Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


srijeda, 23.05.2007.

ide lagano....

i tak ljudovi.... jedno vrijeme me nije bilo među živima pa moram napisati postich za ifanu i janju i sve moje ostale ljubavi wink
ko je trebal znati, zna di sam bila i nije bilo baš zabavno al oke je, nish strashno thumbup
novosti nemam, hm da zapravo imam.... princ i princeza budu valjda konachno skupa (citaj: zwer i zwerka) huhuuhuhu kak sam zlochesta
al budite sretni da nisam napisala linkove pa možda ne bu niko skužil smijeh
pretpostavljam da vidite da mi se u ovom postichu bash i neda pisat one forice u stilu: .,?! i ostalo- jebga, snalazite se, al od sad nadalje bude toga heheheh
hm kaj da napishem.... jooj da.... liverpool danas gubi inache bu svega yes....
ak milanchek ne pobjedi ja bum se bang
ne ne to se ne bu dogodilo namcor headbang mad
i tak... eto u shkolici nisam bila josh od davnog ponedjeljka (14.5)
heheheh
teško mi je jako zbog toga... jedino kaj nisam bila na izletu s svojom bandom a vele da je bilo bash lepo no
e da... ide neko s menom na floraart? jooj kak je to meni lepo....
nie bitno ... idem i sama ak treba.. al nema fotke od onda kad je nasred bočarskog doma napravljen ogromni slap.... jooj kak je to meni lepo cerek:
ljudofi.... dosta je gluposti, nemam vise kaj pisati.... idem tu neke fotke pljusnuti i pjesmicu
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
joooj kolko cveteki.... cerek
ova loptica je bila poprilichno velika... ja sam bila otprilike do pol loptice heheh
evo jedna pjesmica od nellyce furtado bila je u onoj seriji nip/tuck
super su... heheh
pusa svima.... mah
In the day

In the night

Say it all

Say it right

You either got it

Or you don't

You either stand or you fall

When your will is broken

When it slips from your hand

When there's no time for joking

There's a hole in the plan




Oh you don't mean nothing at all to me

No you don't mean nothing at all to me

Do you got what it takes to set me free

Oh you could mean everything to me




I can't say that I'm not lost and at fault

I can't say that I don't love the light and the dark

I can't say that I don't know that I am alive

And all of what I feel I could show

You tonite you tonite




From my hands I could give you

Something that I made

From my mouth I could sing you another brick that I laid

From my body I could show you a place God knows

You should know the space is holy

Do you really want to go?



- show me some love (27) - trebash na pismeno? - # -

subota, 12.05.2007.

tralala

evo moram napisati novi post jer budu se janja i ifana srdile na mene heheh....
a kaj da vam pišem osim da sam jaaaakooo hepi (oni koji trebaju znati zakaj
-znaju, a oni koji ne znaju... heheh ko vam je kriv)
moja draga janja je meni "predala" onu abecedu koja se našla i na njezinom blogu
pa da ja to napišem i da ipak dokažem da znam abecedu heheh
i ostavljam vam pjesmicu i fotkice ;)
a-vjerovali ili ne ime mi počinje na a yes
b-bambus da da hehehe party
c-coca-cola..... zakaj je to svima tak dobro, a meni ne? namcor
ć-ćuk jebena ptica koja me svaku vecher zivcira tu vani mad
č-hand over the chocolate and no one gets hurt smijeh
d-dubrovnik...... jooj kak je tam super
ovo slovo preskachem
i ovo isto
e-enrique iglesias-jebga dobro pjeva... nema kaj
f-flautca super stvarchica
g-gremlini Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket kak je cute heheh
h-hhhhhhm----kaj da tu napišem?
i-ifana heheheheh
j-janja-moja ljubavnica.... pssst to niko ne zna
k-krevet, sad ne znam zakaj je janja to napisala, ali meni se trenutno spava pa zato hehehhe
l-linkin park rula iiii jednostavno sam se sjetila:liverpool janja? a-a no way... takve ja za doruchak jedem
lj-ma ljubaffff.... nekej posebno je to rofl
m-machke..... uf koja stvorenja-samo drapaju grrr
n-samo ovo--> cerek
nj-ma ne znam
o-ochi..... opsjednuta sam Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
p-Pankeri su mi Pali na Pamet al onak.... kaj su ti ljudi u stanju napravit s sebe thumbup svaka cast
r-rocesice-gadne jurilice naughty
s-hehehe trebam napisati? skuži se a?
.
.
.
.
perverznjaci jedni! na kaj to mislite?!
S dakle-sluchaj selotejp rofl
š-šank-->ponekad za njim, ponekad pod njim, ponekad na njemu ovisi kak sam raspoložena wink
t-tomek-chovac koji me spašava od dosade party
u-27 slovo abecede
v-varteks-behehehehehehehehehe kaj da još velim..... mamma mia
z-zebra-koja životinja..... ono ... mislim baš je emo heheheheh
ž-žžžžžž-slovo s kvachicom
no konachno kraj....
ovo bi mogli ispisati
snoopach
ifana
hrvoje
tomek
i
karmen
onak... tek tolko da im nebude dosadno
heheheh
pusa i pozz svima

