To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
William Blake (1757-1827)
|
Ne tiču me se male stvari, pravim vremenski stroj. Stroj funkcionira tako što oslobađamo treće oko umjetnosti od kontrole dva oka pragme. To se postiže metaludilom! (Ludilo koje je takvo da promišlja o vlastitom ludilu) Nakon što oslobodimo treće oko umjetnosti ono počinje percipirati svijet. Njegova percepcija nije ista kao kod dva oka pragme, već percepcija trećeg oka stvara crvotočinu u umu u koju ulazi samosvijest osobe i odlučuje u koje vrijeme će se transportirati. Put je jednostavan i neuvjetovan fizičkim zakonima vanjskog svijeta, jer samosvijest je ta koja putuje, a ne tijelo. Nakon što otputuje samosvijest ulazi vlastito tijelo samo u bližoj prošlosti i budućnosti ili u neku od svojih inkarnacija u daljnjoj prošlosti ili budućnosti. Također, moguće je izmijeniti povijest i sve radnje koje samosvijest vremenski putnik učini imaju utjecaj na sadašnjost iz koje je ta samosvijest otputovala. Tako ako otputuje u prošlost i uđe u vuka koji ubije pradjeda originalnog tijela, samosvijest se više neće moći vratiti u sadašnjost, ali će moći otputovati u prošlost ili budućnost u neke nove inkarnacije. Za povratak nazad u sadašnjost osoba mora stati, jasno, u krug s upisanim pentagramom i izgovoriti inkantaciju: "Ponoćni sprovod, lubanja leša proždire kožu". Dakle, iz navedenog se vidi da se ovakvo putovanje kroz vrijeme temelji na dualizmu uma i tijela. Samosvijest koja putuje, ako želi mijenjati prošlost ili budućnost, mora imati određeno znanje o činjenicama, tako da ako putuje obično jastvo ispražnjeno od znanja, samosvijest može ponoviti identične stvari i nema mijenjanja prošlosti jer je već određena mentalnim i fizičkim stanjima tog trenutka i tijela. No ako uzmemo u obzir tzv. "kvantnu slučajnost" može se dogoditi da, hhehehehe, nesvjesno samosvijest promijeni prošlost ili budućnost. No budući da je za povratak potrebno izreći inkantaciju "Ponoćni sprovod, lubanja leša proždire kožu", ta svijest ipak nosi i neko znanje, pa se ipak radi o klasičnom dualizmu uma i tijela. Sad, budući je ovakvo putovanje kroz vrijeme moguće, onda, hehehe, dualizam uma i tijela je istinit. A sve to nam omogućuje treće oko umjetnosti. Oko koje otvaramo dostizanjem na meta razinu vlastitog ludila i propitivanjem o njemu. To, zatim, oslobađa našu umjetničku kreaciju uvjetovanosti od strukovnih udruga, koje u današnje vrijeme, kada umjetnost ne mora biti u fizičkom obliku, već običan koncept, ne vladaju samo našim proizvodom, već i našim idejama. Kada oslobodimo naše ideje uvjetovanosti od strukovnih udruga,raznih akademskih šablona i salonskih ogovaranja spremni smo osloboditi treće oko umjetnosti i započeti naše putovanje. Strukovne udruge su novi feudalci mecene umjetnosti. Naći će nam lovu iz raznih državnih, europskih, zakladnih i ostalih fondova, ali moramo stvarati kako nam narede. E neće ići!!! Ali to zahtjeva principijelnost! O da! Jer će nas u suprotnom voditi samo dva oko pragme, koja ne dozvoljavaju oslobađanje trećeg oka umjetnosti. Gledat ćemo na svijet samo na način da si ostvarimo mala zadovoljstva, a to je moguće jedino ako zaradimo koju kintu, što jasno zahtjeva od nas podvrgavanje zakonima društva koje je kapitalističko i ljude tretira samo kao sredstva. Da bi ostvarili mala zadovoljstva morat ćemo žrtvovat naše ideale i time nikada nećemo biti u mogućnosti otvoriti treće oko umjetnosti i putovati kroz vrijeme. Nekima je to sasvim OK i onda se izruguju svakom tko to pokušava ostvarit. Proglašavaju ga borcem protiv vjetrenjača. Ali oni ne znaju koja velika zadovoljstva propuštaju, jer su zadovoljni svojim malim zadovoljstvima, kao žaba koja ne vjeruje u postojanje oceana, jer joj se njezina bara pričinjava ogromnom. Stoga otvaranje trećeg oka umjetnosti zahtjeva principijelnost. Eto, zato me se ne tiču mala zadovoljstva, radim vremenski stroj! |
| < | veljača, 2010 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |