O meni



Ja sam Milawave
Upisala sam prvi razred ekonomije smjer,ekonomist
Obozavam decka,sport i elektroniku
Mrzim matematiku,hladetinu i sve ljigavo sto se moze nac na ovom svijetu!
Slusam nikad nikog, rep i rock
Imam dugih 15god
Visoka sam 1.75cm,imam tamno smedje oci
Nosim najvise stabilke pa onda starke
Oblacim se sportski
Mana-jakOOO sam ljena,volim spavat,i obozam pricat
Kao osoba sam jako zabavna,i radoznalazujo








Sutnja nije zlato!!!

18.08.2006., petak

Srednja Skola Marka Marulica

Sma naslov govori o mojoj nocnoj mori!!!! Koja ce bit za 17 dana...UZAS!!!!!!rolleyesE tak me je svega straheekeeeeee nitko od mojih cura nije upiso Ekoonomiju,e pa da se ubijes.....headbang,e idem vam stavit malo slika onih strasnih al su zakon!!!!pozzz,jebes gimnazijalce,ekonomci su najbolji!haha..SALA!

E AJD VIDIMO SE LJUDIwave

- 11:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu
...moj,zivot ljudi i sve oko mene...
E ovo se zovu zakon blogovi!!
_MaJa_*****
Vlatka
Nad
Lara
Zoki
Kreso
Andrea
Visnja
Cico
Dora
Toto