Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


četvrtak, 28.06.2007.

zavrshnica with summer wine heheh.... naughty

e nisam mogla a da ovo ne dodam

Here's how it goes, you and me, up and down at this time
We'll get right, where to fight
Cause love is something you can't shake
When it breaks
All it takes is some trying

If you feel like leaving
I'm not gonna make you stay
Soon you'll be finding
You can run, you can hide
But you can't escape my love
You can run, you can hide
But you can't escape my love

So if you go
You should know
It's hard to just forget the past to pass
It was good, it was bad but it was real
And that's all you get in the end of the matter

Here's how it goes
All it takes is some trying
You can run, you can hide
But you can't escape my love

hm... bez teksta sam
dakle, prva stanica je bila moja najdraža BIVSHA shkolica....ne znam dal je bilo nekoga ko nije poludel od chekanja da nam podjele te papircheke i da konachno krenemo do stare shkole... i josh su k tome tam bili s nama tateki i mamice i svi uchitelji... mislim to sve skupa je bilo oke, lepo smo se s svima pozdravili osim s onima koji nisu doshli.... ne znam za ostale al ja ovima koji nisu doshli to nikad ne bum zaboravila...kakvi god da smo bili al mogli su potroshit pol sata tu s nama u shkolici...josh smo dobili svjedodzbe na kojima je pisal neki krivi brojchek i onda smo si danas morali po nove jaooo.. no nie bed.... idemo dalje.... stara shkola.... ajme.... na pochetku je bilo sve to skupa malo trulo jer se nismo skupili jedno 20 min... al dok su svi doshli pogotovo oni koju su tu shkolicu vech odavna napustili (zwer, neven, alen, oli, zagi, zoran, darko, božo, jura, jasmin i josh jedan jasmin i ne znam ko sve-pamćenje me je**) uf... pa dok su nam mjuzu konachno ukljuchili ..... jao jao.... neki su bili pijani vec nakon 10 min, a nekima je trebalo MALO vishe... moj dragi tomek se dosta dugo drzal na nogama al bilo je predobro da bi trajalo pa se i on malo.... malo.... ali ne samo on.... jooj... ne znam dal je bilo nekoga ko nie bil pijan hehehheh....svega je bilo, plesanja, pjevala, opijanja, krokodilskih suza (iz razlichitih razloga), i svega ostalog kaj ide uz to, al kakvo plakanje kad budemo se najvjerojatnije viđali (ne svi) al onak....
8.b je nerazdvojan <---(ta rijech postoji?) nekima je bilo supach, nekima ne jer je bilo stvarno SVAKAKVIH "radnji" tam.... joooj.... josh sad ne vjerujem kaj se sve tam dogodilo hehehehe
al oke... zabavili smo se i to je onak.. ja mislim najvažnije.... nish ljudi
ovo je bilo kratko, ne znam kaj bi josh pisala, al najbolje nish da josh ne napishem "neshto shto se vishe nikada u zivotu spominjati ne smije" hehehe... sluchaj zavrshnica- Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket&Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket rofl
moglo je biti i bolje na toj zavrshnici al okejchek i ovak nie bilo loshe (jako)
nish.... sad bi ja tu lupila par fotkica al ih josh nisam dobila tak da....
ostavljam pjesmicu meni jako lepecku ali jako tuznu
lyricse
pozz
i veliku pusu ifani, tomeku, janji, mojoj maloj karmici, pauli, ines, petri, mariji, teni, petri br. 2, anji, maji, danchi, ivanu, daliboru, denisu, karlu, marinu, drcu, petru, zokanu, domagoju, robertu, daliboru br.2 , nikoli (mogla sam jednostavno napisati 8.b ) hehehhe i nekome koga jako jako volim yes i svima koju su bili kod stare shkole i oko nje i znate kaj mislim -> svima svima svima wink
pozzz

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things

I walked in town on silver spurs that jingled too
A song that I had only sang to just a few
She saw my silver spurs and said let pass some time
And I will give to you summer wine

summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

summer wine

My eyes grew heavy and my lips they could not speak
I tried to get up but I couldn't find my feet
She reassured me with an unfamilliar line
And then she gave to me more summer wine

Oohh-oh summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off your silver spurs and help me pass the time
And I will give to you summer wine

summer wine

When I woke up the sun was shining in my eyes
My silver spurs were gone my head felt twice its size
She took my silver spurs a dollar and a dime
And left me cravin' for more summer wine

summer wine

Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things
Take off those silver spurs and help me pass the time
And I will give to you my summer wine



- show me some love (52) - trebash na pismeno? - # -

četvrtak, 21.06.2007.

