< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pisem sve sto ima veze s mojim zivotom, frendovima, skoli itd...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE PREPORUCAM

http://tastemylife.blog.hr - jedna frendica

http://imborntodance.blog.hr - također jedna frendica

http://triopegle.blog.hr - za jutarnji smijeh

nedjelja, 18.03.2007.

BOoOooOOring

Ovih dana net me ubija, omfg... Ono,idem komentirat tudi blog, a post se jos uvijek posta bang. Prekjucer sam

downloadao neki AVG, anti- spyware i virus zastitu, skenirao cijeli komp nekih 10 puta, i jos je spori net, za

ubit!!! Sad sam se napalio( ako se tako moze rec) za košarku, pa si hocu skinut NBA Live '07 s neta, ali nemogu...
Nisam pisao vec tjedan dana, pa se dosta toga zanimljivog dogodilo. Zapravo i nije, u mom malom, jadnom i monotonom zivotu. Skolu necu spominjati, tako i tako imam previse sranja s njom. Npr. roditeljski je bio u cetvrtak, a ja starcima nisam ni spomenuo dead, a sutra idu na informacije headbang. Opet sam u bedu jer mislim da se necu upisat u XI. gimnaziju. Naime, za nju treba 52 boda, ali mene brine sto ce biti prevelika konkurencija. Iz mog razreda se zele upisati najmanje njih 8-9 njami. Treba mi jedan veliki krumpir XD. Sad sam cuo da ce doci nekakva mala matura, koju cemo pisati u osmom razredu iz Hrvatskog, Matiše i jednog stranog jezika. Ali nemam pojma kako se to boduje i da li ce ocjene iz sedmon razreda vrijediti. Moze neko nekakvu informaciju??? Eh, sad sam vec duuuboko u skoli rofl
Uglavnom, slavio sam rodkas proslu subotu, bilo je dobro, po mojoj mjeri. Bilo je i par incidenata (necu spominjat).
Najviše su me živcirali frendovi koji mi kazu " a zasto mene nisi pozvao" i sl. Mislim, da imam trokatnu kucu sa pedeset i dva wca, ko Kraljevicka, onda bi ih sve pozvao, ali ovako...lud. Ivandic je dosao u kvart, i kolko vidim, pustio kosu. Sad mu je do ramena cool. Sve mu se cure iz mojeg razreda smiju. Drugo se nista posebno nije dogodilo. Isao sam van na sicu, bio na kompu, gledao telku itd.itd...


e, da, odsad svaki dan pisem novi postyes



| komentari (3) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.