Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


petak, 31.08.2007.

your call...

let's do it...
diwno.... vidim da se za mene niko nie brinul, a ja sam bila bubana... aha hehehe... a dobro rofl
nish... sve je divno da divnije ne bi moglo biti... kisha pada je*** biiiipppp
trava raste... i shpancir traje naughtyhehehe i jucher je bil koncert na starom gradu oujeaaa :D:D
hladno pivo ako neko ne zna... piva je bila super... no i koncert naravno... rofl shalim se ja
supach su dechki bili ali ne samo oni hehehe
ljudi, ovo su kljuchne rijechi, a vi zamislite kak bi pricha ishla: kisha, alkohol, pushenje, dechki, cure, super mjuza, cesta na kojoj nema ni jednog jedinog auta, policija, zashtitari... nechu dalje... heheh....
no no... ok
kaj da pishem.... tuzan sam i nesretan heheheh
nema mi moje ljubavirofl da se dopisujem s njim cele dane crycrycrycrycrycrycry, di si je**te??? heheh.... no dobro znam di si.. heheh
no i sad najvecha glupost-shkola je za... kolko... hm da... dva dana jiipiiii zujo
ko ne bi bil presretan bang heheh lochek
no i kaj sad? nish... idem van... banda cheka... ako prezivim-javim se....
novi post.... jednog dana heheheheheh
uzivaite dok josh stignete skupa s menom.... heheh
pusonje svima i... ono isto od proshli put heheheheh
e da... i jedna posebna posebna posebna pjesmica koju je na jednom "koncertu" nije bash bil koncert.. nekaj slichno, no nije bitno, jedan dechko tak divno otpjeval da ono.... uf uf heehehehe... no skuzili ste me .. valjda...
kiss wave i jedna posebna heheheh kiss

Waiting for your, call, I'm sick, call, I'm angry,
call, I'm desperate for your voice
Listening to the song we used to sing
In the car, do you remember
Butterfly, Early Summer
It's playing on repeat, Just like when we would meet
Like when we would meet

I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

Stripped and polished, I am new, I am fresh
I am feeling so ambitious, you and me, flesh to flesh
Cause every breath that you will take
when you are sitting next to me
will bring life into my deepest hopes, What's your fantasy?
(What's your, what's your...)

I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
And I'm tired of being all alone, and this solitary moment makes me want to come back home
(I know everything you wanted isn't anything you have)

I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight

I was born to tell you I love you
and I am torn to do what I have to, to make you mine
Stay with me tonight
(I know everything you wanted isn't anything you have)

i ovaj pesonja... jooj kak je kjutach.... joooj cerekcerekcerek

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



i josh jedna kiss



- show me some love (124) - trebash na pismeno? - # -

četvrtak, 23.08.2007.

wtf??? eek

opet post koji je nastao iz chiste dosade i zato jer mi komentari ne shljakaju nono
ana je tuzan cry..... ana se posvadjao s 3 komada frendica i frendom u jednom danu.... evo natjechem se sama s sobom i.... za sad je ovo rekord.... dead
sad da objasnim naslov... moje pitanje bi bilo what the fuck is going on with this fuckin' thing? pa tu vishe nish ne radi... komentari, jedva sam se logirala i kaj ja znam kaj..... no dobro nish to nije.... samo troshim vishak energije... jucher sam ga troshila s ivanom, anetom iiii... ne bum dovrshila.... (ivana nemoj ni ti belj)
po obichaju... bilo je vishe nego zabavno.. osim jedne male sitnice, ivana je bila malo... hm... ne znam kaj... pa smo svi po redu dobili travu u kosu, hlache, gache i ostale djelove heheheheh... dobro je to... :D:D:D al onda dok je bebica vidla lopticu se smirila, je tak?... tak je
jebga ovaj put nismo imale "goste" jer je NEKO moral gledat utakmicu, kaj ne srcheko? da da.... i inache samo da ti velim... kisha ti je padala dok si ishel doma heheheheh
nish... idem jer neam vishe nish pametno za napisati (nije da sam do sad imala al ono... trudim se) heheheheh
e da.... svi si lepecko napravite profilcheke na myspace-u i zabavljajte se... wink
i ako se neko hoche prikljuchiti grupnom ispijanju "vochnih sokova" u subotu, nek se javi zubo behehehehe... yeah right
bok i pusach svima i mojem heroju jedna velika :D:D:D:D
kisswave
za ovu pjesmu ipak neam lyricse :D:D:D
Image and video hosting by TinyPic

POZDRAV IZ SMARAGDNOG GRADA thumbup



- show me some love (126) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 19.08.2007.

