whirligig







ponedjeljak, 28.11.2005.

TO STO MI MAMA NE IZGLEDA KO BACVA NE ZNACI DA JA NISAM UNUTRA!



Oprostite sto se nisam javljala, ali mama je dobijala mlade ovih dana- ne bojte se, jos sam na starom mjestu!

Sad vas moram malo izgrditi! Ja zivim u trbuhu, a ne u dupetu moje mame! To sto joj guzica ne zapinje o stolac dok hoda po dnevnoj sobi ne znaci da nije trudna. To isto ne znaci da joj je zbog toga lako stajati u redovima, da je ne bole kriza, ne oticu noge, ne trpi kontrakcije i da se ja unutra ne koprcam non-stop dajuci joj do znanja da sjedne ili, jos bolje, legne. Zbog vasih komentara: "uopce ne izgledas ko da si usla u 6. mjesec", moja mama ima ruzne snove! Bili smo kod doktora i on je rekao da je dobila taman kila koliko je trebala, a ja sam i 55g teza. Ko vam kriv sto niste poznavali moju mamu i njen ravan trbuh prije nego sam se ja uselila. I recenica: "pa ja tako izgledam, a nisam trudna" govori vise o vama nego o mami i trebali bi razmisliti malo o svojim prehrambenim i rekreacijskim navikama. Mozda prvu smanjiti, a drugu uvesti.

Danas smo zavrsili sa hodocascem po salterima MUP-a i NN-a. Morali smo prijaviti ukradenu osobnu te podnjeti zahtijev za izdavanje nove. Sve bi to bilo OK da se mama nije udala i promijenila i prezime i adresu. Time smo svoj zivot jos vise zakomplicirale Nasetali su nas samo tako. Ona poznata stara "pa po lojtrici gor, pa po lojtrici dol..." dobila je novo znacenje u nasim zivotima. Svaka cast izuzetcima, ali ljudi, di vam je osnova kulture???? Ako na salteru pise da invalidi i trudnice imaju prednost, onda nam teta na informacijama ne moze reci da to vrijedi samo ako nas puste preko reda i da se to rijetko dogadja. Mama je riskirala nase zivote da bi me postedila cekanja te se progurala kroz gomilu (opet cast izuzetcima) polupismenih kamencina odvaljenih od svoje krsne zemlje s kojom nikako da presijeku pupcanu vrpcu vec je vuku do Zagreba u kojem prijavljuju boraviste (odlucite se- boraviste ili prebivaliste- to vam nije isto!!! I da, trebaju vam formulari koje trebate ispuniti. I ako teta iza saltera veli- sad je na redu broj 125, onda to niste vi jer na vasem ticketu pise 152!!) i preko koje se svako malo netko spotice i pada. Kada smo pitali da li trudnice imaju prednost, srednjovjecna zena koja je vjerojatno u klimaxu i odbija hormonalnu terapiju neuroticno je pitala: "a tko je trudnica?" na sto je mama rekla: "pa, ja". Zena je i dalje skepticno gledala u mamu i njen trbuscic koji se grijao u trudnickim hlacama te je nakon maminog dodatka "u 6. mjesecu sam" rekla "dajte!" i pogledala nas pogledom kakvog jos nismo vidjele ni u filmu S. Kinga (a pogledale smo ih dosta). Jos jedna neugodnost dozivljena je na salteru NN gdje se neki kvazigospodin pokusao progurati preko maminog trbuha. Koja sramota!!! Da mama nije viknula "oprostite, ali vi ste dosli iza mene" uspio bi u svojem plemenitom pokusaju prosvjetljenja sveopceg naroda koji je tamo stajao i meketao! Nas coban je na takav stav izjavio "da, u pravu ste, vi ste prije mene". Sva sreca da nismo slijepe ovce, i da je predvidio cinjenicu da mozda mekecemo ali da ipak vidimo! No nasa Odiseja nije zavrsila- ista procedura nas ceka i oko vozacke...

Ovim putem pozdravljam mladog gospodina iz Vinceka od neki dan kada je mama dosla istovremeno kada i on do stola od kojeg se neki par dizao te je pogledao u tanjur kojeg je mama drzala, te u mamu, te u trbuh, te u mamu, te nonsalantno spustio svoje hemeroidno dupe (zasto polazim od te pretpostavke? Covjeku kojem je toliko stalo do sjedenja da ce oduzet prednost (trudnoj) zeni koja po bontonu ima prednost, sigurno toliko voli to sjedenje, da koristi svaki moguci trenutak svog zivota grijuci stolicu.)- uzivaj na WC-u!!

Sad je vrijeme za mjerenje secera u krvi. Imam neki feeling da je naglo skocio...

- 17:23 - hable con ella (0) - sacuvaj me na papiru - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko? Što? Čemu?