đizs.... ajm going krejzi

ovo jednostavno moram napisati jer bu ivanchica skrenula....
dakle ovo je njezina osveta zbog one shtafete i pojmova koje sam joj zadala pa je sad ona meni zadala svoje neke "chudne" heheh
idemo na posleka
ovo su pojmovi(i onda bu rekla da nije seksualno ugrožena.... ma kaj ugrožena.... neam rijech kojom bi opisala njezinu opsjednutost.... mamma mia):
sex, kontracepcija, poljubac, zagrljaj, "valjanje u travi", mrak, dupe, vibrator

SEX-onak.... kaj ja znam.... dok probam... znala bum i onda bum napisala nekej o tome, a za sad.... mogu stavit samo onu tvoju preodurnu definiciju, al to svakak ne bum napravila

KONTRACEPCIJA-mislim.... ono ... to ti je ono o cemu smo delale onaj divan plakat za biologiju.... uf... još imam nochne more.... al sad si gotova... kontracepcija obuhvaća sve metode koje sprječavaju nastanak neželjene trudnoće. imamo razlichite metode: Kontraceptivne tablete, unutarmaternični sustav, metode barijere, prirodne metode kontracepcije, prekinuti snošaj (jeah right da vidim i tog frajera... ti bokca), kirurške metode .... hm da.... treba objašnjavat svaku posebno?.... mislim da vec sad povrachash :D :D pa nek ti bude ugodno... idem ja rađe dalje

POLJUBAC-hm... to ti je ono.... znash... ono... e to.... no oke.... o tome imam svoje mishljenje, a to je ovo: ne da mislim ko "neki" bilo kad i bilo di i bez ikakvog razloga..... no way... treba bit "onog neceg" pa onda može..... no kaj ja govorim opche... nie bitno... DALJE

ZAGRLJAJ-e to je vec neka druga stvarchica.... bilo kad, bilo di, i bez ikakvog razloga.... nema beda it's harmless :D

VALJANJE U TRAVI- hm da.... tu sad opet ide ona... ne s bilo kim, ne bilo di (mislim nebre to bit na nekoj "špičastoj" i oštroj travi grrr.....) i onak....treba pazit kej se dela... ne? ono... mislim stvarno....

MRAK hm.... obožavam mrak.... svashta se moze dogodit.... hm da.... kad malo bolje razmislim... bash svashta..... to je supach......i like it huhuhuhu

DUPE- kaj? di? cije dupe? kaj ja imam s dupetima..... nek si svako pazi na svoje dupe i to je to..... a kaj se tiche "onihhh" dupeta.... hm.... bolje da nish ne pishem
e da.... a kak je opce množina od "dupe" eek

i zadnje

joooooj
ti si stvarno ono ne

VIBRATOR- kaj da ja sad napishem... jeate.... volim one na baterijice, s tri brzine i vibrirajuchim vrhom za dodatni užitak.... daj molim te.... ak imash dobrog heheheh znash koga onda ti vibrator ne treba.... ;)

no i tak.... nadam se da si sad zadovoljna....
eh sad bi mogla i post napisat.... znachi... svima je poznato da je gotova shkola....eh da... feshta je bila jedna danas.... o njoj rađe ne bi hehehehehhe a druga je u utorak uffff.... ne znam dal bum se sjechala kaj bu se dogodilo..... no oke.... srdita sam na sve koji su nam danas u shkoli srali da ne smemo trubit ... grrrr..... kaj hocete... jebe vas to kaj mi vishe ne moramo dolazit u tu jebenu shkolu a vi ostajete?!! e pa good lukc to ya all i uzivajte smijeh..... mater mu.... izgleda da sam sad opet srdita..... no oke... na feshti je bilo zakon pilo se, pushilo, a i "ostalih" radnji nije nedostajalo..... MAMA JA NISH OD TOGA NISAM NAPRAVILA yes smijeh
bilo nam je supach.... ja nisam uspjela videti razredničin izraz lica kad joj je manja bandica odnesla ružu i zahvalila joj se, al primila sam obavijest da je bilo srcedrapateljno s mnogo krokodilskih i svakakvih suza..... no oke... kak ko hoce, al ja onak... ne plache mi se radi toga.... pa helouuuu moram pazit na shminku hehehehheheh..... rekel bi jedan heheheh... ne znam kak bi ga nazvala.... mozda jesam najljepsha, najpametnija i ne znam kaj, al ono, umishljena nisam... haloooo!? ziiid hehehhe
ne znam kaj da josh pishem.... sad bude opet jebade oko upisa al nadam se da budu me hteli oni koje ja hochu... ak me kuzite.... nishta.... do slijedecheg javljanja..... uzivajte.... hm koju bi pjesmicu... ne znam.... idem malo razmishljat... budite dobri i nemojte zajebavat bivshe..... ;)
pozz i pusa svima..... pogotovo mojoj bandi iz "bivseg" razreda kiss mwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa luv ya all
e da... u sljedecem nastavku procitajte o sljedechoj feshti (ak bum se sjechala) heheheh

