Između ostalog i linkovi...

Tomek-Moj the bestichni frendich, malo je lud i svaki dan me pokushava ubiti al, jebga... to je ljubaffff yes lolchek

Moja sister-Iva the piva, hm da, cudna biljka

Ivanchica-moja the bestichna frendica

Barky-frend iz razreda

Mirjanica-ljubav iz razreda

Muchenje-probajte prezivjeti :))

Neven-no comment wink, kidding

Hrvoje-nema kaj, poseban chovac smijeh

Moja mala Karmica, moja ljubavnica.... psssst

JANjA-Moja psihijatrica.... cele dane me slusha :)

Moja Luca - Lucija

Fency kvartet

Zekoslav mrkva-Denis

Apostol jimmy

Igorrrr

Dadix

Karlo

VeV@

Emo Sarita.... ;-)

Tenchy

Tamno crni

Risek

Lukrecija

Declan-the singing kid ;-))

Enrique-official website

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (20)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

hm da.... opis.... strashno....na ovom blogu se moze nachi sve moguche i nemoguche heheheh
ah kakav opis, niko ga nema...
evo, moja osobna

ime:ana

prezime:hehehehe

dan kad je princeza rođena rofl:09.04.1992.

prastara:ako neko ne zna rachunati-15 thumbup

šklola:1. gimna vž (1.f), SGŠ vž smijeh

iz linkovlja izdvajam:

najbolja frendica:IVANAAAAA

najnajnajbolji frend i moja najvecha ljubav wink:beba na motoru wink

moja ljubav: hehehe... da ne bi zujo

hobi:hm... jednog dana kad se sjetim možda dopishem

horoskop:ovca (mislim...ovan)

pushenje: ma neee bang

alkohol: ko ja? ma kaj bi dead

brachno stanje: u nesretnom braku

djeca:13 ili 14 nisam sigurna

icq:415-149-105 (Papatango)

skype:ana_bananas (Beast in beauty) smijeh

msn:
lupus0904@hotmail.com

myspace:ana

glazba:slusham sve kaj mi se slusha osim narodnjaka madheadbangpuknucunamcorblablaeekno

je ovo dosta?:DAAAAAAAA

idem... uzivajte u zivotu iii.... kako je rekao poznati mislilac Tomek-"Budite dobri! "mah


ponedjeljak, 23.04.2007.

ma naravno... josh i naslov...

super.... ovakav dan sam cekala da dobim inspiraciju mad... no mislim

oke.... skolica kao i uvijek najbolje -dojdes, nekaj cujesh tu i tam i

odesh doma i nikom nisht..... yeah right.... no ajde da malo pishem o

glazbenoj.... ljudi kak je tam zabavno.... neopisivo.... ali idem od kraja

zabavnije bude.... znachi zadnji sat solfeggio-zakon stvar.... kad se dela-

dela se ali kad je lom onda je lom thumbup ima i dana kad se nama

nish ne dela pa onda neko donese chokolade i takve gluposti pa to

jedemo lepo polako tak dugo dok sat ne projde ili je nekome rođendan

pa onda nema posla ehheheh.... i danas je kao meni bil (tak smo super

mogli naje**bipppp) rekli smo profachu da slavimo moj rođendan ali je

onak slucajno bil josh 9.4. heeheheh... onda imate i teoriju glazbe....

tam je cisto oke... profa tu i tam nekaj pita ali ne djeli ocjene.... mislim

dobro je da neko nekaj zna tek tolko da ne bu bilo da se tam idemo

zezat..... e i onda imate glavni predmet (naravno koji sami izaberete) u

mojem slucaju je to flautica.... dobite sve kaj treba navjezbati i za drugi

sat to po mogucnosti treba bit navjezbano(nije uvijek tak ali ima i

iznimaka dead ) no i tak dojdete na sat, sretni kaj ste konachno

navjezbali sve kaj je trebalo... i onda dojde praofach/ica i lepo veli da

svirate ljestvicu ili tak nekaj ... i onda fulate jenput dvaput oke i to

nekak odboksate :D
e onda idete na vjezbu (etidu) koju ste doma lepo svirali onak... ono

