vilko whyalla australia

subota, 27.11.2004.

The time machine........Uvod

Prvo su bili bolovi …bolovi…depression ,anxiety,napadi straha, vrtoglavice, probavni problemi…personality problemi…prekid posla sa 51 godine starosti(1992),godine posjete psychiatristu…kao i mnogim specijalistima,25-30 razlicitih lijekova….i godine su prolazile…svaku godinu nesto gorje dodano bolestima…nije se mnogo promjenilo i 12 godina poslije, vidim 6 specijalista, lijekovi su ostali isti…ali sam sredio NARKOTIKE.

Cetri godine posjete kliniki bolova, nije napravila nista za mene…niti jedan Narcotik,specijalni Gabopetine ili Antitryclics koji rade na CNS nije pomogao …dapace dvije godine sam bio najlosije nego ikada…jos jedna operacija na kicmi 2004 /imao sam jednu 1972, neuspjelu/.eto proslo je 8 mjeseca i ja sam losije nego prije, hodanje je ograniceno, stotine metra pa prekid i odmor i bolovi, pa opet pomalo.

1972 sam imao laminectomy on L5/S1, u ono vrije novija operacija...rezano za jedan level 30 cm, operacija nije uspjela.
2004 sam imao suzenje nervnog kanala i pritisak nerva,Laminectomy na dva levela L4/L5 i L4/L3...isto neuspjela...dapace najnoviji MRI pokazuje desnu stranu L4
izlazni nerv ukljescen.



Jedno znadem da sam strpljiv i ustrajan i “da znadem sve o sebi”, sta me ocekuje i sretan sam sta sam zadnje 4 godine na internetu , gdje sam mnogo naucio…prosirio razumjevanje za moje bolesti i koliko si mogu pomoci.

Tokom vremena sam procitao i prosao sa klinikom za bolove, predavanja i sve moguce nacine lijecenja bilo lijekovima ili sa umom ili sa natural nacinom.
Nista nije pomoglo…dok nisam poceo samo hypnozu “sugeriranje”

Trebalo mi je mnogo godina da shvatim da mogu da se vracam u proslost.
Mnoge neprospavane noci u bolovima i sa ocekivanjem da zadremam shvatio sam da se sa ucenjem “samo” hypnoze “…koju sam prakticirao za bolove mozem opustiti i vratiti u bilo koje vrijeme i osjecam bolje…za jedno vrijeme.

Moje spavanje se je okrenulo u zadnje 13 godine …nisam mogao zaspasti do oko 3-5 sati ujutro…spavam sa masinom za disanje…i kada jednom zaspim pod sedacijom spavam izmedju 7-10 sati…pa onda nekada ne po cijelu noc i dan , znao sam prije dvije godine spavati i po 13 dati pa onda ne spavati po 40-48 sati.

Sada sam na “mojem specijalnom rezimu “ i dalje ne zaspim do oko 3 ujutro, ali vise ne spavam dulje nego 7-10 sati.Dobar dio mojeg poboljsanja je sta sada podnosim bolove ,a ne uzimam narkotike…jer mi niti inace nisu pomagali samo radili gorje poslijedice.
Ali moram priznati da je tesko podnesti bolove koji su na velicini od 1-10…...uvjek izmedju 6-10.

Ali da opisem moju masinu za putovanje u proslost…zivimo u “retirement Village u svojem unitu oko 70sq/metra, sa dvije sobe,radi mojeg nespavanja i masine spavam odvojeno u drugoj manjoj sobi .
Imam specijalni krevet , sobu punu komputer hardware, sve ugradjeno u ormar tako kada zavrsim sve zatvorim da nije neuredno…supruga mi zahtjeva red i urednost oduvijek, a i sam, posebi sam ta osoba.
U toj sobi je sve “moj cjeli zivot”…sta je pred menom....

O jest postoji zivot sa suprugom, djecom, unucima …ali to je manje vremena nego sta provedem u “svojoj masini”….i bolestima koje nisu ugodne za mene niti okolicu!


P.S. "Whyalla" je Aboriginal rijec" za mjesto gdje puse vjetar"...tamo smo zivjeli 25 godina u Juznoj Australiji.

- 15:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

uvod
sjecanje na djetinjstvo
mladost,drustvo
vjenjcanje
1963 rodjenje Daria
"majstorski poslovi"
rastanak
novi pocetak...

=======================
Istiniti zivot iz Australije od 1969 do Danas!
=======================