White Tiger

, 26.07.2006.

Zakon!

Moj kompjuter je uništen i neznam uzrok, a još manje kako ga popraviti... do popravka... Pozdrav:(
- 17:33 -

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nice to see you here!

  • -Dobrodošli!-
    Ovaj blog je stvoren za vas, a ne kao dnevnik, ili mjesto za rješavanje mojih frustracija. Bilo bi mi drago kad bi ste ostavili svoje mišljenje o ovom blogu. Moram vas upozoriti da mi se zna prikrasti nekoliko grešaka, i također, bit će mi drago ako me obavijestite u komentarima ili mailu.

    'Roman br. 3
    Kao i uvijek, tako je i sada... Ne mogu odmah dati ime svom romanu. To je najteži dio posla, i treba mi vremena.

    AKO STE DOŠLI DA OSTAVLJATE KOMENTARE POPUT 'Ispuni ovaj test i ostvarit će ti se tvoje želje', NISTE DOBRODOŠLI!

    -Plan objavljivanja-
    -je srijedom i subotom oko 18:00h.
    Ali ponekad ne stignem napisati na vrijeme, ali nadam se da će te mi oprostiti...

    -Lokacija radnje-
    Kalifornija

    -Likovi-

    Glavni
    -Linda
    -Kyle
    -Alizée
    -...

    Sporedni
    -Noah
    -Jessica
    -Kay

    -News box-
    _________________________


    15.7.2005.
    Puno hvala Scratu za pomoć oko dizajna.

    12.7.2005.
    Prošlo je puno vremena prije nego sam išta napisao. Pa ipak, pokušao sam još jednom, ali nije uspijelo. I shvatio sam što treba: Prestati pisati 'Legandu u Teksasu'. Kada nešto neide, onda tu nema pomoći.


    _________________________

Blog friends:

Ja i moji romani...

  • -O meni-
    Dolazim iz Vinkovaca i školujem se u Osijeku u srednjoj glazbenoj školi. Vrlo sam hirovit tako da me moja opsesija sa glazbom odavno napustila. Produktivan sam na polju glazbe, slikarstva i naravno, spisalaštvu, a tu su još gluma i digitalni dizajn. Spram svih, NISAM TVRDOGLAV, iako imam svoje mišljenje, a tuđe poštujem. Mrzim tvrdoglavost, i to jako. Od glazbe volim sve između popa i roka, no naravno ima i drugih. Probleme ostavljam za zadnji trenutak. Životni moto mi se (i dalje) malo-malo mijenja pa se i neisplati ga tu stavit.
    Rođendan mi je 9.2. (1988. sam rođen)

    Romani

    -Lux Veritatis-

    _________________________

    -je moj prvi online roman.
    Ova priča je potpuno izmišljena i svi likovi su izmišljeni, pa čak i ta sekta.
    Radnja je smještena u hladnoj Rusiji, u vrlo bliskoj budućnosti...
    -prva sezona je završena, i nastavit ću ga, samo je pitanje vremena.
    Likovi...
    Glavni:
    -Katja
    -Marilin
    -Sonja
    -Mihajlo
    Sporedni:
    -Vladimir
    -Dimitrij
    -Ljudmila
    -Igor

    _________________________

    -Odaberi poglavlje-


    'Legenda u Teksasu'

    _________________________

    -je moj drugi roman, nedovršen, i bit će napisan do kraja.
    -Likovi-

    Glavni
    -Luke
    -Christine

    Sporedni
    -Veronica
    -Mike

    _________________________

    -Odaberi poglavlje-

    U pripremi...

Vi ste posjetitelj br:

  • Free Web Site Counters










    Pozadina je testirana na rezolucijama:
    1024x768, 1152x864

    MSN i(li) Mail adresa
    Privremeno ukinuto

    Online roman


    Hvala na posjetu! Nadam se vašem ponovnom dolasku!
Copyright © 2005. © 2006. White Tiger