  • kad se rodim bit ću pravnik- razmišljanja moga trbuha

whirligig (eng. -zvrk)

klikni i pročitaj

MOJ ŽIVOTOPIS

  • 04.08.2005. / 5+6
    Kucni test za trudnocu pokazao je plusic!
    Laboratorijski nalazi u 19:30 potvrdili su moje postojanje
    08.08.2005./ 6+3
    Prvi put sam se pokazala mami na UZV!
    Imala sam samo 4 mm ali srce mi je uredno kucalo!
    Mama je plakala od srece
    (ako doktor nije dobro izmjerio, moguce je da sam nastala tri dana kasnije nego sto svi misle)
    24.08.2005./ 8+5 -> punim 2mj.
    Pokazala sam se mami po drugi put! Ovog puta u ZG.
    Imala sam 20 mm i srceko je kucalo 100/h
    Mama je opet plakala
    (ovog puta odgovaram terminu za koji se spremaju)
    Isprintana je moja prva fotka i tata me konacno vidio!!
    21.09.2005./ 12+5
    Detaljna predstava ispred mame i tate.
    Cuclala sam prst vec tada!
    Prekontrolirali su me cijelu i sve je ispalo super!
    Mami i tati je pao kamen sa srca jer ovaj UZV pregled u 13. tj. je jako bitan
    Dugacka sam 69.9 mm i srce lupa ko veliko.
    (odgovaram velicini bebe starije 2 dana- termin 29.03.2006)
    Isprintana je moja druga fotka.
    Mislili su da sam decko.
    Zato sam naredna 2 mj. bila Matija
    24.09.2005./ 13+1 -> punim 3mj.
    Ulazim u drugo tromjesjecje
    30.09.2005./ 14
    Ponovo su me stavili na UZV jer doktor u bolnici nije cuo moje otkucaje srca.
    Mami je to bilo najduzih 15 minuta!
    Imam vec 76.5 mm sto odgovara bebici 2 dana mladjoj pa ispada da je termin 02.04.2006.
    Doktor me nije pokazao mami, ali je isprintao moju fotku- durim se i pokazujem se s ledja
    Ustanovili su da sam mami prouzrokovala dijabetes i zato mora u bolnicu na pretrage.
    08.10.2005./ 15+1
    Prvi put me mama osjetila!
    Ona to opisuje kao nesto poput leptirica ili malih mjehurica vode
    10.10.2005./ 15+3
    Tata me prvi put osjetio!!
    Mama je spavala a on je komunicirao samnom na parapsiholoskoj razini pa sam mu se odlucila i javiti.
    Naucila sam prepoznati tatinu ruku.
    18.10.2005./ 17+4
    Mami su radili tripl test i UZV da bi umirili sve i otklonili mogucnost genetskih anomalija
    (nalaz je bio super)
    Sad sam vec velika cura i ne mjeri mi se vise duzina tijela vec opseg glave, trbuha i duzina bedrene kosti
    Tezim cca 173g
    Po ovom UZV ispada da dolazim tek 05.04.2006.
    Ovog puta sam se pokazala mami, cuclala sam prst i mahala joj!
    Tata se morao zadovoljiti mojom fotografijom.
    Imam par slika svog portreta!
    22.10.2005. / 17+1
    Moji mama i tata su se vjencali!!!
    Prvi put sam ostala tako dugo budna- do 6 ujutro!
    Nije me nista smetalo, pa cak ni to sto je mama cijelu noc plesala.
    Tata me nije vidio tjedan dana i kad se mama skinula iz vjencanice ostao je sokiran koliki joj je trbuh!
    24.10.2005./ 17+3 -> punim 4.mj
    Moje prvo letenje u zrakoplovu!
    Mama i tata su me poveli u Pariz na medeni mjesec
    26.10.2005./ 17+5
    Prvi put budim mamu u 4 ujutro svojim koprcanjem
    31.10.2005./ 18+3
    Druga voznja zrakom, mami nije dobro tokom leta
    Stizemo u ZG
    01.11.2005./18+4
    Mamu voze u Petrovu na hitnu.
    Povracala je cijelu noc i totalno dehidrirala.
    Pregledali su nas, bolilo ju je ko nikad (zlocesti doktor, zlocesti!!) ali su rekli da sam ja ok.
    Stavili su je na infuziju.
    03.11.2005./ 18+6
    U bolnici su opet radili UZV ali ovog puta me nisu niti pokazali mojoj dragoj mami, niti su isprintali fotku za tatu. Rekli su da su ostali bez papira.
    Znam da tu vec sumnjaju da sam decko i da sam sada teska cca 300g
    23.11.2005./ 21+5
    Snimljen je moj prvi film!
    Sepurila sam se ispred mame i tate, ali i bake!
    Otkucaj srca, protocnost pupcanom vrpcom, mojim zilama...savrseno!
    I curica sam! Tezim cca 405g i odgovaram terminu 31.03.2006.
    Prvi put sam se pojavila kao izbocina na maminom trbuhu!
    24.11.2005./ 21+6 -> punim 5.mj
    26.11.2005./ 22+1
    Pokazujem se ponovo dok mama i tata gleaju tv.
    Tata me dodiruje!
    30.11.2005./ 22+5
    Mama otkriva kad zapravo stucam, a kad se ritam

    nastavit ce se...