White

petak, 18.11.2005.

Ugovor...

Obitelj Brandhauser iz srednje Slovacke je prokleta. To o njoj tvrdi nekoliko stanovnika grada. Price o povezanosti s vragom rasirile su se po okolici brzinom munje. Sto je zapravo u svemu istina?

Prokletstvo obitelji Brandhauser pocinje jos u 19.stoljecu. Tada je, navodno, jedan od clanova obitelji potpisao ugovor s vragom. Nije ga ispunio, i zbog toga vrag vec vise desetljeca podsijeca njegove potomke na dug, koji obitelj prema njemu ima!

Glasine o nasoj povezanosti s vragom stare su godinama. O njima mi je pripovijedao vec moj pokojni otac - kaze (1996.god) danas 76-godisnji Karlo Brandhauser. - "Mislim, da to tada otac nije uzimao za ozbiljno i pricao mi je to kao kuriozitet" - objasnjava dalje Karlo i dodaje: "Ne, ne sjecam se da se u vrijeme mog djetinjstva u nasoj obitelji dogodilo nesto, sto bi potvrdjivalo ove oceve price".

Usprkos tome, Karlo Brandhauser, najstariji clan obitelji u listopadu 1995.godine - na dan svog rodjendana - kao prvi od zivucih potomaka dobio je poruku od vraga.
Poruka je bila napisana crvenom tintom (kasnije se utvrdilo da je to bila krv) i sadrzavala je na latinskom slijedece rijeci: "Ispuni svoj ugovor s vragom". Poruka u obliku papirnatog svitka, bila je stavljena u malu trubu, slicnu vrazjem kopitu.

Najprije sam pomislio kako se netko sa mnom grubo nasalio, i smatrao sam to malo neprimjerenim poklonom za covjeka mojih godina - nastavlja pricu stari gospodin. - "Samo nisam znao tko i zasto se sali na moj racun. Nitko iz obitelji si to ne bi dozvolio".

Na los vic se zaboravilo. Kada je na dan svog rodjendana, dva tjedna kasnije, dobila isti takav "poklon" njegova 55-godišnja kcerka Marija, a zatim istom prigodom pocetkom prosinca i njezina kcerka, 36-godišnja Ana, cijela stvar postala je vise nego sumnjiva i vrlo ozbiljna. Nitko iz obitelji nije imao velikih neprijatelja, dapace, obitelj Brandhauserovih bila je kod mnogih ljudi uvijek vrlo cijenjena. "Postepeno smo eliminirali sve mogucnosti da bi nas netko htio prestrasiti." - kaze Marija - "Nismo pronasli ni moguce zastrasitelje, ni motiv, koji bi ih u tome mogao voditi. Tada smo poceli traziti uporisnu tocku u proslosti."

Nakon mjesec dana uspjeli smo otkriti dnevnik Kornela Brandhausera, mojeg pradjeda. Dnevnik je bio zut, a neke njegove stranice su poispadale. Otkrili smo da su Kornela zanimale okultne, nadprirodne pojave. Na jednom mjestu u dnevniku pronasli smo zanimljiv dio: "Danas sam potpisao ugovor, koji ce odrediti sudbinu roda Brandhausera iducih desetljeca. Nadam se da ce to moji potomci, a i svi daljnji njihovi potomci znati cijeniti." Ovaj dio otkriva da je Kornel Brandhauser mogao s nekim tajanstvenim potpisati nekakav poseban ugovor, jer je inace bio vrlo precizan u opisivanju svojih poslovnih poteza. Samo na ovom mjestu nema nikakvih pojedinosti.

Karlo Brandhauser tome dodaje: - "Kornel, moj djed, umro je kada je meni bilo samo devet godina, tako da ga nisam imao prilike bolje upoznati. Ipak, jednom me odveo u svoju sobu, pokazao mi horoskope, kristalnu kuglu za gatanje i ostale druge okultne rekvizite. Za mene, tada djecaka, bile su sve to vrlo zanimljive stvari, ali nisam tocno znao cemu sluze. Nisam razumio ni neke djedove price, koje mi je pricao. Bile su strasne, ali zanimljive. Moj je otac uvijek govorio kako je moj djed cudak. U takvom mi je sijecanju i ostao."

Ono sto najvise zacudjuje jeste analiza. Njome je utvrdjeno kako je upotrijebljeni papir na svicima star oko 150 godina (!) a poruke su doista ispisane krvlju, i sve tri su u najmanjoj crtici identicne. Obitelj Brandhauser ceka sto ce se dalje dogadjati.

