< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pisem sve sto ima veze s mojim zivotom, frendovima, skoli itd...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE PREPORUCAM

http://tastemylife.blog.hr - jedna frendica

http://imborntodance.blog.hr - također jedna frendica

http://triopegle.blog.hr - za jutarnji smijeh

nedjelja, 25.03.2007.

Ovaj je tjedan prosao tako brzo, da nisam stigao ni trepnuti okom. Jucer nisam pisao jer mi se jednostavno nije
dalo. Navecer sam gledao Borata na dvd-u, jest smijesan, ali ne toliko koliko su ga prikazivali. Ali ipak, ima
smijesnih scena.
Cijeli vikend strebam biologiju za test, jos su mi ostali sisavci. Za ubit se. Nesto me glava pocela bolit, mozda se
do ujutro pojaca pa da nejedem u skolu. To bi bio krump. Nista posebno se nije dogodilo u vikendu, napeto cekam
ponedeljak (mos mislit). Na maturalac cemo, mislim, ipak svi ic, usprkos sranjima koje smo napravili. To curama nece
biti drago, jer znam da ce se na maturalcu dogoditi neko ogromno sranje, posto nas raska nezna obuzdati. No neda mi
se vise o maturalcu, previse iscrpljena tema..... Radoš se napokon obrijo, pa sad ima samo masnu kosu i jednu obrvu,
nema vise brade i brkova... no narast ce to opet. Vidim da je i Jan otvorio svoj blog, sto sam mogao i ocekivati.
Pise ista sranja kao i ja. A ja pisem ovo u pola devet, stime da moram nastrebati jos dvije lekcije iz biologije, a
sutra se dizem sat ranije, jer se mijenjao sat jucer navecer, za one koji neznaju.... tako da neznam kad cu to,
danas mi se vise stvarno
neda................................................................................................................
........... WHAT ELSE????...........



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.