There won't be another time.


What a wonderful world.

13.04.2008., nedjelja

" Svoje si namjestenike zvao -placenim neprijateljima- sto su oni doista i bili,ali jos prije nego sto su to postali, cinilo mi se da si ti njihov-neprijatelj koji ih placa-."

"Kad bih ja nesto zapoceo sto se tebi ne bi svidjelo pa bi mi zaprijetio da cu dozivjeti neuspijeh, moje je strahopostovanje pred tvojim misljenjem bilo tako veliko da je moj neuspijeh bio neminovan, iako bi se to dogodilo tek mnogo kasnije."

"Ta je zamisao tebi simpaticna, samo sto to u stvarnosti ispadne kao djecija igra u kojoj jedno drzi drugoga za ruku i cak je stisce i jos k tome vice : -Ma idi, idi vec, zasto ne ides?- To se, dabome, u nasem slucaju jos vise zakompliciralo
time sto si ti ono -Ma idi!- oduvijek iskreno mislio, ali si me isto tako oduvijek samim svojim bicem zadrzavao uza se a da to nisi ni znao."


p.s.
...ako se ikada dvorac srusi,
neka to ne bude kamen po kamen,
neka se cijela tvrdava srusi odjednom..



[neki moji crtezi]
[...51...]
[...52...]
[...53...]
[...54...]






- 16:26 - ...comments... (53) - ... - ...

<< Arhiva >>

...



Kad smo došli tu mogli smo vidjeti ono što su Oni željeli da vidimo.

linkovi:
[...salad fingers...]
[...happy tree friends...]
[...angry alien productions...]
[...pingvini...]
[...looney tunes...]
[...south park...]
[...the simpsons...]



We dance and the music dies.




[neki moji crtezi]
--[...1...]--
--[...2...]--
--[...3...]--
--[...4...]--
--[...5...]--