pozzzz


Shut up
Just shut up
Shut up
Shut it up, just shut up
Shut up
Just shut up
Shut up
Shut it up, just shut up

We try to take it slow
But we're still losin control
And we try to make it work
But it still isn't the worst
And I'm craaazzzy
For tryin to be your laaadddy
I think I'm goin crazy

Girl, me and you were just fine (you know)
We wine and dine
Did them things that couples do when in love (you know)
Walks on the beach and stuff (you know)
Things that lovers say and do
I love you boo, I love you too
I miss you a lot, I miss you even more
That's why I flew you out
When we was on tour
But then something got out of hand
You start yellin when I'm with my friends
Even though I had legitimate reasons (bull shit)
You know I have to make them evidence (bull shit)
How could you trust our private lives girl
That's why you don't believe my lies
And quit this lecture


Why does he know she gotta move so fast
Love is progress if you could make it last
Why is it that you just lose control
Every time you agree on takin it slow
So why does it got to be so damn tough
Cuz fools in lust could never get enough of love
Showin him the love that you be givin
Changing up your livin
For a lovin transistion
Girl lip so much she tryin to get you to listen
Few mad at each other has become our tradition
You yell, I yell, everybody yells
Got neighbors across the street sayin
“Who the hell?!?”
Who the hell?
What the hell's going down?
Too much of the bickering
Kill it with the sound and



Girl our love is dyin
Why can't you stop tryin
I never been a quitah
But I do deserve betta
Believe me I will do bad
Let's forget the past
And let's start this new plan
Why? Cuz it's the same old routine
And then next week I hear them scream
Girl I know you're tired of the things they say
You're damn right
Cuz I heard them lame dame excuses just yesterday
That was a different thing
No it ain't
That was a different thing
No it ain't
That was a different thing
It was the same damn thing
Same ass excuses
Boy you're usless
Whhoooaaaa



- show me some love (28) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 17.06.2007.

5,4,3,2,1,0000000

hm da....samo jedan brzi postich jer neam vremena, a veli moj frend:ana pa bilo bi lepo da napishesh novi post heheheh
konachno bude gotova ta shkola dosadna... ja odbrojavam.... (al josh od prvog razreda)
da da... josh uvijek cekam onu IVANINU shtafetu koju mi je obecala al izgleda da bum se nachekala .... i dok cekam idem se strebat fiziku jer ne bu dobro hehehehehehheh.... ide neko na ispit u utorak umjesto mene, i odgovarat hrvatski u utorak umjesto mene, i odgovarat zemljopis u srijedu umjesto mene i fiziku sutra? e pa super samo mi se javite.... :D
nije to nish strashnog
nishta nestajem... ostavljam pozz i kiss
i pjesmicu
i lyricse
a za slike bute cekali bolja vremena hehheheheh
kiss

trenutno najbolja pjesma koja postoji yes
Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Come back and bring back my smile
Come and take these tears away
I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights when I held you beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
My heart

Take back that sad word good-bye
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss this pain away
I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel without you here beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
My heart

Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Bring back the nights when I held you beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry this tears
I cried so many, many nights
Un-break my

Un-break my heart oh baby
Come back and say you love me
Un-break my heart
Sweet darlin'
Without you I just can't go on
Can't go on....
kissonje



- show me some love (59) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 10.06.2007.

