavit citat..
xica-jedna 15godisnjakinja koja zanimljivo pise..
teenagerica01 - zgodno
Mar!jaNa =))) - simpa,simpa,simpa
madox - jako mi se svidio njegov blog
Nin@ - jos jedna Nina u mojoj kolekcij..
robbie - samo ime sve govori..super pise iako bi trebao ubaciti pokoju cenzuru(sala) - super blog
beli - super mi je..nemam kaj drugo rec


ako sam jos koga zaboravila..nadoknadit cu..podsjetite me u komentima..

slusam...

ROBBIE WILLIAMS

Angels

I sit and wait
Does an angel contemplate my fate
And do they know the places where we go
When we're gray and old
'Cos I've have been told that salvation lets their wings unfold
So when I'm lying i my bed
Thoughts running trough my head and I feel that love is dead
Im loving angels instead

Chorus:
And ttrough it all she offers me protection
A lot of love and affection
whether I'm right or wrong
And down the waterfall
wherever it may take me
I know that life won't break me
when I come to call she won't forsake me
I'm loving angels instead

When I'm feeling weak
and my pain walks down a one way street
I look above and I know I'll always be blessed with love
and as the feeling grows
She breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead

Chorus

MAROON 5

She will be loved

Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful
I know I tend to get insecure
It doesn't matter anymore

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved
She will be loved

I know where you hide alone in your car
Know all of the things that make you who you are
I know that goodbye means nothing at all
Comes back and begs me to catch her every time she falls

Tap on my window knock on my door
I want to make you feel beautiful

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile
And she will be loved

She will be loved


PRLJAVO KAZALISTE:

Heroj ulice

Uvijek sam zelio
biti heroj,
ne kao James Bond,
prokleti tajni agent!
Zelio sam biti, heroj ulice,
bar jedan dan,
djevojko, bar jedan sat.

Uvijek sam sanjao,
da je neko drugo vrijeme,
ja bi bio Romeo, a ti Juliet..
Uvijek sam sanjao,
da sam ja heroj,
koji ce promijeniti citavi svijet..

Prisiljen da razmisljam,
ja shvatio sam sve,
nisam rodjen da budem heroj,
O ne ne ne..

Uvijek sam zelio biti heroj,
ne kao James Bond,
prokleti tajni agent!
Zelio sam biti, heroj ulice..
Bar jedan dan,
djevojko, bar jedan sat..

Da je neko drugo vrijeme,
Ja bi bio Romeo, a ti Juliet
Ja bi bio Romeo, a ti Juliet..

NIRVANA:

The Man Who Sold The World (David Bowie Cover)

[SPONSOR]

We passed upon the stair
We spoke of was and when
Although I wasn't there
He said I was his friend
Which came as a surprise
I spoke into his eyes
I thought you died alone
A long long time ago

Oh no, not me
We never lost control
You're face to face
With The Man Who Sold The World

I laughed and shook his hand
And made my way back home
I searched for form and land (Alt: I searched for foreign land)
For years and years I roamed
I gazed a gazeless stare
At all the millions here (Alt 1: We walked a million years)(Alt 2: With multimillionaires)(Alt 3: We walked a million hills)
I must have died alone (Alt: I must have died along)
A long, long time ago

(x2)
Who knows?
Not me
We never lost control
You're face to face
With the Man who Sold the World

AVRILE LAVIGNE:

My happy ending

(So Much For)
So much for my happy ending
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh, oh...

Let's talk this over
It's not like we're dead
Was it something I did?
Was it something You said?
Don't leave me hanging
In a city so dead
Held up so high
On such a breakable thread

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

CHORUS
You were everything, everything that I wanted
We were meant to be, supposed to be, but we lost it
All of the memories, so close to me, just fade away
All this time you were pretending
So much for my happy ending
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
Oh oh, oh oh

You've got your dumb friends
I know what they say
They tell you I'm difficult
But so are they
But they don't know me
Do they even know you?
All the things you hide from me
All the shit that you do

You were all the things I thought I knew
And I thought we could be

CHORUS

It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall
And letting me know we were done

CHORUS X 2

oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
oh oh, oh oh, oh oh, oh oh
oh oh, oh oh, oh...

i jos koja pametna recenica...

NEMA STARIH DANA,NEMA LJECENJA RANA,ONE OSTAJU UVJEK AL NE VIDE SE IZVANA..
MOZES NEKOGA IZVUCI IZ SRANJA,AL NE SRANJE IZ NEKOG.
BOYS ARE TOYS!
PUNO JE POZNANACA,ALI RIJETKI SU PRIJATELJI...

normalan zivot ili kaj..?