ne... onak hehehe.... i pochnete svirati ali vam je malo prebrzi tempo ali

to skuzite tek negde na pol etide al onda vise nema stajanja... pa onda

nastanu sranja..... fulate nekolko tisuca puta ... e onda je vech i

profach/ica srdit/a a vi ste "lagano zivchani" al oke to nije nish... malo se

dere i to je to.... e onda idete na probu s klavirom na kojoj bi trebali

svirati napamet.... mislim dobro bi bilo.... i onda bubnete onak bzvz da

ne znate na pamet, a btw znali ste to josh za proshlu probu koja je bila

tjedan prije, fora ne? je da.... ali profach/ica prije probe pita znash

napamet? da ili ne? i onda na prvoj probi "ne" neak projde ali na drugoj

ne ide, onda ide ovak: a zakaj to nije navjezbano? daj neki izgovor, kaj

nemash vremena, neda ti se, morash pisati opise za myspace, morash

se fotkat za myspace, retushirat fotke? kaj je? brani se? nekaj ne

shtima? mislim... ... onda probate rechi da ste znali josh za proshlu

probu ali ne znate jedan dio koji nije nekaj posebno teshkog ali hocete

pitat profacha/icu kak da si zapamtite jer je onak lagano, pardon na

izrazu, zajebano-odustanete jer vidite da bu gadno.... no oke.... otpilite

i to neak i onda profach/ica veli, bez ikakvog komentara "Đenja, vidimo

se u (vec koji dan imate nastavu)"... kewl ha? koji je to osjecaj....

nema boljeg...bash je zabavno..... isprichavam se na izrazu al jedan moj

frend bi to ovak napisal: nenadjebivo, narode, nendajebivo.... ima josh

takvih sranja ali danas vas castim samo jednim jer mi se iskreno, vishe

ne da i tak... heheheh (nije smeshno, zaparvo je i za plakati) ljudi pozz svima!!!

e da i da vam raspalim jednu pjesmicu, stavim jednu fotkicu, skopiram

jedan tekstich i svima posaljem jednu pusu..... ;)

i jedan ps-ich: za ovo kaj je razmak između redova nisam ja kriva...

neam pojma kaj se događa al oke.... bar se vidi chitati i izgleda ko da je

puno necheg jako pametnog napisano.... heheh kak ne... i janja hvala kaj si me zarazila s ovom

pjesmom


I'm so tired of being here
Supressed by all my
Childish fears

And if you have to leave
I wish that you would just leave
Your presence still lingers here
And it won't leave me alone

These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase

When you cried
I'd wipe away all of your tears
When you screamed I'd
Fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

You used to captivate me
By your resinating light
Now I am bound
By the life you left behind
Your face it haunts
My once pleasant dreams
Your voice it chased
All the sad in me it seemed

These wounds won't seem to heal
This pain is just to real
There's just too much that time cannot erase

When you cried
I'd wipe away all of your tears
When you screamed I'd
Fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I feel alone, all alone

When you cried
I'd wipe away all of your tears
When you screamed I'd
Fight away all of your fears
And I held your hand through all of these years
But you still have
All of me....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



- show me some love (41) - trebash na pismeno? - # -

utorak, 17.04.2007.

a.....

auch.... ljudi znate kak je dok napravite nekaj zbog cega vam je posle
jako zal, a u onom trenutku kad ste to napravili vam se cinilo ok i najnormalnije
..... a posle toga vise nema sansi da sami sebi oprostite headbang
.... e kome se dogodilo
zna kak mi je..... no oke.... ne bum se sad tu plakala.... no ne znam kaj pametnog
da vam pishem.... e da ima nekej novog.... imala sam "srece" biti izabrana (da u drustvu
sa svojim kompichem iz razreda) pishem jebeni nacistichki, pardon nacionalni ispit iz
hrvatskog i matematike..... mad ali ima i pozitivna strana-dva dana nismo u školi
jebe nam se kak bumo to napisali jer niko ne bu videl rezultate i niko nas nish ne sme
pitati tjedan dana party thumbup
i sad lagano citam neki priruchnik koji dobi svaki koji ide to sranje pisat
i gle ovih cuda : tijekom ispita ne smijesh prepisivati, došaptavati se,
koristiti nedopushten pribor, prikazivati tuđi rad kao svoj ili se lažno
predstavljati- wooooow..... drugo chudo: tijekom ispita ne smijesh buchno
reagirati i komentirati te javno raspravljati s voditeljima ispitivalja.... -
yeah right..... treche chudo: ako imash neke prigovore na nachin i tijek
ispitivanja, možesh ih NAKON ispitivanja priopchiti ravnatelju.....
ideshhhh NAKON..... i kaj onda..... zadnji biser-shecher na kraju:
trebash li tijekom ispitivanja napustiti uchionicu zbog fizioloshkih potreba,
digni ruku i priopchi to voditelju ispitivanja. Jedan od voditelja ispitivanja
ce te otpratiti i dopratiti natrag u uchionicu-je ti bokca i jos bu pelene
nosil za tobom....... koje nebuloze hheheheh joooj ljudi.....stvarno su
to sve divno isplanirali, samo mi je malo slabo od toga hehehe...... ajde
shaljem pusu i pozz svima, lepo se zabavljajte kiss wave
e da..... nova pjesmica

kolko vidite to je ovak:

techno-in my blood

emo-in my soul

pop-in my heart

rock-in my head

wave

i tekstic naravno

Did you really love me?
Did you really need me?
Or were you just using me?
Or were you just using me?


