vilko whyalla australia

utorak, 14.12.2004.

Istiniti zivot iz Australije od 1969 do Danas!

Vili 2002
/klikni na sliku za vecu sliku/
Pisac ovog clanka je roden Zaprepcan,nije politicki ili Nacionalni zaguljen ,vjeruje u slobodu vjere, democracije i veliki podrzivaoc za prava radnika i humaniterijanstva.
Ima Australijsko Drzavljanstvo i vjeruje da njegova sadasnja kao i buduca familija ima pravo sama da odabere kojim nacinom ce zivjeti i koji jezik govoriti.

Kazuci ovo gornje ne znaci da je osoba veoma zanesena sa Australijom, dapace smatra da bi standard zivota i socijalne ispomoci,naprimjer "medikal i mirovine" trebale biti puno bolje.
Ali sa obzirom da je on izabrao ovu zamlju da pocme novi zivot i bio upozoren od Australijske Embasy da zivot nije lagan i da zarade nisu sjajne ,smatra da je sam bio svoj gradioc sudbine.

Najbolje je poceti iz pocetka od odlaska iz Austrije ,Wienna/Bec...jednu stvar Vam obecajem da sve sta procitate je istiniti nije izmisljeno ili stavljano dolje ili dizano gore ,nego onako kako sam ja vidio kroz moje oci, i kako sam prolazio kroz zivot.
Bilo je i vrlo teskih dana, ali vidjecemo ,mladiji uzmite u obzir da sam ja 63 godine starosti/mladosti ,ali sam veoma otvorenog pogleda na zivot , i izglasan od mojih sinova i unuka kao najbolji otac i djeda.




Zagreb,1965...Vilim i Dario!

- 04:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

uvod
sjecanje na djetinjstvo
mladost,drustvo
vjenjcanje
1963 rodjenje Daria
"majstorski poslovi"
rastanak
novi pocetak...

=======================
Istiniti zivot iz Australije od 1969 do Danas!
=======================