the spell has been broken

hm sad bi bilo divno da ja znam kaj bi napisala....zapravo i znam kaj bi napisala al kad bi to napisala, neki bi se jako cudili (kej ne ifana) heheh opet me filozofije napadaju.... al oke je to....
e da, skužih da je najdivnije od svega imat super frendove..... kad se dogodi stvarno nekaj gadno ima jedan koji veli-"bu prešlo" heheh, drugi veli-"no nebumo se sad bezveze plakali", treći biser veli-"nazovem te navecer, da se dogovorimo za ****" heheh (koji lik) a ima i onih koji vas jednostavno -->Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket i to je dosta yes
e sad da ja josh napishem tu jednu veliku istinu (nadam se da kužite english) wink

...a laugh leads to a high 5

...a high 5 leads to a hug

...a hug leads to a kiss

...a kiss leads 2 a makeout

...makeout leads to a feel up

...a feel up leads 2 a finger

...a finger leads to a hand

...a hand leads to a lick

...a lick leads to a suck

...a suck leads 2 a fuck.

...So tell me how many people are you gonna smile at after you heard this cuz sex is like math.

...u add the bed

..subtract the clothes

...divide the legs

...leave your solution

...and pray you dont multiply
hihih

Your heart is not open so I must go
The spell has been broken I loved you so
Freedom comes when you learn to let go
Creation comes when you learn to say no

You were my lesson I had to learn
I was your fortress you had to burn
Pain is a warning that something's wrong
I pray to God that it won't be long

Walk away
There's nothing left to try
There's no place left to hide
There's no greater power than the power of good-bye

Your heart is not open so I must go
The spell has been broken I loved you so
You were my lesson I had to learn
I was your fortress

There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power than the power of good-bye

Learn to say good-bye
I yearn to say good-bye

There's nothing left to try
There's no more places to hide
There's no greater power than the power of good-bye
There's nothing left to lose
There's no more heart to bruise
There's no greater power than the power of good-bye

evo novi dizajnek
pjesmica
lyrics
i pozz kiss

e ,da
.... i denisova "štafeta"
zadane su mi riječi film, škola, roditelji, kućni ljubimac(ljubimci) .
FILM:The legend of 1900-najbolji do sad
ŠKOLA: zayc, pa ti se šališ..... đizs, ne volim školu al mislim da bude mi falila sad
RODITELJI: hm da, trebal si čitati moj sastavak za njemački pa bi znal sve kaj trebaš znati heheh
KUĆNI LJUBIMAC: jooj moj mali Mrvach the pesonja ..... medo mwa.... on mene brani od neprijatelja :D
e a sad.... štafetu predajem svima i zadane riječi su: prijatelji, zabava,škola (naravno), subota, mobitel heheh (pod ovim da predajem "svima" mislim svima koji su mi u linkovima da ne moram sad sve nabrajat i ako neko slučajno zaluta dakle, svima ehhehe)
ali posebno za ifanu imam ove riječi:ljubav, sex, hug, kiss, kondom, tvoja omiljena: "graba" , mrak, klupa i dosta heheheh jer bi moglo biti preperverzno
pozz



- show me some love (32) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 03.06.2007.

supach

ah da.... ana je bila na floraartu i zato ce ovo biti cvjetni post heheh
ne ne, evo bilo je supach (na floraartu, ali ima i druga pricha koja nije za javnost lol)tu su i slichkice(nisu neke poshto se nikak nije dalo fotkati al oke bitno se vidi), malo su male, ali da su vece onda bi sve to skupa bilo veliko hehehehh kako sam pametna heheh
nishta pozzek svima ne da mi se nish pisat jer sam onak.... sj**biiip
po starom obichaju pjesma i lyricsi
pusa
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
e da to je opet pjesmica iz nip/tuck
smijehkissmah
What do you think of me?
Are you quite proud of this make-believe
Come down, that hangs around everything
You can admire in that girl
She's so damn beautiful

You’ll see me rise again
You will feel me fly again
You're so wonderful
I will be there by your side


I’ll see before the race you've run
And jump ahead too far
You're so damn beautiful
I’ll see before the race you've run
And jump ahead too far
You're so damn beautiful

What do you see in me?
Are you quite proud of this make-believe
Feelin' that hangs around everything
You once admired in that girl
You're so damn beautiful

I will see rise again
And I will feel you fly again
You're so wonderful
I will be there by your side
You're so wonderful
I will be there by your side

I’ll see before the race you've run
And jump ahead too far
You're so damn beautiful
I’ll see before the race you've run
And jump ahead too far
You're so damn beautiful

What do you think of me?
Are you quite proud of this make-believe
Come down, that hangs around everything
You can admire in that girl
She's so damn beautiful



- show me some love (32) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.