O meni



Ja sam Milawave
Upisala sam prvi razred ekonomije smjer,ekonomist
Obozavam decka,sport i elektroniku
Mrzim matematiku,hladetinu i sve ljigavo sto se moze nac na ovom svijetu!
Slusam nikad nikog, rep i rock
Imam dugih 15god
Visoka sam 1.75cm,imam tamno smedje oci
Nosim najvise stabilke pa onda starke
Oblacim se sportski
Mana-jakOOO sam ljena,volim spavat,i obozam pricat
Kao osoba sam jako zabavna,i radoznalazujo








Sutnja nije zlato!!!

28.07.2006., petak

e novi post...

Zasluzna osoba za ovako zakoon dizajn je Maja,obavezno posjetite njenu stranicu,HVALA MAJO FOR HELP!!! E a sad...stari mi oso u VTC napokon malo odmora od njega,jos je samo 4 dana na godisnjem!!! e napokon ode radit sam se ko ljencina povlaci po kuci i zapovjeda meni i Maji,donesi ono,odi kupi ono,daj ovo...joj napokon...eh pa ja sad mram ic uredjivat malo ovaj blog stavit neke slikice i tak to, uzivajte ljudi u ljetu nece trajat jos dugo...pozzz

- 12:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o blogu
...moj,zivot ljudi i sve oko mene...
E ovo se zovu zakon blogovi!!
_MaJa_*****
Vlatka
Nad
Lara
Zoki
Kreso
Andrea
Visnja
Cico
Dora
Toto