- 20:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nešto malo o meni...

  • Zovem se Andreja...

    Živim u Donjem Kraljevecu...

    Idem u 8.r...

    Baš ne volim čitati knjige,a pogotovo ne lektiru...

    Volim slušati glazbu,surfati po netu,družiti se sa frendicama...

    Naj frendice su mi: Petra,Nina,Maja,Lara... (pozdravljam ih..)

    Naj film mi je: Harry Potter i zatočenik Azkabana, Knight Tale i Gospodin i gospođa Smith

    Naj glumci i glumice su mi: Heath Ledger,Daniel Radcliffe i Sandra Bullock...

    Naj pjesme su mi: Don't cry, Poison, Highway To Hell, Knockin' On Heavens Door...
Da vidim koliko vas ima... Free Website Counter
Free Website Counter

Linkovi

www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

Gwen Stefani - Cool

Song

  • Knockin' On Heavens Door
    Mama take this badge from me
    I can't use it anymore
    It's getting dark too dark to see
    Feels like I'm knockin' on heaven's door

    Knock-knock-knockin' on heaven's door
    Knock-knock-knockin' on heaven's door
    Knock-knock-knockin' on heaven's door
    Knock-knock-knockin' on heaven's door

    Mama put my guns in the ground
    I can't shoot them anymore
    That cold black cloud is comin' down
    Feels like I'm knockin' on heaven's door

    Knock-knock-knockin'on heaven's door
    Knock-knock-knockin'on heaven's door
    Knock-knock-knockin'on heaven's door
    Knock-knock-knockin'on heaven's door

    "You just better start sniffin' your own
    rank subjugation jack 'cause it's just you
    against your tattered libido, the bank and
    the mortician, forever man and it wouldn't
    be luck if you could get out of life alive"*
    Knock-knock-knockin' on heaven's door



    Welcome To The Jungle

    Welcome to the jungle
    We got fun 'n' games
    We got evrything you want
    Honey we know the names
    We are the people that can find
    Whatever you may need
    If you got the money honey
    We got your disease

    Chorus:
    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Watch it bring you to your knees, knees
    I wanna watch you bleed

    Welcome to the jungle
    We take it day by day
    If you want it you're gonna bleed
    But it's the price you pay
    And you're a very sexy girl
    That's very hard to please
    You can taste the bright lights
    But you won't get them for free

    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Feel my, my serpentine
    I, I wanna hear yous-cream

    Welcome to the jungle
    It gets worse here evryday
    Ya learn ta live like an animal
    In the jungle where we play
    If you got a hunger for what you see
    You'll take it eventually
    You can have anything you want
    But you better not take it from me

    Chorus

    And when you're high you never
    Ever want to come down, YEAH!

    You know where you are
    You're in the jungle baby
    You're gonna die
    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Watch it bring you to your knees, knees
    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Feel my, my serpentine
    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Watch it bring you to your knees, knees
    In the jungle
    Welcome to the jungle
    Watch it bring you to your
    It's gonna bring you down
    Ha!



    Highway To Hell

    Livin' easy, lovin' free
    Season ticket on a one way ride
    Asking nothing, leave me be
    Taking everything in my stride (??)
    Don't need reason, don't need rime
    Ain't nothing I would rather do
    Going down, for a time
    My friends are gonna be there too

    I'm on the highway to hell

    No more stop signs, speed limit
    Nobody's gonna slow me down
    Like a wheel gonna spin it
    Nobody's gonna mess me around
    Hey Satan, paid my dues
    I'm playing in a rockin' band
    Hey Mamma, look at me
    I'm on the way to the promised land

    I'm on the highway to hell

    Don't stop me

    I'm on the highway to hell

    And I'm going down all the way
    I'm on the highway to hell



    Thunderstruck
    (A. Young / M. Young)

    thunder, thunder, thunder, thunder
    I was caught
    in the middle of a railroad track
    I looked round
    and I knew there was no turning back
    my mind raced
    and I thought what could I do
    and I knew
    there was no help, no help from you
    sound of the drums
    beating in my heart
    the thunder of guns
    tore me apart
    you've been
    thunderstruck

    rode down the highway
    broke the limit, we hit the ton
    went through to Texas, yeah Texas, and we had some fun
    we met some girls
    some dancers who gave a good time
    broke all the rules
    played all the fools
    yeah yeah they, they, they blew our minds
    and I was shaking at the knees
    could I come again please
    yeah them ladies were too kind
    you've been
    thunderstruck

    and I was shaking at the knees
    could I come again please

    thunderstruck, thunderstruck,
    yeah yeah yeah,thunderstruck, thunderstruck
    yeah yeah yeah
    it's alright, we're doin' fine
    yeah it's alright, we're doin' fine, fine, fine
    thunderstruck
    thunderstruck, yeah yeah yeah
    thunderstruck
    thunderstruck, you've been thunderstruck
    thunderstruck
    thunderstruck
    thunderstruck, well you've been thunderstruck



