worship


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

31.12.2006. - 15:28

Goodbye, Safe, Heaven, New ..

eto, mislim da je bilo prilicno ocito zadnjih dva mjeseca da ce ovaj post doci.. nebi ga doduse nazvala zadnjim postom, nego mojim sluzbenim privremenim odlaskom s blog.hr..

Please take a bow
This is the end


jednostavno..nema vise inspiracije niti zelje za pisanjem..
tj. ima zelje za pisanjem, ali o necemu sasvim drugom sto vjerojatno nebi bilo previse popularno niti zanimljivo za citanje..

....

mnogo se toga promijenilo od mojeg prvog posta..

nastali su novi prioriteti u mom zivotu i vjerojatno je zato ovaj blog utihnuo..
to je zapravo jedan veliki paradoks, come to think about it.. kada nemam o cemu pisati, kada mi se ne dogada nista znacajno u zivotu onda mogu pisati.. a sada kad mi je zivot konacno dobio jednu mnogo vecu svrhu i vaznost, nemam o cemu pisati..

Such a strange numb

(naravno, tu govorim o ovoj predivnoj osobi..
on je takoder prestao pisati, paralelno samnom..
jer kad ti se zivot pocne okretati oko samo jedne osobe (cime ne impliciram da je to nesto lose, nego dapace, obozavam svoj zivot takvog), blog postane zadnja stvar na koju mislis.. a i nista drugo u postovima nije vrijedno spomena osim te osobe..)

It's too bad
You're married to me


just kidding :D

....

uostalom, nasla sam jedan puno bolji i meni bliskiji nacin odavanja pocasti deftonesima na deviantu.. sto je uostalom bio i jedan od razloga (rekla bi i najveci) otvaranja bloga.. odavanje pocasti njima..

'Cause the craving remains the same

....

ne znam, jednostavno mislim da je moj blog samo jos jedna stvar koja me podsjeca na moj zivot prije njega.. bio je lijep i rado ga se sjetim, citajuci stare postove, ali sada uz njega je nesto puno posebnije i vise se veselim buducnosti nego sto se nostalgicno prisjecam proslosti..

Much than more..

zato je vrijeme da zavrsim to poglavlje svog zivota i okrenem novi list..

ali unatoc svemu, uvijek cu se rado sjecati npr. najpametnijih, jabipsa, role, docelle i sadasnjih sluzavo, hoember, ludjakinice, majje i jos mnogih drugih koji su mi obiljezili internetski zivot..

And if you don't believe
I think you should
You make me so proud


....

iskreno, ni zbog skole nisam imala previse vremena..
tako da.. mozda sada za vrijeme praznika dobijem iznenadnu zelju za pisanjem, proporcionalnu sa viskom vremena kojeg cu imati..

ali.. sve cemo vidjeti..

za sada.. dovidjenja
e da, i SRETNA NOVA GODINA..

puno vas voli
vasa minerva :))




OUR LIVES GO BLANK TONIGHT

Be Quiet and Drive (10) • Going On/Going OffLucky YouPush Back the SquareMicica..

-----------------------------------------------------------------------------

<< Arhiva >>