it's heaven and hell. - Let it be. - Blog.hr
02.09.2009.
it's heaven and hell.

Toliko je stvari koje me muče.
I zašto uvijek moram leći u krevet s glavom punom pitanja na koje ne uspijevam naći odgovor?
Da bar mogu postići da ne razmišljam o ničemu.

Lost and insecure
You found me, you found me
Lying on the floor
Surrounded, surrounded
Why'd you have to wait?
Where were you? Where were you?


Pokušavam popraviti stvari kod mene, ali nekako mi ne uspjeva. Bojim se da ne bi pokvarila sve iako sam samo htjela da bude bolje.
Ma koga ja lažem? Ništa ja ne pokušavam, samo stojim i zbunjeno gledam okolo. Moram neke odluke donijeti sama, ali štogod odlučim, nešto mi govori da to nije to, ili si ja to umišljam kako bi odugovlačila sa svime, po običaju.

Image and video hosting by TinyPic

Da, što sam htjela reći, kao u zadnje vrijeme nešto čitam novine...i svako malo nađem članke poput "ubio ženu pred djecom", "zaklao ju jer se htjela razvesti od njega"...silovao, ubio, oteo, ovo ono.. Ne znam za vas, ali mene to zgraža. Muškarac umjesto da čuva ženu i poštuje ju, on ju gazi i ponižava, jer je jači.

Everything turned out so wrong.

Osjećam se usamljeno.
I zbunjeno. Sviđa li se on meni stvarno ili mi se to samo čini jer sam dugo već sama? Hm.


Runaway with my heart.
Runaway with my hope.
Runaway with my love.


Sluša se:
Dixie Chicks - You Were Mine
Eric Clapton - Miss you
U2 - One
Dire Straits - Sultans Of Swing
The Monkees - I'm A Believer
Duncan Sheik - Half Life

01:27 - Komentiraj { 28 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

We are who we choose to be.
here we are.

my hopes.
my dreams.
my "problems". :)
me.



Image and video hosting by TinyPic


Sing with me,
sing for the year.
Sing for the laughter,
sing for the tears .
Sing with me,
if it's just for today.
Maybe tomorrow,
the good lord will take you away....




neodlučna.
ponosna.
tvrdoglava.
trudim se učiti na svojim greškama.
volim rock.
obožavam čitati.
volim iznenađenja.
osjećajna.
sarkastična.
često tražim ljubav u krivim osobama.
nesigurna.
drukčija.
skromna.
jaka.


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic
Amy Lee. ^^


Blog postoji od 15.01.2007.


Hvala vam.

Music & Books
Image and video hosting by TinyPic


Breaking Benjamin
Skid Row
Iron Maiden
Deep Purple
Iced Earth
Steelheart
Steeldragon
Guns'n'Roses
Nickelback
R.E.M.
Eric Clapton
HIM
The Smiths
Brian Adams
Three Days Grace
AC DC
Evanescence
Whitesnake
Led Zeppelin
Janis Joplin
Bon Jovi
Van Halen
Metallica
Johnny Cash
Bruce Springsteen
Pink Floyd


Riblja Čorba
Hladno Pivo
Opća Opasnost
Adastra
Azra
Balašević
Zabranjeno Pušenje
Divlje Jagode
Majke
Parni Valjak
Six pack
Vatra
Bajaga
Bijelo Dugme
...


(Redoslijed nije bitan.)


Image and video hosting by TinyPic

Sumrak
Mladi mjesec
Pomrčina


By: Stephenie Meyer

Ponos i predrasude

By: Jane Austen

Alkemičar
Veronika je odlučila umrijeti


By:Paul Coelho

Orkanski Visovi

By:Emily Bronte

Nesanica
Ono


By:Stephen King

something for the pain.
13. 12. 2008. i riskirala bi svaki pokušaj da zadržim taj osjećaj...

One day up near salinas, lord, i let him slip away,
But he was lookin' for that home and i hope he finds it.
But i'd trade all of my tomorrows for one single yesterday
To be holdin' bobby's body next to mine.
>>Janis Joplin<<

Image and video hosting by TinyPic

Hey you, dont help them to bury the light
Dont give in without a fight.
>>Pink Floyd<<

Image and video hosting by TinyPic

I know someday you'll have a beautiful life,
I know you'll be a sun in somebody else's sky, but why
Why, why can't it be, can't it be mine.
>>Pearl Jam<<

Image and video hosting by TinyPic

Ti nisi ti vise
I sto mi je najbolnije
Nikom na svijetu kao meni nije
Liju mi teske novembarske kise
A ti ne pitas kako mi je
Jer ti nisi ti vise.
>>Bijelo Dugme<<

Image and video hosting by TinyPic

There are three kinds of love.
Love takes a few days
to get over.
Big love takes a few months
to get over.
And great love... well great love changes your life.


Image and video hosting by TinyPic

It's very easy to confuse a physical attraction
with a real connection.
You can tell by the kiss.
You know, the other stuff - the sex, is he hot - doesn't matter.
All that matters is the kiss.


Image and video hosting by TinyPic



credits
duckdz. - xxx