    Zombie

    Another head hangs lowly
    Child is slowly taken
    And the violence caused such silence
    Who are we mistaken

    But you see it's not me,
    It's not my family
    In your head, in your
    head they are fighting
    With their tanks and their bombs
    And their bombs and their guns
    In your head
    In your head they are cryin'
    In your head
    Zombie
    What's in your head, in your head
    Zombie

    Another mother's breakin'
    Heart is taking over
    When the violence causes silence
    We must be mistaken
    It's the same old theme since 1916
    In your head,
    In your head they're still fightin'
    With their tanks
    In your head they are dyin'

    In your head, in your head
    Zombie
    What's in your head, in your head
    Zombie


    Poison

    Your cruel device
    Your blood, like ice
    One look could kill
    My pain, your thrill

    I want to love you but I better not touch (Don't touch)
    I want to hold you but my senses tell me to stop
    I want to kiss you but I want it too much (Too much)
    I want to taste you but your lips are venomous poison
    You're poison running through my veins
    You're poison, I don't want to break these chains

    Your mouth, so hot
    Your web, I'm caught
    Your skin, so wet
    Black lace on sweat

    I hear you calling and it's needles and pins (And pins)
    I want to hurt you just to hear you screaming my name
    Don't want to touch you but you're under my skin (Deep in)
    I want to kiss you but your lips are venomous poison
    You're poison running through my veins
    You're poison, I don't wanna break these chains
    Poison

    One look could kill
    My pain, your thrill
    I want to love you but I better not touch (Don't touch)
    I want to hold you but my senses tell me to stop
    I want to kiss you but I want it too much (Too much)
    I want to taste you but your lips are venomous poison
    You're poison running through my veins
    You're poison, I don't wanna break these chains
    Poison

    I want to love you but I better not touch (Don't touch)
    I want to hold you but my senses tell me to stop
    I want to kiss you but I want it too much (Too much)
    I want to taste you but your lips are venomous poison, yeah
    I don't want to break these chains
    Poison, oh no
    Runnin' deep inside my veins,
    Burnin' deep inside my veins
    It's poison
    I don't wanna break these chains
    Poison



    Don't Cry (Original)

    Talk to me softly
    There's something in your eyes
    Don't hang your head in sorrow
    And please don't cry
    I know how you feel inside I've
    I've been here before
    Somethin's changin' inside you
    And don't you know

    Don't you cry tonight
    I still love you baby
    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry tonight

    Give me a whisper
    And give me a sigh
    Give me a kiss before you tell me goodbye
    Don't you take it so hard now
    And please don't take it so bad
    I'll still be thinking of you
    And the times we had... baby

    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    Don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry tonight

    And please remember that I never lied
    And please remember
    how I felt inside now honey
    You gotta make it your own way
    But you'll be alright now sugar
    You'll feel better tomorrow
    Come the morning light now baby

    And don't you cry tonight
    An don't you cry tonight
    An don't you cry tonight
    there's a heaven above you baby
    And don't you cry
    Don't you ever cry
    Don't you cry tonight
    Baby maybe someday
    Don't you cry
    Don't you ever cry
    Don't you cry
    Tonight



    Green Day - Wake Me Up When September Ends


    Summer has come and passed
    The innocent can never last
    wake me up when september ends

    like my fathers come to pass
    seven years has gone so fast
    wake me up when september ends

    here comes the rain again
    falling from the stars
    drenched in my pain again
    becoming who we are

    as my memory rests
    but never forgets what I lost
    wake me up when september ends

    summer has come and passed
    the innocent can never last
    wake me up when september ends

    ring out the bells again
    like we did when spring began
    wake me up when september ends

    here comes the rain again
    falling from the stars
    drenched in my pain again
    becoming who we are

    as my memory rests
    but never forgets what I lost
    wake me up when september ends

    Summer has come and passed
    The innocent can never last
    wake me up when september ends

    like my father's come to pass
    twenty years has gone so fast
    wake me up when september ends
    wake me up when september ends
    wake me up when september ends