I never felt so used, I wont go back to you.
So leave me alone.
I wasn't good enough, it was never about us.
So leave me alone. Alone. Come on!

I've had enough of your kiss.
The touch of your hand, I won't miss.
I've been wrapped up in all your crazy ways.
I'm caught up in your web of lies.
Gonna cut myself loose and say goodbye.

Bye. Bye. I don't want you. I don't need you. I don't want you.

I never felt so used, I wont go back to you. So leave me alone.
I wasn't good enough, it was never about us. So leave me alone.
Alone. Alone. So leave me alone.
Hey, Hey, Baby, Hey, Hey. Leave me. Leave me. Oh yeah.

Did you really love me?
Did you really need me?
Or were you just using me?
Or were you just using me?


I never felt so used, I wont go back to you. So leave me alone.
I wasn't good enough, it was never about us. So leave me alone.
Alone. Alone. So leave me alone.
Alone (Alone). Come on (Come on). So leave me alone. Alone.



- show me some love (23) - trebash na pismeno? - # -

subota, 14.04.2007.

i to se dogodilo

weli moja turnerica "what's love got to do with it" hehehehe----> da je bar razmislila prije nego je to pjevala

i simply the best jer je zbilja tak heheheh hepi jebga

cerekmajku mu oke.... dobro ja sam smirena... ovaj post pišem po drugi put jer se zbrisal.... no ok.... neko mi je rekel da sam hepi... heheh i jesam.... opce nie bitno zakaj..... baš je super onak svaki drugi dan biti vani od kad dojdeš k sebi do onda dok ne znaš za sebe i jedva dojdeš doma... heheheheh danas smo moja draga ivanchica i ja bile kod shkolice i divile se predivnim prizorima (i pozadinama-nish perverznog molim lepo) hehehe ali nismo mogle ni propustiti fantastichnu nogometnu utakmicu koja je završila fantastichnom pobjedom neznam koga 17 ili 18:0 hehehehhe bravo dechki najbolji ste... no dobro ne bumo se sad tu smijali tuđoj nesreci....idem nekome pokvariti dan heheheh u ponedjeljak je shkola hehehehhehe uživajte... no nie to nish strashno zacas imamo opet tri cetri dana slobodno za sranja :D ifana ja bi ti sad mogla napisati post prek tri-cetri stranice o "nekome" heheheh joooj one okice pa smehek.... grrrr.......heheh no znam da tu niko nish vishe ne kuži al dok sam ja hepi onda me niko ne prati hehehehhe.... vjerojatno ste primjetili novu pjesmicu koja vam sad tu da to.... ako ju niste zaustavili na vreme gheheheh i imate nove sličkice
svima jedna pusa jer ostale moram cuvati za nekoga drugoga heheheh moja luca bi rekla- elektronski hug svima i pozz kiss wave
da da zelena smiruje... dokazano je
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
onda kad vam to odzeleni počnete sanjariti pa postane plavo
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
e onda odlutate pa postane i bijelo -dobro je i to
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
e onda lagano ponestane boje pa postane crno heheheh-nije ni to loše
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
uživajte ljudiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



- show me some love (19) - trebash na pismeno? - # -

petak, 13.04.2007.

fuckin' shit ;(




dve pjesmice, ova druga je malo "žešća" pa ju nisam stavila na auto play da ne bi neko na hitnoj završil rofl
sličkica i tekstich (ifana, citaj tekst znala bush u cem je problem, josh me muchi jebga)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Oceans apart, day after day
And I slowly go insane
I hear your voice, on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
how can we say forever

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


I took for granted, all The times
That I thought would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh can't you see it baby,
You've got me going crazy

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


I wonder how we can survive, this romance
But in the end if I'm with you, I'll take the chance

Oh can't you see it baby
You've got me going crazy

Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you


pozz svima wave



- show me some love (14) - trebash na pismeno? - # -

subota, 07.04.2007.

so sad.....



I bruise you, you bruise me
We both bruise too easily, too easily to let it show
I love you and that's all I know .

All my plans have fallin' through,
All my plans depend on you, depend on you to help them grow,
I love you and that's all I know.

When the singer's gone let the song go on...

But the ending always comes at last,
Endings always come too fast,
They come too fast but they past too slow,
I love you and that's all I know .

When the singer's gone let the song go on,
It's a fine line between the darkness and the dawn.
They say in the darkest night there's a light beyond

But the ending always comes at last,
Endings always come too fast,
They come too fast
But they past too slow,
I love you, and that's all I know.
That's all I know, that's all I know.



- show me some love (16) - trebash na pismeno? - # -

nedjelja, 01.04.2007.


uaaa gadna pjesmica.... heheheh aj bok ljudi, nemam kaj pisati, posle rođendana bude novosti thumbup sigurno.... herheheheh pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa svima



- show me some love (6) - trebash na pismeno? - # -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.