Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


nedjelja, 22.07.2007.

ijoooj

bok ljudovi
mislim
moram napisati novi post jer onak.... chak ga je i janja napisala prie mene a rekla je da vishe ne bu pisala uh uh nut
i sad... nish kai da vam velim osim da ne kuzim zakai svi pile cele dane da je vruche i ne znam kai.... ljudi-nikad nie prevruche... nikadddddd naughty hehe samo se zezam ... ali fakat meni je onak danas navecher bilo zima.... sedim kod starog grada iiii zima mie biloheheheheh ponavljam se :D:D:D:D ma grrrr
evo sad mi je bebach doshel doma pa imam s kim voditi intelektualne razgovore na icq-u i to samo razgovore... bash nish drugo... ivana znam da imah perverzne ideje opet beheheh
a događa se tu i tam da sam i s ivanom vani i ines i anjom a-ha a-ha... ono ne... chuda se događaju eheheheh kaj da vam pishem....i'm having the time of my life... nish samo sam jako vesela heheh
josh da vam velim.... rolanje je zakon ... pogotovo dok ide s vama neko za koga se kao veli da se rola najbolje u vz-u i onda vas takvi doslovno razbie-to boli ... nish glupo je ovak pisat o tome... treba videt i probat.... hehehehhe
btw... sve me boli al bebach, kak ono ide? bu preshlo ne? bude bude
ako ima nekog kome nie dosadno i kome nie "prevruche" za rolanje i razbianje nek se samo javi ja sam spremna heheheh
nish, gotovo je neam vishe kaj pisati
a i nie da sam do sad nekej pametno napisala al oke
piesmica
lyricsi
fotkilica
pozz
i pusa
swima
i message ;)

Create your own message at BlingyBlob.com




They got a lotta girls
Who know they got it going on
But nothing's ever a comparison to you
Now can't you see that your the only one I really want
And everything I need
Is everything you do?

Any girl walk by, don't matter
'Cause your looking so much better
Don't ever need to get
Caught up in jealousy
She could be a super-model
Every magazine... the cover
She'll never, ever mean a thing to me...


She's no you... oh, no
You give me more than I could ever want
She's no you... oh, no
I'm satisfied with the one I've got
'cause your all the girl
That I've ever dreamed
She's only a picture on a magazine
She's no you... she's no you

They got a lot of girls
Who dance in all the videos
But I prefer the way you do,
The way you move
You're more than beautiful
And I just wanna let you know
That all I ever need
Is what I've got with you

Any girl walk by, don't matter
Every time your looking better
I think your perfect
There ain't nothing I would change
She could be a super-model
Every magazine... the cover
She'll never, ever take my heart away



No one's ever gonna get to me
Oh, the way you do
Now baby can't you see
That you're the one... the only one
Who's ever made me feel this way?

Nothings ever coming even close
No one's ever been comparable to you

I don't want nothing I don't got
I don't need nothing but you
I can't get more than you give me
Don't stop anything you do.
Your all that... all that, and then some
You know what... just what I need
And no girl, no place and no where
Could mean a thing to me.


onak... super je slichica jako je diwna ali joj nije trebalo dati ime "inlove" lolchek.... promenite to ljudi.... to je zalazak sunca
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
mwa mwa mwa



- show me some love (12) - trebash na pismeno? - # -

srijeda, 11.07.2007.

post, ali stvarno post yes

hej ljudi
samo da dodam-ja sam se potrudila pa sam napisala novi opis.... hehehehhe...
ovaj post prije.. hm-mislim da je najduži koji sad ikad napisala pa idem napisati josh jedan dok imam inspiracije... da vam unesem malo depresije u živote ili ne? naughty maneee... ne bum tak zlochesta :D
no ovak.... kak zapravo?pa opet ne znam kaj da pishem... muchim se s nekim jebenim (pardon!hehe) kodovima za myspace i usput pishem post pa je zato ovak smislen ... nut
no i kaj... e da.. upisah se u 1. gimnu prirodoslovno matematichku
smijeh
a moja dragau istu samo opchu. al pogodite ko bude vishe uzival.... oooo pa JA, naravno,
ona bu se skupa s ostalima jebavala s povijesti i likovnim od prvog do zadnjeg a ja vishe nish od toga neam posle drugog hehehehhe wink pa uzivajte :D:D:D:D:D jooj bash mi vas je neopisivo zal yes rofl
no i tak... ja bi na bazene al nikak da se odluchim, zapravo, ja bi puno
toga al nikak da se odluchim... joooj kak mi je zabavno. no dosta .... e da... ova pjesmica u kojoj neko mozda uziva, a nekome je tak diwna da
ju je prekinul prije nego je pochela se zove "don't dream it's over" od Sixpence None the Richer i bila je na live earth-u . ufff jebeno... i ovaj tjedan chu si nabaviti dvd na kojem je snimka cijelog, ali bash cijelog koncerta. party
jebeni su bili :D makar su se neki vishe preseravali nego pjevali... al
dobro mozda bi pjevali da im je neko platil, al nek im bude......
Ah dobro, moram skratiti svoje monologe- evo slichica, filmicha i lyricsa.
pozzek svima i pusa, a moj slatkich... ajoj-odustajem, hehehehe mwa mwa



mislite da je bilo puno ljudi???? wink
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

There is freedom within, there is freedom without
Try to catch the deluge in a paper cup
There's a battle ahead, many battles are lost
But you'll never see the end of the road
While you're traveling with me

Hey now, hey now
Don't dream it's over
Hey now, hey now
When the world comes in
They come, they come
To build a wall between us
We know they won't win

Now I'm towing my car, there's a hole in the roof
My possessions are causing me suspicion but there's no proof
In the paper today tales of war and of waste
But you turn right over to the T.V. page

Now I'm walking again to the beat of a drum
And I'm counting the steps to the door of your heart
Only shadows ahead barely clearing the roof
Get to know the feeling of liberation and relief

Hey now, hey now
Don't dream it's over
Hey now, hey now
When the world comes in
They come, they come
To build a wall between us
Don't ever let them win



- show me some love (203) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 10.07.2007.

novi post?

evo ga!!!!!
može jedno 10000 komentara?



