< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pisem sve sto ima veze s mojim zivotom, frendovima, skoli itd...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE PREPORUCAM

http://tastemylife.blog.hr - jedna frendica

http://imborntodance.blog.hr - također jedna frendica

http://triopegle.blog.hr - za jutarnji smijeh

petak, 20.04.2007.

What to say?

Ova dva dana nisam uopce mislio na blog, pa sam pola stvari zaboravio... anyway, u cetvrtak smo prvi sat u skoli imali blog sat kemija, sto je dosta brzo proslo. Trebali smo donijeti neki plastelin, a ja ga nisam imao jer ga nije bilo za kupiti u cijelom kvartu. Nazvao sam Jana koji se pravio da ga nema, ali mi pizda zapravo nije htio pomoci, jer je u skoli donio tri kutije. Nakon toga, blog sat hrvatskog sto je isto brzo proslo. Na engleskom, poceli smo se gadati maramicama. Rota je gadao Jasnu , te ju pogodio u oko. To joj je bilo vec po koji put da je dobila s necim u glavu. Pocela se plakati. U to vrijeme me profa pocela pitati i posto me nije cula kako citam zbog buke razreda, dala mi je kuljuno. Zatim je pocela pitati Jasnu te nju isto nije cula, pa joj je, kao i meni, dala kulju. Na to se Jasna pocela jos vise plakati, i sljedeci sat je markala tjelesni. A mi decki smo igrali protiv 8.c nogomet. Na kraju smo cak izgubili 1:0, no unatoc nasem nogometnom "talentu", mogli smo i bolje, jer je to jedan od najgorih razreda po nogometu, osim nascool. Do kraja dana sam isao na trening i gledo telku u sobi, nista posebno.

U petak, tj. danas, sam saznao da nejdemo u onaj muzej s profom, nego da imamo blok sat povijesti...koja dosada!!! Prije skole sam cekao Devu i Radosa koji su, normalno, pricali o Warcraftu. Prvi sat nam je bio vjeric. Normalno, zajebancija do krova. Profesor zuji, mi se zezamo i pricamo. Deva i Rados su radili nesto perverzno, no necu to sada pricati, da ne ispadnem cinker. Neda mi se vise trositi retke na skolu. Kad sam dosao doma, Niksa i Jan su me nagovorili da idem van. Jan je bio iritiran Klarom, pa ju je isao sorati, ali se to Jasni nije svidjelo, te je rekla nesto u smislu da se nece druziti s nama ako ju tucemo, jer je ona njezina frendica... neznam vise, nisam zapamtio. Uglavnom, cure su otisle oko 5-6, ja malo bio vani, pa otisao doma na rucak-veceru. Nije bilo nista zanimljivog do navecer. Posorali su se mali Biljo i Silicka. Ali nije to bilo onako za zenanciju, nego ozbiljno. Rijec je bilo o nekomu mobitelu... nakon par minute svade i udaraca, veliki Biljo je isao stititi buraza, te opalio Silicki samarcinu. Nakon toga se nije povukla, ali nakon sto ju je jos jednom mali Biljo dobro isorao, otisla je doma. I nije plakala, a Biljo (mali) je. To je bilo to od dogadaja...

Jos vam mogu reci da nisam dugo s nikim ozbiljno razgovarao. Onako, sve je donekle zajebancija kad smo u ekipi, ali ne sjecam se kad sam zadnji put s nekim razgovarao ozbiljno o nekim stvarim.... Recimo, o skoli, o zivotu, o sportu itd.... S Janom sam znao koji put tako razgovarati, ali sada se promjenio. Rados jedino o cemu zna razgovarati je ogame i igrice, Deva isto, a Max... s Maxom je cisto ok razgovarati, ali je on u sestom razredu, a ja u sedmom, tako da nemamo previse tema. Cini mi se da je jedina osoba s kojom bi mogao ozbiljno porazgovarati je Jasna. Sa svima ostalim curama nemam o cemu pricati....ono, sve ostale briju na neki coolersku/sminkersku spiku i to.... A ona se cini kao jedina donekle razumna osoba (Jan isto, ali kao sto sam rekao, promjenio se)

Ah, evo, to vam je to, mislim da je ovo podugacak post.... uzivajte (ako mozete lol)...



| komentari (27) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.