< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (12)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovdje pisem sve sto ima veze s mojim zivotom, frendovima, skoli itd...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

BLOGOVI KOJE PREPORUCAM

http://tastemylife.blog.hr - jedna frendica

http://imborntodance.blog.hr - također jedna frendica

http://triopegle.blog.hr - za jutarnji smijeh

petak, 02.03.2007.

I dedeki imaju svoja prava :)

Danas se dosta toga zanimlljivog dogodilo . Prvi sat je bio tehnicki, i naravno, pitala je. Jasna se javila i dobila 3. Kaze da nije znala BAŠ ta pitanja koja joj je postavila.Koji pehrofl Nakon toga, na matisi, ja, rados i rota smo igrali anjc, dok nije Radoša premjestila u drugu klupu, jer ne "pazi". Raska je opet potresenabang Na drugi sat Rota je zakasnio 5min pa mu je raska zvala starog (inace stari mu je staklar) Kad smo izlazili, vidjeli smo mu starog, i nije bas presretno izgledaoburninmad Iz glazbenog smo pisali test i mogu reci da cu dobiti 2 ili 1, ali sam zato uredio kajdanku (mos mislitroflrofl). Nekako sam preživio njemački, makar mislim da se profa promjenila. Više nije onako zabavna i vesela. Sve je više mrgudna I opominje sve u razredu. Sta joj radimo rolleyesrofl. Uglavnom, kada sam dosao doma, nakon nekog vremena stigle su cure. Poprilicno su se dugo zadrzale ispred moje kuce, pa sam isao pogledati sto se dogada. Ispalo je da su stavljale poruku na auto nekog tipa jer je zablokirao put pa su morali prolaziti kroz lokvu. Napisale su nesto da cemu ako jos jednom tu parkira, zbusiti gume I pozvati pauke i sl. Nakon toga su sa sestarom izbusile desnju prednju gumu, te pobjegle. ALI, nakon sto su vidjeli da se nitko ne obazire, vratile su se natrag te izbušile JOŠ jednu. Nakon toga su, naravno, pobjegle. Nakon pola sata dosao je neki dedek i pokusavao pokrenuti auto, ali ipak, bio je u lokvi punoj blata sa dvije izbusene gume, pa koje su sanse bile da ga pomakne. ( jedino sto je radio je smrdio po mom dvoristu). Pozvao je vucnu sluzbu te se scena odigravala jos kojih pola sata-sat. Onda je napokon otisao (ja sam sve promatrao iz prozora svoje kuce, da ne biste krivo mislili). I sad mi vi recite jer je taj starac to zaslužio??? Mislim, izbušiti gume zbog toga sto im je auto zablokirao put, a drugi je bio par desetaka metara udaljen, to mi stvarno nema smisla. Ah, tako mladi, a tako zlocestirofl. Ja inače zovem paukanjamiroflcool. Tijekom ostalog dijela dana, ništa se posebno nije dogodilo. Evo, sad dok pisem, cekam da se nesto dogodi, nesto drugo, osim dosade….ludbang



| komentari (10) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.