- show me some love (252) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 03.07.2007.

PrAzNiCi hahahahah

hojla.... hm da... meni je dosadno ko i uvijek kad su praznici al bolje da
mi je dosadno nego da sam u shkolici
evo sad ja idem pisati post yes
UPOZORENJE:
ovaj post nastaje u vrlo teshkim uvjetima
stvoritelj ovog posta je trenutno vrlo živchan jer ovaj post pishe drugi
put i trenutno slusha kako gibonni pjeva "hodaj, možda se ipak sve u dobro pretvori"--> naravno... my ass
post:
dakle, ana u subotu putuje na vrlo, vrlo dugo i vrrrrloooo vrlooo skupo putovanje grbavim, zavojitim i ,moguche, mokrim cestama (vakula opet nekaj pricha da bude kishe-pa nek, josh bolje)
bit che potrosheno vrlo mnogo zraka iz guma na biciklu. a također che izgorjeti i mnogo kalorija
smjeshtaj je stravichan, ali stravichan naravno u pozitivnom smislu
spavanje (jednokrevetna soba), doruchak, ruchak, vechera i opijanje u svako doba dana.... i nochi
u sluchaju nezheljenih uchinaka alkohola i drugih sredstava npr: spavanje do podneva, mamurluk i ostale popratne pojave, tu je mobitel na kojem che se u rano nedjeljno jutro oko 10 sati pojaviti neochekivani poziv
(koji zapravo ne bi trebao biti neochekivan jer je unaprijed dogovoren ali che se ipak dogoditi zbog moguchih prije navedenih popratnih pojava alkohola, a istovremeno che sluzhiti kao budilica i podsjetnik) na ispijanje (opet naglashavam-->) RANOjutarnje kave koja che se ispijati ili u basseball baru ili u mabisu (ovisi o stanju i fizichkom i psihichkom).
ukoliko mobitel zajebe (moja isprika zbog izraza) stvar, tu je i dodatna usluga brzog stizanja na željeno odredishte koja se zove "rent a baka's bike". usluga je strashnaaa.... doslovno.... bolje nema ... dakle, dobivate gotovo novi rogov bicikl, besprijekorno napumpanih guma, savrshenih proporcija, s jednom brzinom, predivne metalik ljubichasto-crvenkasto-smeđe boje koji postiže strahovito ubrzanje od 0 do fantastichnih 5 kmh u samo 2 sata.... to je nevjerojatno
taj fantasticni bicikl ima i dvije odlichne kochnice ali njima se mogu sluzhiti samo profesionalci koji su jaaako dalekovidni, te mogu vrlo precizno utvrđivati udaljenost od objekta koji bi mogao naje*** da bi stigli na vrijeme pocheti kochiti, a ukoliko se udaljenost ne procjeni dobro objekt che definitivno naje***
tijekom boravka u apartmanu vlasnik bi vas u bilo koje doba mogao uljudno, mirnim glasom zamoliti da odete do jednog od 4 dućana koji su
od apartma udaljeni 5 min (puževim korakom). ukoliko odbijete mogao bi se desiti cjelodnevni verbalni obrachun.
izlazak iz apartmana moguch je u svako doba dana i nochi (ukoliko ste vrlo tihi) ako imate kljuch, a ako nemate..... hehehe..... vasha stvar
ne mozhete izachi bez ozlijeda jer se apartman nalazi na drugom katu.
SVRŠETAK

no oke ljudi, neam vishe vremena za gluposti-samo jedno objashnjenje, idem k baki u vž na dva dana i to je to.... rofl
uživajte
ostavljam vam ko i uvijek, pjesmu, lyricse, pozz i kissonju svimaaaaaaa
kiss mah


Now this is the story all about how
My life got flipped, turned upside down
And I'd like to take a minute just sit right there
I'll tell you how I became the prince of a town called Bel-Air

In West Philadelfia born and raised
On the playground where I spent most of my days
Chilling out, maxing, relaxing all cool
And all shooting some b-ball outside of the school
When a couple of guys said "we're up in no good"
Started making trouble in my neighbourhood
I got in one little fight and my mom got scared
And said "you're moving with your aunt and uncle in Bel-Air"

I begged and pleaded with her the other day
But she packed my suitcase and sent me on my way
She gave me a kissin' and she gave me my ticket
I put my walkman on and said I might as well kick it

First class, yo this is bad,
Drinking orange juice out of a champagne glass
Is this what the people of Bel-Air livin' like,
Hmm this might be alright!

I whistled for a cab and when it came near the
Licensplate said "Fresh" and had a dice in the mirror
If anything I could say that this cab was rare
But I thought now forget it, yo home to Bel-Air

I pulled up to a house about seven or eight
And I yelled to the cabby "Yo, home smell you later"
Looked at my kingdom I was finally there
To settle my throne as the prince of Bel-Air




- show me some love (57) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.