O meni



Ja sam Milawave
Upisala sam prvi razred ekonomije smjer,ekonomist
Obozavam decka,sport i elektroniku
Mrzim matematiku,hladetinu i sve ljigavo sto se moze nac na ovom svijetu!
Slusam nikad nikog, rep i rock
Imam dugih 15god
Visoka sam 1.75cm,imam tamno smedje oci
Nosim najvise stabilke pa onda starke
Oblacim se sportski
Mana-jakOOO sam ljena,volim spavat,i obozam pricat
Kao osoba sam jako zabavna,i radoznalazujo








Sutnja nije zlato!!!

26.08.2006., subota

E sory

E sory ljudi sto se nisam javljalasmijeh,jednostavno nisam stigla..Treninzi su nam poceli u 9 imamo trcanje po vinogradima do 10h i onad u 17h imamo sat vremena treninga to znaci trcanja,skakanja,igranja itd...jako sam umorna od svega toga,pa jednostavno se nisam stigla javit,danas je subota pa nemamo ujutro trening pa sam nasla nest malo vremena,i zadnji dani su nama srednoskolcima,u ponedeljak se vec ide u skolu,a meni Davor odlazi na fakultet,dobro on ide 2.10. a ja svedno kad pocne skola necu moc svaki dan izlazit,jednostavno necu stici..nono ,tuzna istina koja me jako pogadja...sutra cu vam nest napisat i jako mi je drago st je sutra 27.08.2006..to je moj najdrazi dan,zato sto sam prije ravno 2mjeseca naisla na jednu jakoo zabavnu i dragu osobu koju obozavam..pozzzwavewave
Image Hosted by ImageShack.us

- 10:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu
...moj,zivot ljudi i sve oko mene...
E ovo se zovu zakon blogovi!!
_MaJa_*****
Vlatka
Nad
Lara
Zoki
Kreso
Andrea
Visnja
Cico
Dora
Toto