vilko whyalla australia

nedjelja, 12.12.2004.

"majstorski poslovi"...rastanak..i novi pocetak

Verica i Dario 1963
Prosli su tjedni ,mjeseci Verica se je vratila na skraceno radno vrijeme dijete smo nosili srecom
preko puta ulice u jaslice.
Bilo je tesko ali smo se slagali i ja sam pomagao pricuvati i izvjesti djete u kolicima na
svjezi zrak u park.
Kasnije sam ga znao i uzeti na autobus i otici do moje sestre ili majke ili do parka.
I tako su prosle dvije godine …poceo sam opet odlaziti na kratko vrijeme na teren, dolazio sam
svaki tjedan natrag pa opet ponedjeljkom na teren.
Poceo sam opet i vise piti ,ali sam izbjegavao i nikada nisam pio kod kuce, ali Verica je primjetila da sam otisao predaleko.

1965 sam poceo svoju Elektricarsku radionicu , 60 km od Zagreba, ali bez kapitala nije islo radio
sam jedva da sam pokrivao troskove materijala…mislio sam doci ce bolji dani.
Ali sam sve dublje padao u nevolju nisam isao doma redovito ,pio sam sve vise druzio se sa starijim majstorima …a vremenom je doslo i zensko drustvo.

1966 doslo je van da je Verica kazala, "ja ne mogu tako zivjeti ,brinuti se sama za djete, i sve ostalo dok ti zivis takovim zivotom".
1969/67 sam otisao u Austriju u Graz , gdje sam odmah nasao posao i zivio opet u jednoj sobi, nije bio problem raditi ,kuhati za sebe i prati ,ali falila mi je familija.

1967 Verica nije mislila da mozemo nastaviti zivot zajedno i nije mi vjerovala da cu prekinuti drustva
i alcohol.
U to vrijeme sam poceo zivjeti sa jednom Zagrepcankom koju je muz tukao i zlostavljao…ja sam joj pomogao da rijesi problem i da dovede dijete koje su ostavili za sobom.
1969 u Veljaci smo posjetili Zagreb da vidim sina i ja sam izveo zenu i suprugu na veceru , Mrs.X je otisla vidjeti svoju obitelj sa kcerkom.
Poslije vecere sjedili smo u kolima i sin iza nas je pitao zasto se ne poljubimo i volimo ?
Mislim da je to bio pocetak da smo obadva shvatili da mozda nije kraj svemu.
Drugi dan sam otisao sa Mrs.X i sa djecom na Sljeme na dva dana i dvije noci.
Vratio sam sina i produzili smo za Graz …mjesec dana poslije moja sestra koja je prolazila za njemacku donesla mi je pismo i poruku od supruge da zeli da se pomirimo ako nije prekasno i da ce mi dati ponovo priliku i da ako mogu biti dobar za drugu zenu da onda mora da ce i medju nama raditi.

Bilo je veoma tesko sve rascistiti sa Mrs.X, jer sa vrijemenom ona je bila potpuno ovisna o meni ,ali je i naucila da se moze sama za sebe brinuti…ne cu ulaziti o rastanku bio je dosta kompliciran i
tezak.

Ja sam u Travnju 1969, doveo suprugu i sina u Graz nije dala otkaz dok ne vidi situaciju, i od onda smo zajedno…potrazili smo i ulozili molbu za emigraciju u Australiju i veoma brzo smo i dobili rijesenje da nas primaju i da smo pozeljni .

Brzo poslije toga smo dobili poziv da dodjemo u Bec i dali su nam vizu i datum kada odlazimo.
Vidjeli smo se sa svima dosli su nas posjetiti u Graz u studenom 1969, taman za moj 28 rodjendan….to su bili zadnji dani u Evropi, odlucili smo se da odlazimo zauvijek i da se ne vracamo natrag u hrvatsku ili austriju.
Imao sam priliku za Kanadu ili Juznu Afriku…ali mislim da nije bio losi izbor australija nismo bogati daleko od toga ali smo zadovoljni.


Nastavak slijedi.


- 17:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

uvod
sjecanje na djetinjstvo
mladost,drustvo
vjenjcanje
1963 rodjenje Daria
"majstorski poslovi"
rastanak
novi pocetak...

=======================
Istiniti zivot iz Australije od 1969 do Danas!
=======================