i just love flowers
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
hiihihiih pusa



- show me some love (19) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 06.05.2007.

novi "post"

heheh ... pa ne znam bas kaj bi pisala osim gluposti (to je vech tradicija)
rofl
hehehe-opet me neko siluje da pishem, a ja opet ne znam kaj.... kiša me lagano zajebala ovih dana jer sam propustila dva rođendana.... al oke sama sam si kriva... mogla sam iti al mi se nije dalo heheheh.... a da ne pricham o petku u osam -IFANA (nadam se da ne mislish mozda da me ona kisha zaustavila.... ) a bash sam bezobrazna-nish ti nisam rekla heheheh.... no nish to nije..... otkrila sam da na ovoj stranici ima jako puno dobrih pjesmica.... (koga zanima - tu je ) i tu je dole jedna.... jako je lepa


Everytime We Touch Lyrics
... hehehe.... IFANAzna.... a iiii JANJA zna zakaj heheh.... a zna i moj ZWEREK yes koji mi tak lepo slichice "sredi" da posle nebrem zaspat party heheheh.... ajme koje gluposti pišem... heheee.... al to nish ne boli... bash je lepo pisati gluposti.... naughty
e da.... srdita sam sama na sebe jer sam u jednom danu potrošila bon od 50 kn.... jaaaj namcor hehehe nish to nije.... kaj josh....joooj u cetvrtak bu svega (opet zwer i zwerka znaju chega) jer sam dezurna.... jooj moram paziti na sebe heheheheh.... a u srijedu ne bum ni isla u skolicu-pishemo zemljinopis pa mi se neda... hehehe al sam 100% sigurna da bi svi rađe pisali test nego ishli tam di ja idem bang hehheheh (opet zwerka zna) jajjajaj... ako tu sluchajno neko skuzi o cemu sam pisala ja bum presretna ehhehe .... aj dosta gluposti idem... uzivajte u životu, volite se, ono drugo kaj trebate necu napisati da ne bi bilo hehehehe.... ljudi pozzdrav i pusa svima..... (remex-dosta mi je emolikih postova wink) hehehehehehhe
kiss mah
gotova sam lud yes rofl
iii naravno-pjesmica e da... i ovo mi je najnovija fotka za osobnu.... šmrc... tužna sam :)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
pihhh da... i ova je tužna
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
pozzek ljudiiiii
i naravno.... moj omiljeni :



- show me some love (21) - trebash na pismeno? - # -

petak, 04.05.2007.

hm da...

ajde malo new age-a.... heheh za ovu pjesmicu treba imat strpljenja... uzivajte.... ;)



- show me some love (18) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 01.05.2007.

nema posta...... There's just too much that time cannot erase
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I'm tired of being what you want me to be
Feeling so faithless lost under the surface
Don't know what you're expecting of me
Put under the pressure of walking in your shoes
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
Every step that I take is another mistake to you
(Caught in the undertow just caught in the undertow)
I've become so numb I can't feel you there
Become so tired so much more aware
I'm becoming this all I want to do
Is be more like me and be less like you



- show me some love (19) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.