ostale su sjene.

29.02.2008., petak

mnogo fraza,mnogo snova u njenoj glavi.

kako je lijepo gledati Vas
s vrha.




[tata slikao]
- 22:40 - Komentari (21) - Isprintaj - #

08.02.2008., petak

i kad sve je na vrhuncu,neke stvari su u kurcu.

zašto ja ne smijem biti Dijete?
zašto mene ne pitaju KakoSam?
zašto meni u lice mi govore da je Njima Teže?
zašto mene sve to previše pogađa?
zašto pričaju samnom SamoKadImNeštoTreba?
zašto se uvijek osjećam odjebano?

zašto jednostavno ljudi nemogu biti OnoŠtoJesu?

- 21:35 - Komentari (16) - Isprintaj - #

03.02.2008., nedjelja

-I'm sorry she never got her miracle.-She did.It was you.

toliko o mom ostavljanju bloga.
yeah,right:-)

kao prvo.Raše sretan rođendan.
:-*


Drugo,moram vas odmah upozorit da će ovo bit,onako,malo duži post.

Mrzim doktore i OnoMaloČimeSlušajuKakoDišeš ili ti ga stetoskop,kako već:-)
Mrzim kad mi zabiju onaj drveni štap u usta tako da mi dođe da se izrigam.
Mrzim kad sam bolesna,a Katji se ide vanka,pa ja nemogu,i njoj bude fenomenalno,a je večer provedem doma u krevetu.
Mrzim kad mi se nitko ne javlja na msnu,a to je jako često.oda!
Mrzim se gušit od kašlja i trošit po tripaketića maramica na dan!
Mrzim ove radnike koji me svako jutro bude s BušilicamaČekićimaBagerima..

Za 34 dana mi je rođendan,ako sam dobro izračunala,ilitiga DanŽena:-)


Volim frikove i čarobnice.uljepšaju mi nedjelju.yea:-)
Volim svoj žuti toplomjer s velikim brojevima.
Volim a walk to remember kojeg sam pogledala po stoinekiput i opet se,naravno,rasplakala,i to ovaj put u pancerotu,koju ionako nisam mogla jest jer nemam apetitXD
Volim zvuk poruke na mobitelu,a i toga ima rijetko,jer se mene nitko ne sjeti,yapyap:-)


Landon.
Can you find this star right here?
Jamie.
Sure.
So why am I looking for this star?

Landon.
Because I had it named for you.
See?
It's official.
It's from the lnternational
Star Registry.

Jamie.
This is wonderful!
I love you.



Landon.
Do you love me?
Jamie.
Yes.
Landon.
Will you do something for me then?
Jamie.
Anything.
Landon.
Will you marry me?

"Love is always patient and kind.
It is never jealous."
Love is never boastful nor conceited.
It is never rude or selfish.
It does not take offense
and is not resentful.
Love takes no pleasure
in other people's sins
but delights in the truth.
It is always ready to excuse,
to trust, to hope
and to endure
whatever comes."


Landon.
And then she went,
with her unfailing faith.
It's been four years
but the vision of Jamie
walking towards me
will stay with me forever.


Jamie saved my life.
She taught me everything.
About life, hope...
and the long journey ahead.
I'll always miss her.
But our love is like the wind.
I can't see it...
but I can feel it.




Edit.
Od ovog posta sam dobila 4 poruke,što je napredak :-)

Mami smeta moje svađanje s televizijom i sa crtićima koje komentiram jer su nerealni,posebno ptica trkačica:-)
ko se slaže samnom?
naughty

4ipo dana ležanja ipak utječe na čovjekarofl



"Velika srca vole, mala traže da budu voljena."

Tagora


- 15:35 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (10)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Svaki trenutak trazenja je trenutak nalazenja.



living reflection from a dream°°

tami*
"Veseo čovjek je kao sunce; kud god ide osvjetljava."