i just died in your arms tonight

sve ok... josh sam ziva, a taj naslov je jer sam zapravo imala namjeru ubacit tu pjesmu al neam pojma di mi je pa... ono heheheh rofl
zdanji post: 11.8. uh... pa nije se moglo dogodit puno od onda.... pa i ne budem puno pisala nut
nishta opet sam bila kod svoje ljubavnice i bilo je i vishe nego zabavno..... rofl
imale smo "goste" ali... samo budem rekla: srcheko, tnx kaj sam ostala ziva (jebga, drzala sam se dobro heheh) i hvala za ostale usluge roflroflrofl (onaj koga to ide... jooj... skuzhil bude) - nish perverzno :D:D:D:D... right....
i onda sam ja vech morala i lagano doma i vech se lagano kishica spremala i onda je moja ivana napravila glupost i ona i ja smo ispale glupe i kaj da vam velim :D:D:D:D
no supach... jedva chekam 24. da vidim svoju ljubav (braticha) smijeh
a do onda budem se vjerojatno nastavila razbijat, visit na icq-u s svim svojim ljubavnicima i ljubavnicama, svađat s sestrom i ostalima,
a možda i napravim nesht novo oujea naughty

sad ide jedan prepametan zakljuchak: za dva tjedna je shkola! behehehehehheheheheheh, i think i'm going crazy :D:D
pjesmica
lyricsi
slichica
pozz
i pusa
i jedna posebna
nekome posebnom wink

hm da....
p.s: ljubavi moja jedina, napishi bilo kaj drugo pokraj mojeg linka samo ne ono jer bude bitke rofl (opet zna onaj ko je nekaj kriv) kaj ne? da da mwa



What the world needs now,
Is love, sweet love,
It's the only thing that there's just too little of.
What the world needs now,
Is love, sweet love,
No, not just for some but for everyone.

Lord, we don't need another mountain,
There are mountains and hillsides enough to climb,
There are oceans and rivers enough to cross,
Enough to last 'til the end of time.

What the world needs now,
Is love, sweet love,
It's the only thing that there's just too little of.
What the world needs now,
Is love, sweet love,
No, not just for some but for everyone.

Lord, we don't need another meadow,
There are cornfields and wheatfields enough to grow,
There are sunbeams and moonbeams enough to shine,
Oh listen Lord, if you want to know...oh...

What the world needs now,
Is love, sweet love,
It's the only thing that there's just too little of.
What the world needs now,
Is love, sweet love,
No, not just for some oh but just for every, every, everyone.

What the world needs now,
Is love, sweet love.
What the world needs now,
Is love, sweet love.
What the world needs now,
Is love, sweet love.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
imate chast vidjeti fotke iz vrta moje bake heheheheh
kiss wave



- show me some love (261) - trebash na pismeno? - # -

subota, 11.08.2007.

jedan brzi i kratki postach wink

ojla...
jedan jedini razlog zbog kojeg ovo sad pishem je tai da pada kisha i da ja neam kaj delat. headbang
kai da pishem? ideie? a-a
no evo bila sam kod svoie drageeee ivanchice i bilo mi je jaaaaako jaaaaaako diwno pogotowo tam na igralishtu, ifana roflroflroflrofl
joj no dobro
kai josh?nish
e da danas je moiem "malom" (imam zbranu da pishem da je mali, jer je veliki yes) bebachu rodjendan..... mislim da stoti al nisam sigurna namcor.... da...valjda je.... pa ga lepo wave i shaljem mu veeeeeeliiiiikkkkkkuuuuu kisskisskiss
jochek, jedva chekam da pochne shkolica kai mi ne bu dosadno heheheh
al bi ja i ovak praznike .... trebalo bi biti jedan tiedan shkola dva tiedna praznici, pa jedan tiedan shkola pa dva tiedna praznici.... to jeee tooo heheheh
bilo bi diwwwno zivieti na ovome svietu
no dobro idem si sloziti postercheke na zid i uzivati u ovoj kishici.... e bash mi lepo pada.... uzitak je ***** se na kish--->a vi pogađajte kaj bi sad to trebalo biti behehehehehe.... ko pogodi drugi put ide s menom na kishu hehehehhe
ajde.... ko i uvijek....
slichkicE
piesmica
lyricsi
pozzek i pusa
wavekiss

Story of my life,
Searching for the right,
But it keeps avoiding me.
Sorrow in my soul,
Because it seems like one,
Really loves my company.

He's more than a man,
And this is more than love,
The reason that the sky is blue.
The clouds are rolling in,
Because I'm gone again,
And to him I just can't be true.

And I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

I feel it in the air,
As I'm doing my hair,
Preparing for another date.
A kiss upon my cheek,
As he reluctantly,
Asks if im gonna be out late.
I say I won't be long,
Just hanging with the girls,
A lie i didn't have to tell.
Because we both know,
Where I'm about to go,
And we know it very well.

'Cause I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

Our love,
His trust,
I might as well take a gun and put it to his head,
Get it over with.
I don't wanna do this,
Anymore,ooooooh,anymore.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
And everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
a murderer.

Oooh.
A murderer.
No,no,no.
Yeah,yeah,yeah.




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

kiss



- show me some love (227) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.